Dlaczego Pospieszalskiemu przeszkadza antykoncepcja?

Data: 2009-10-21 21:58:40
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego Pospieszalskiemu przeszkadza antykoncepcja?
Oglądam właśnie TVP2

Dlaczego nie może być tak że ci co chcą stosują antykoncepcję a ci co nie
chcą - nie stosuje?

Dlaczego Pospieszalski chciałby by wszyscy żyli wg tych samych reguł co
Pospieszalski?

Data: 2009-10-21 13:26:06
Autor: Antenka
Dlaczego Pospieszalskiemu przeszkadza antykoncepcja?
Dlaczego Pospieszalski chciałby by wszyscy żyli wg tych samych reguł co
Pospieszalski?

W tym seminarium duchownym zupełnie popierdzieliło ci się w tej
mózgownicy he he he

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest Grzegorzem Z." :-P

Data: 2009-10-21 22:29:49
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 21 Oct 2009 13:26:06 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Dlaczego Pospieszalski chciałby by wszyscy żyli wg tych samych reguł co
Pospieszalski?

W tym seminarium duchownym zupełnie popierdzieliło ci się w tej
mózgownicy he he he

Seminarium? Bo zaraz znowu pomyślę że jesteś Kundel he he he --

Data: 2009-10-21 13:34:50
Autor: Antenka
On 21 Paź, 22:29, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> W tym seminarium duchownym zupełnie popierdzieliło ci się w tej
> mózgownicy he he he

Seminarium? Bo zaraz znowu pomyślę że jesteś Kundel he he he

Wszyscy wiedzą, że zostałeś stamtąd usunięty.

Antenka

Data: 2009-10-22 04:28:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 21 Oct 2009 13:34:50 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Ale nie wszyscy wiedzą że dopiero po tym gdy do dziennikarza lokalnego GWna
zgłosili się dwaj moi podwładni których uwiodłem.

Data: 2009-10-22 11:02:15
Autor: Piotr
Dnia Thu, 22 Oct 2009 04:28:39 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Ale nie wszyscy wiedzą że dopiero po tym gdy do dziennikarza lokalnego GWna
zgłosili się dwaj moi podwładni których uwiodłem.

Khem, khem... Jakby ci to powiedzieć, zgrzesiu... Na dwóch, to ty
jesteś, hm, za mało zaradny... Jeden, to mógł ci się przez przypadek trafić..
Tak, wiec nie kłam, he, he.
Piotr

Data: 2009-10-22 13:00:06
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 22 Oct 2009 11:02:15 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Dlaczego zaraz zakładasz że kłamię?

Zresztą wszyscy już wiedzą że byłem w tym seminarium.

Data: 2009-10-21 14:32:25
Autor: J-23
On 21 Paź, 21:58, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
[...]

bo nie moze zajsc w ciaze

J-23 itede

Data: 2009-10-22 15:16:06
Autor: heÂŽsk
Dlaczego Pospieszalskiemu przeszkadza antykoncepcja?
On Wed, 21 Oct 2009 21:58:40 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Oglądam właśnie TVP2
Dlaczego nie może być tak że ci co chcą stosują antykoncepcję a ci co nie
chcą - nie stosuje?

 alez w praktyce tak jest. katolik nie che wiec nie stosuje, ateista
 ma kilka kartonow prezerwatyw w 100 smakach i 50 odcieniach kolorow
 wiec nadrabia statystyke. w jakim ty swiecie zyjesz ?

Dlaczego Pospieszalski chciałby by wszyscy żyli wg tych samych reguł co
Pospieszalski?

 a dlaczego ty chcesz by wszyscy zyli wg twoich regul? i co?  lyso?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Dlaczego Pospieszalskiemu przeszkadza antykoncepcja?