Dlaczego Prezes nienawidzi Ślązaków?

Data: 2011-04-02 21:23:35
Autor: the_foe
Dlaczego Prezes nienawidzi Ślązaków?
odpowiedz znajdziemy w wiki:
"Wśród autochtonicznych Ślązaków istnieje silna więź z własnym małym terytorium i jego społecznością lokalną. Badania socjologiczne przed 1990 r. wykazały jednak, że ponad 50% autochtonów na Śląsku Opolskim za ziemię rodzinną uważa swoją miejscowość lub okolice. Wykazano, że Ślązaków cechuje silna orientacja lokalna i regionalna i słaba orientacja na Polskę jako ojczyznę. Charakterystyczne jest przywiązanie do rodzinnych stron i niechęć do migracji w inne regiony Polski. Podstawą emocjonalnej więzi do rodzinnych stron jest silne poczucie zakorzenienia swojej rodziny, która mieszka tu od pokoleń"
Danuta Berlińska. Ślązacy jako wspólnota regionalna w świetle badań socjologicznych na Śląsku Opolskim

--
the_foe

Data: 2011-04-02 21:53:57
Autor: abc
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
Rzecz chyba w tym, ¿e na Kaszubach czy Podhalu nikt nie wspomina o
autonomii, a na ¦l±sku - owszem tak.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2011-04-02 23:31:46
Autor: HaMMeR
On 2 Kwi, 21:23, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
odpowiedz znajdziemy w wiki:
"W¶ród autochtonicznych ¦l±zaków istnieje silna wiê¼ z w³asnym ma³ym
terytorium i jego spo³eczno¶ci± lokaln±. Badania socjologiczne przed
1990 r. wykaza³y jednak, ¿e ponad 50% autochtonów na ¦l±sku Opolskim za
ziemiê rodzinn± uwa¿a swoj± miejscowo¶æ lub okolice. Wykazano, ¿e
¦l±zaków cechuje silna orientacja lokalna i regionalna i s³aba
orientacja na Polskê jako ojczyznê. Charakterystyczne jest przywi±zanie
do rodzinnych stron i niechêæ do migracji w inne regiony Polski.
Podstaw± emocjonalnej wiêzi do rodzinnych stron jest silne poczucie
zakorzenienia swojej rodziny, która mieszka tu od pokoleñ"
Danuta Berliñska. ¦l±zacy jako wspólnota regionalna w ¶wietle badañ
socjologicznych na ¦l±sku Opolskim

--
the_foe

Ani chybi, Ta pani Berlinska to zapewne posiada rowniez 'wlasciwe'
korzenie,
choc niekoniecznie slaskie...
No coz, taka ma krecia prace...

Data: 2011-04-03 13:49:33
Autor: Harry z Tybetu

"HaMMeR" <kd@tranzac.pl> wrote in message news:fc5cbf5d-a576-45d0-92ca-568406db1617j13g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -

POdobnie ajk pani Poznanska...

Data: 2011-04-03 11:32:58
Autor: obserwator
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisa³(a): odpowiedz znajdziemy w wiki:

(...)

co jeszcze wmowicie temu Prezesowi? Z wiki cytaty ci pasuja, aby powtwierdzic
swoj niespecjalnie lotny intelekt?

A twoja rodzina to tam w tym wroclawskim przyjezdna czy pozostalosc po Niemncach? Zapizdzialy bezczelny zdrajco.

Data: 2011-04-03 13:24:56
Autor: Harry z Tybetu
Dlaczego Prezes nienawidzi Ślązaków?

Nie twoj interes zasrancu. Nie dlatego, ze cie nie lubie ale dlatego, ze i tak nie zrozumialbys.

Data: 2011-04-03 15:18:55
Autor: Pinocchio

Użytkownik "Harry z Tybetu" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in9le8$d5a$1inews.gazeta.pl...

"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:in7t3j$k5$1news.dialog.net.pl...

Nie twoj interes zasrancu. Nie dlatego, ze cie nie lubie ale dlatego, ze i tak nie zrozumialbys.

MaSz coś do POwieDzeniA POsrrańCU? JaK niE tO WyPiErDalaJ STąd!

PhD

Data: 2011-04-03 14:13:43
Autor: u2
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
W dniu 2011-04-02 21:23, the_foe pisze:
Danuta Berliñska.

Nazwiska pochodz±ce od nazw miast przyjmowali ¯ydzi, podobnie nazwiska
koñcz±ce siê na -ik to s± ¿ydowskie nazwiska, n.p. Kluzik.

Data: 2011-04-03 14:08:14
Autor: obserwator
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
W dniu 2011-04-02 21:23, the_foe pisze:
> Danuta Berliñska.

Nazwiska pochodz±ce od nazw miast przyjmowali ¯ydzi, podobnie nazwiska
koñcz±ce siê na -ik to s± ¿ydowskie nazwiska, n.p. Kluzik.

to babsko ma poparcie GW-na i rozrabia:

http://info.wiadomosci.gazeta.pl/szukaj/wiadomosci/danuta+berli%C5%84ska

Data: 2011-04-03 16:19:13
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 16:08,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
[...]

¯ydzi zawsze robili zadymy. Teraz maj± swój Izrael, ale nie czuja siê
tam pewnie z wiadomych powodów. Wiem, bo mam kilku znajomych ¯ydów. Nie
ma jak w Polsce :)

Data: 2011-04-03 14:25:40
Autor: obserwator
[...]

oni wszedzie robia zadymy, a do Polski szczegolnie sie przyssali.

Data: 2011-04-03 16:36:57
Autor: bolek
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ina014$ei5$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

[...]

Skoro jeste¶ taki anty¿ydowski to czemu tak plujesz na grupie na Polskê ?

bolek

Data: 2011-04-03 14:47:57
Autor: obserwator
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
bolek <bolek@neostrada.pl> napisa³(a):

> [...]
>
> oni wszedzie robia zadymy, a do Polski szczegolnie sie przyssali.
>
> -- Skoro jeste¶ taki anty¿ydowski to czemu tak plujesz na grupie na Polskê ?

 ja nie jestem antyzydowski, ale nie cierpie zdrajcow. Na Polske plujesz ty,
kameleonie ze Slaska.

Data: 2011-04-03 16:54:00
Autor: bolek
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ina1at$ifv$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ja nie jestem antyzydowski, ale nie cierpie zdrajcow. Na Polske plujesz ty,

A czemu nie klOOski ze ¦lunska ?

Data: 2011-04-03 14:58:46
Autor: obserwator
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
bolek <bolek@neostrada.pl> napisa³(a):
A czemu nie klOOski ze ¦lunska ?

o co ci chodzi blebloku mieszkajacy na Slasku?

Data: 2011-04-03 17:17:19
Autor: bolek
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ina1v6$kb0$1inews.gazeta.pl...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisa³(a):

A czemu nie klOOski ze ¦lunska ?

o co ci chodzi blebloku mieszkajacy na Slasku?

No to napisz gdzie mieszkasz i sk±d pochodzisz.
Bo z tego co piszesz mogê podejrzewaæ, ¿e jeste¶ z desantu.
Tak to jest jak kto¶ mieszka w otoczeniu ludzi obcych.
Wszyscy traktuj± go jak podrzutka.

bolek

Data: 2011-04-03 15:24:49
Autor: obserwator
[...]

wlasninie ze Slaska pochodze i doskonale znam te klimaty.

Data: 2011-04-03 17:35:16
Autor: bolek
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ina3g0$olt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niemo¿liwe. A nawet wykluczone.
Kompletnie nie znasz ¶l±skich problemów.
Chyba, ¿e jeste¶ potomkiem werbusa.
Wiesz co to za nacja ?

bolek

Data: 2011-04-03 15:50:43
Autor: obserwator
> [...]
> wlasninie ze Slaska pochodze i doskonale znam te klimaty.

Niemo¿liwe. A nawet wykluczone.
Kompletnie nie znasz ¶l±skich problemów.

wiesz lepiej ode mnie skad pochodze i gdzie sie wychowalem?

Na podobnej zasadzie znasz tez PiS i Kaczynskiego?

Data: 2011-04-03 17:58:51
Autor: bolek
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ina50j$3b$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Chyba, ¿e jeste¶ potomkiem werbusa.
Wiesz co to za nacja ?

wiesz lepiej ode mnie skad pochodze i gdzie sie wychowalem?

Ja nie wchodzê w to, kto z jakiego serwera nadaje.
Skoro piszesz, ¿e wiem sk± d pochodzisz, to znaczy, ¿e trafi³em.

bolek

Data: 2011-04-03 17:21:45
Autor: obserwator
> [...]

Ja nie wchodzê w to, kto z jakiego serwera nadaje.
Skoro piszesz, ¿e wiem sk± d pochodzisz, to znaczy, ¿e trafi³em.
 ale zle trafiles, bo na podstawie serwera nie mozesz wnioskowac skad pochodze i gdzie sie wychowalem. Ja oceniam ludzi w sieci po tekstach, konsekwecji oraz
spojnosci tych tekstow. Jak mi cos nie pasuje, to sobie sprawdzam serwer z ktorego dowiaduje sie, ze
np. osoba ktora wypisuje oszczerstwa, pluje inwektywami jest tez czesto
klonem, albo pisze przez proxy i inne cudenka sieciowe, ktore zapewniaja jej
rzekoma anonimowsc.

Ja nie mam nic przeciwko anonimowsci. Dlatego piszemy tutaj anonimowo, aby
miec jakis komfort w swobodnym wypowiadaniu sie. Ale jak zwykle niektorzy
ludzie nieuczciwie ta anonimowosc wykorzytuja i sie wyzywaja na osobach ktore
maja inne poglady, bo nie maja argumentow merytorycznych aby przeciwnika
przekonac.

Aby odregowac porazke, kopia przeciwnika ponizej pasa. I to jest zle w sieci,
bo zniecheca do prowadzenia dyskusji.

Ja tez mam tutaj takie osobty ktorych glupoty nie toleruje np. osobnika o
nicku jadrys, ktory rznie tu role sprawiedliwego i ucziwego komunisty, a w
rzeczywistosci klamie i jest hipokryta.

Data: 2011-04-04 15:10:03
Autor: cirrus
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:inaab9$goh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czysto esbeckie upodobania, mnie taka gnida jak ty nie zmusi do szperania sk±d pisze i po co, nie zajmuje siê insektami.

--
stevep

Data: 2011-04-03 16:39:36
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 16:25,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
[...]

Nic dziwnego, sporo ich tutaj mieszka. Nie mówiê o tych wyznaj±cych
wiarê moj¿eszow±, bo tych jest garstka, ale o potomkach ¯ydów. Naprawdê
jest ich sporo w Polsce.

Data: 2011-04-03 14:44:53
Autor: obserwator
[...]

V kolumna zdrajcow i sprzedawczykow.

Data: 2011-04-03 17:26:18
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 16:44,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

Nic dziwnego, sporo ich tutaj mieszka. Nie mówiê o tych wyznaj±cych
wiarê moj¿eszow±, bo tych jest garstka, ale o potomkach ¯ydów. Naprawdê
jest ich sporo w Polsce.

V kolumna zdrajcow i sprzedawczykow.

No nie, n.p. Olszewski i Romaszewski to porz±dne osoby. Stara szko³a. A
taki cwa to nowe pokolenie wyzute z jakiejkolwiek przyzwoito¶ci.

Data: 2011-04-03 15:59:04
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-03 14:13, u2 pisze:
W dniu 2011-04-02 21:23, the_foe pisze:
Danuta Berlińska.

Nazwiska pochodzące od nazw miast przyjmowali Żydzi, podobnie nazwiska
kończące się na -ik to są żydowskie nazwiska, n.p. Kluzik.

Tak, Zamoyski najlepszym przykładem ;-)

Data: 2011-04-03 16:04:44
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 15:59, jadrys pisze:
[...]

Tak, Zamoyski najlepszym przyk³adem ;-)

Albo Gorzelik.

Data: 2011-04-03 14:10:18
Autor: obserwator
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

Albo Gorzelik.

czyli RAS, niemiecka V kolumna na Slasku. Warto zobaczyc jego facjate:))

http://pl.wikipedia.org/wiki/Jerzy_Gorzelik

Data: 2011-04-03 14:19:20
Autor: obserwator
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a): > W dniu 2011-04-03 15:59, jadrys pisze:

> Albo Gorzelik.

czyli RAS, niemiecka V kolumna na Slasku. Warto zobaczyc jego facjate:))

http://pl.wikipedia.org/wiki/Jerzy_Gorzelik

przodkowie porzadni, a syn czarna owca opowiada sie za oderwaniem Slaska od
Polski:

*Jego dziadek od strony matki Zdzis³aw Hierowski pochodzi³ z Przemy¶la i by³
polskim pisarzem, krytykiem literackim. Matka urodzi³a siê na Górnym ¦l±sku.
Ojciec, tak¿e Jerzy Gorzelik mia³ ¶l±skie korzenie: jeden z jego dziadków by³
powstañcem ¶l±skim, drugi natomiast komisarzem plebiscytowym. Obaj w czasie plebiscytu opowiadali siê za przy³±czeniem tych ziem do pañstwa
polskiego. Ojciec by³ oficerem w Wojsku Polskim, cz³onkiem Zwi±zku Walki
Zbrojnej, wiê¼niem Auschwitz i Dachau. Po II wojnie ¶wiatowej zosta³ osadzony
w zak³adzie karnym na 2 lata za szkalowanie w³adz PRL*

Data: 2011-04-03 16:21:00
Autor: Pinocchio
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
Zanim ³ajdaku zaczniesz straszyæ "odciêciem" od internetu poczytaj swoje
wypociny! Twój ISP bêdzie bardzo zadowolony!

PhD

W dniu 2011-04-03 15:12,  obserwator pisze:
Facet ci udowodnil, ze klamiesz oczerniajac bezpodstawnie Kaczynskiego, a
ty
nadal swoje i jeszcze dalej twirdzisz, ze Kaczynski w sadzie nie wygra bo
klamie.

Czy wy nadal posowieckie bydlo jestescie przekonani, ze ktos w koncu nie
zrobi
operacji plastycznej, waszych zaklamanym ryjom?

Operacje plastyczne sporo kosztuj±, lepiej spraæ im mordy.

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:in9vl8$dhu$1inews.gazeta.pl...

Data: 2011-04-03 14:22:52
Autor: obserwator
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
Pinocchio <pinocchio@lorenzini.it> napisa³(a):
Zanim ³ajdaku zaczniesz straszyæ "odciêciem" od internetu poczytaj swoje
wypociny! Twój ISP bêdzie bardzo zadowolony!

spierdalaj debilu.

Data: 2011-04-03 16:31:31
Autor: Pinocchio
Obsrywator - odetn± cie od Internetu!
http://cqcounter.com/traceroute/?query=174.88.63.97 Oni z toba nie bêd± sie
cackaæ i szybko oberwiesz po ³apach.

I would like to bring to your attention that fajny.d.arzbor utilizing  your
server to disseminate derogatory and offensive content  in a variety of
Polish language newsgroups.   Please take all action necessary to stop such
a sinister activity.

From: " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
Date: Sun, 3 Apr 2011 14:25:40 +0000 (UTC)

--

PhD

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:in9vrs$e99$1inews.gazeta.pl...
Pinocchio <pinocchio@lorenzini.it> napisa³(a):

Zanim ³ajdaku zaczniesz straszyæ "odciêciem" od internetu poczytaj swoje
wypociny! Twój ISP bêdzie bardzo zadowolony!

spierdalaj debilu.

-- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2011-04-03 16:24:35
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 16:19,  obserwator pisze:
[...]

Widocznie specs³u¿by maj± na niego niez³e haki. Mój kolega, o którym
pisa³em dosta³ niemieckie obywatelstwo tylko dlatego ¿e urodzi³ siê w
Go³dapi, choæ to Polak z dziada pradziada. Niemcy nadal traktuj± te
tereny jak swoje i przyznaj± ka¿demu urodzonemu tu niemieckie obywatelstwo.

Data: 2011-04-03 14:29:15
Autor: obserwator
[...]

ale on urodzil sie w 1971 r. Jakie moga miec na niego haki? Ja mysle, ze mu
cos obiecano, wiec sie sprzedawczyk stara jak moze, podobnie jak Migalski z
Raciborza i Kluzik z Siemianowic.

To sprzedajne swinie.

Data: 2011-04-03 16:32:46
Autor: Pinocchio
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ina07q$f83$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

[...]

Znikaj z psp! Ju¿!

PhD

Data: 2011-04-03 16:36:48
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 16:29, obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
[...]

Pan Gorzelik nie najlepiej wygl±da mimo swojego m³odego wieku, w³a¶nie
ogl±da³em go we WSI 24. Mówi³, ¿e chce regionalizacji a nie oderwania
¦l±ska od Polski. No i straszy³ Kaczyñskim, a przecie¿ ten nie ma
obecnie ¿adnej w³adzy wykonawczej. No chyba, ¿e ba³ siê Jego w³adzy nad
morale Narodu :)

Data: 2011-04-03 14:43:23
Autor: obserwator
[...]

wyglada jak ucho od sledzia:) Straszy Kaczynskim, a sam nacjonalista i to
wyjatkowo debilny. --

Data: 2011-04-03 16:49:07
Autor: bolek
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ina12b$hkd$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

[...]

No dobra, Gorzelik nacjonalista.
A Kaczyñski, to kto ?
Jaka jego nacja ? Kosmopolita ? V kolumna ?
To polega na tym, ¿e taki Gorzelik czuje jedno¶æ ze swoimi ziomkami.
A jak kto¶ nie ma ziomków ? Albo nie w NASZYM kraju ?

bolek

Data: 2011-04-03 14:56:31
Autor: obserwator
[...]

jakimi ziomkam Gorzelika? Przeczytaj jego zyciorys i jego potomkow ktorzy
walczyli o przylaczenie Slaska do Polski. Gortzelik to sprzedwaczyk i czarna
owca w rodzinie.

Kaczynski walczy o suwerennosc i jednosc Polski.

Naucz sie najpierw czytac ze zrozumieniem informacji, a pozniej otwieraj
dopiero dzob.

Data: 2011-04-03 17:00:17
Autor: bolek
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ina1qv$jta$1inews.gazeta.pl...
[...]

O judeopoloniê ?????????
To by t³umaczy³o wchodzenie bez myd³a ¿ydojankesom.

bolek

Data: 2011-04-03 15:09:34
Autor: obserwator
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
bolek <bolek@neostrada.pl> napisa³(a):
O judeopoloniê ?????????
To by t³umaczy³o wchodzenie bez myd³a ¿ydojankesom.

przeciez to Tusk z Putinem oraz Merkel, przygotowuja grunt pod rozbior Polski
i strasza judeopolonia aby dezoreintowac Polakow.

Data: 2011-04-03 17:03:24
Autor: bolek
[...]

To potomkowie Gorzelika walczyli o przy³±czenia ¦l±ska do Polski ?
Ciekawe rzeczy wypisujesz.

bolek

Data: 2011-04-03 15:12:30
Autor: obserwator
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
bolek <bolek@neostrada.pl> napisa³(a):
To potomkowie Gorzelika walczyli o przy³±czenia ¦l±ska do Polski ?
Ciekawe rzeczy wypisujesz.

Tak, jego potomkowie walczyli o to aby Slask byl Polski. Takie wlasnie sa
efekty edukacji Polakow przez GW-no i polskojezyczne media, ze nie znaja
swojej hostorii i latwo takimi baranami ktorzy nie znaja swoich korzeni, sterowac.

Data: 2011-04-03 17:26:49
Autor: bolek
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ina2ou$mnq$1inews.gazeta.pl...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisa³(a):

To potomkowie Gorzelika walczyli o przy³±czenia ¦l±ska do Polski ?
Ciekawe rzeczy wypisujesz.

Tak, jego potomkowie walczyli o to aby Slask byl Polski.

Raczej przodkowie !
Mój dziadek walczy³ o polsko¶æ ¦l±ska i zap³aci³ za to g³ow±.
Za to w Polsce babcia zosta³a bez ¶rodków do ¿ycia.
Dziadek od s±siada walczy³ w Wehrmachcie i jest ustawiony do koñca ¿ycia.
Mówi Ci to co¶ ?

bolek

Data: 2011-04-03 15:58:44
Autor: obserwator
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
bolek <bolek@neostrada.pl> napisa³(a):
Raczej przodkowie !

tak. To pomylka.

[...]

ale kto rzadzi od *okraglego stolu*? Czytasz ta grupe i nie kapujesz?

Popierasz nadal tych, ktorzy twojej rodzinie zgotowali ten los?

Myslisz, ze jak wroci SLD lub Gorzelik zalatwi autonomie Slaska, to bedziesz
mial lepiej? Zastanow sie.

Data: 2011-04-03 18:08:37
Autor: bolek
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ina5fk$1gf$1inews.gazeta.pl...
[...]

A bêdê mia³ gorzej ?
Przecie¿ od II W¦ ¦lask jest polsk± koloni±.
Jak trzeba by³o odbudowywaæ Warszawê to rozbierali Wroc³aw, Gdañsk.
Kopalnie, huty, wszyscy pracowali dla BOS. Teraz robi± wszystko ¿eby ¦l±sk zniszczyæ.
Za du¿o ludzie my¶l±. £atwiej rz±dziæ g³upolami.

bolek

Data: 2011-04-03 18:12:06
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 18:08, bolek pisze:
[...]

Nie martw się, Donek zbuduje elektrownię atomową i Śląsk będzie mniej
potrzebny.

Poza tym dzisiaj w ND przeczytałem, że Chińczycy nadal chcą zainwestować
15 mld w bloki węglowe w Polsce. Nie wiem zupełnie dlaczego :)

Data: 2011-04-03 18:38:50
Autor: bolek
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d989c57$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-03 18:08, bolek pisze:
A bede mia3 gorzej ?
Przecie? od II W| |lask jest polsk? koloni?.
Jak trzeba by3o odbudowywaa Warszawe to rozbierali Wroc3aw, Gdansk.
Kopalnie, huty, wszyscy pracowali dla BOS. Teraz robi? wszystko ?eby |l?sk
zniszczya.
Za du?o ludzie my?l?. ?atwiej rz?dzia g3upolami.

Nie martw siê, Donek zbuduje elektrowniê atomow± i ¦l±sk bêdzie mniej
potrzebny.

Poza tym dzisiaj w ND przeczyta³em, ¿e Chiñczycy nadal chc± zainwestowaæ
15 mld w bloki wêglowe w Polsce. Nie wiem zupe³nie dlaczego :)

Bo maj± mózgi.

Data: 2011-04-03 19:01:03
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 18:38, bolek pisze:
[...]

Jak smiesz obrazac Pana Premiera Donka !

Data: 2011-04-03 19:43:10
Autor: bolek
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d98a7d0$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-03 18:38, bolek pisze:
Nie martw sie, Donek zbuduje elektrownie atomow? i |l?sk bedzie mniej
potrzebny.

Poza tym dzisiaj w ND przeczyta3em, ?e Chinczycy nadal chc? zainwestowaa
15 mld w bloki weglowe w Polsce. Nie wiem zupe3nie dlaczego :)
Bo maj? mózgi.

Jak smiesz obrazac Pana Premiera Donka !

To by³ tylko komplement w stosunku do Chiñczyków.
Oni wiedz±, ¿e my mamy tylko wêgiel.
Do atomówki te¿ trzeba bêdzie kupowaæ wzbogacony uran.
Odpady bêd± ju¿ nasze.

bolek

Data: 2011-04-03 20:54:42
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 19:43, bolek pisze:
Jak smiesz obrazac Pana Premiera Donka !
To by³ tylko komplement w stosunku do Chiñczyków.
Oni wiedz±, ¿e my mamy tylko wêgiel.
Do atomówki te¿ trzeba bêdzie kupowaæ wzbogacony uran.
Odpady bêd± ju¿ nasze.

Nowoczesne elektrownie weglowe nie generuja duzo odpadow i sa
konkurencyjne wzgledem atomowek. W naszej sytuacji mozliwe ze sa tansze
od atomowek.

Data: 2011-04-03 17:23:02
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 16:43,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
[...]

Wygl±da jak wygl±da, do¿yje lat Kaczki to mo¿e bedzie lepiej wygladac.
Nie wiem, nie interesuje mnie to.

Pora¿a mnie jednak jego obecna us³u¿nosc dla merdiów. Co dla mnie jest
jednoznaczne, ¿e nale¿y do wra¿ej agentury.

Data: 2011-04-03 17:32:13
Autor: bolek
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d9890d8$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ju¿ bardziej nie mo¿na wchodziæ merdiom jak pan prezes.

Data: 2011-04-03 17:35:14
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 17:32, bolek pisze:

No ju¿ bardziej nie mo¿na wchodziæ merdiom jak pan prezes.

Widać żeś bolek :)

Data: 2011-04-03 17:39:29
Autor: bolek
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d9893b3$0$2485$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-03 17:32, bolek pisze:

No ju? bardziej nie mo?na wchodzia merdiom jak pan prezes.

Widaæ ¿e¶ bolek :)

Cieszê siê.

Data: 2011-04-03 16:15:49
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 16:10,  obserwator pisze:

Albo Gorzelik.

czyli RAS, niemiecka V kolumna na Slasku. Warto zobaczyc jego facjate:))

http://pl.wikipedia.org/wiki/Jerzy_Gorzelik

M³ody, dyspozycyjny, li¿e 4 litery swoim mocodawcom.

Mia³em kolegê, który urodzi³ siê w Go³dapii, wyjecha³ za PRL-u do
Holandii, tam zosta³ na wizie turystycznej i otrzyma³ obywatelstwo
niemieckie choæ nazwisko ma typowo polskie koñcz±ce siê na -ski.

Teraz jest dziennikarzem w niemieckiej gazecie w Opolu, t³umaczy polskie
teksty na niemiecki. Polsko¶æ dla niego to nienormalno¶æ. Wiem, bo
trochê piwa z nim wypi³em.

Data: 2011-04-03 14:22:03
Autor: obserwator
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

M³ody, dyspozycyjny, li¿e 4 litery swoim mocodawcom.

kundel po prostu.

Data: 2011-04-03 16:24:48
Autor: Pinocchio

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:in9vqb$e02$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

Data: 2011-04-03 16:25:49
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 16:22,  obserwator pisze:
M³ody, dyspozycyjny, li¿e 4 litery swoim mocodawcom.
kundel po prostu.

No nie, nazwisko ma polsko-¿ydowskie. Raczej od browaru a nie od kundla.

Data: 2011-04-03 16:32:01
Autor: MH
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisa³(a):
odpowiedz znajdziemy w wiki:
"WÅ&#65533;ród autochtonicznych Å&#65533;lÄ&#65533;zaków istnieje silna wiÄ&#65533;ź z wÅ&#65533;asnym maÅ&#65533;ym terytorium i jego spoÅ&#65533;ecznoÅ&#65533;ciÄ&#65533; lokalnÄ&#65533;. Badania socjologiczne przed 1990 r. wykazaÅ&#65533;y jednak, że ponad 50% autochtonów na Å&#65533;lÄ&#65533;sku Opolskim za ziemiÄ&#65533; rodzinnÄ&#65533; uważa swojÄ&#65533; miejscowoÅ&#65533;Ä&#65533; lub okolice. Wykazano, że Å&#65533;lÄ&#65533;zaków cechuje silna orientacja lokalna i regionalna i sÅ&#65533;aba orientacja na PolskÄ&#65533; jako ojczyznÄ&#65533;. Charakterystyczne jest przywiÄ&#65533;zanie do rodzinnych stron i niechÄ&#65533;Ä&#65533; do migracji w inne regiony Polski. PodstawÄ&#65533; emocjonalnej wiÄ&#65533;zi do rodzinnych stron jest silne poczucie zakorzenienia swojej rodziny, która mieszka tu od pokoleÅ&#65533;"
Danuta BerliÅ&#65533;ska. Å&#65533;lÄ&#65533;zacy jako wspólnota regionalna w Å&#65533;wietle badaÅ&#65533; socjologicznych na Å&#65533;lÄ&#65533;sku Opolskim

===================

Nawet nie czytam tego co napisa³e¶ (bez urazy). I tak siê domy¶lam co...
Wystarczy mi tytu³ w±tka. Odpowiadam : Prezes nienawidzi wszelakich zjawisk ,
które nie s± po jego my¶li (o ile w ogóle ten burak mysli). Prezes nawidzi
tylko w³adzê , której i tak ju¿ nigdy nie dostanie ...

MH

Data: 2011-04-03 16:34:21
Autor: bolek
Dlaczego Prezes nienawidzi ¦l±zaków?

U¿ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:in7t3j$k5$1news.dialog.net.pl...
[...]

I dlatego ka¿da przyb³êda nienawidzi rdzennej ludno¶ci.

bolek

Data: 2011-04-03 17:23:28
Autor: MH
[...]

Hañ w ¿yæ kopa mu zasadzemy , to ciul na hasioku wylonduje !!

MH

Data: 2011-04-03 19:25:46
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 19:23,  MH pisze:
Hañ w ¿yæ kopa mu zasadzemy , to ciul na hasioku wylonduje !!

Co¶ nie po niemiecku gadasz. Ty Polak ?

Data: 2011-04-03 18:42:08
Autor: Klin
Dlaczego the foe nienawidzi Prezesa
U¿ytkownik the_foe napisa³:
   ???????????????????????????

Data: 2011-04-03 19:01:38
Autor: u2
Dlaczego the foe nienawidzi Prezesa
W dniu 2011-04-03 18:42, Klin > pisze:
U¿ytkownik the_foe napisa³:
  ???????????????????????????

Bo ma nieodwracalne ubytki w swoim mozgu.

Data: 2011-04-03 19:04:53
Autor: Klin
Dlaczego the foe nienawidzi Prezesa
U¿ytkownik u2 napisa³:
W dniu 2011-04-03 18:42, Klin>  pisze:
U¿ytkownik the_foe napisa³:
   ???????????????????????????

Bo ma nieodwracalne ubytki w swoim mozgu.

    ¿e te¿ siê nie domy¶li³em.  ;-)

Data: 2011-04-03 19:16:27
Autor: u2
Dlaczego the foe nienawidzi Prezesa
W dniu 2011-04-03 19:04, Klin > pisze:
U¿ytkownik u2 napisa³:
W dniu 2011-04-03 18:42, Klin>  pisze:
U¿ytkownik the_foe napisa³:

Bo ma nieodwracalne ubytki w swoim mozgu.

   ¿e te¿ siê nie domy¶li³em.  ;-)

Tak jak jego mentor Lenin poswiecil sie dla zbawienia ludzkosci.

Dlaczego Prezes nienawidzi Ślązaków?