Dlaczego Protasiuk po komendzie "odchodzimy " nawet o 1stopień nie ruszył sterami

Data: 2011-01-21 00:01:21
Autor: robertbig
Dlaczego Protasiuk po komendzie "odchodzimy " nawet o 1stopień nie ruszył sterami
Pis dzielce wystap.

Data: 2011-01-21 08:06:11
Autor: apr...
Dlaczego Protasiuk po komendzie
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
Pis dzielce wystap.
a co lemingu nie wiesz, gwno jeszcze nie naPISało ?

Data: 2011-01-21 00:23:00
Autor: robertbig
Dlaczego Protasiuk po komendzie
On 21 Sty, 09:06, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
robertbig <robert...@wp.pl> napisał(a):

Wiem . Nie ma sladu ze ruszył chocby o 1 stopien sterami. Wiem to z
polskiej czarnej skrzynki.
A ty nie potrafsz ciemniaku odpowiedziec na proste pytanie. Dopuki nie
dostaniesz gotowej do opublikowania od mocodawców ??

Data: 2011-01-21 08:27:46
Autor: apr...
Dlaczego Protasiuk po komendzie
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
On 21 Sty, 09:06, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> robertbig <robert...@wp.pl> napisa=B3(a):

Wiem . Nie ma sladu ze ruszy=B3 chocby o 1 stopien sterami. Wiem to z
polskiej czarnej skrzynki.
A ty nie potrafsz ciemniaku odpowiedziec na proste pytanie. Dopuki nie
dostaniesz gotowej do opublikowania od mocodawc=F3w ??
słuchaj zaprzańcu, ufaj ruskim i tuskowi i odłóż leki bo poziom agresji może cię wynieść w zaświaty, milutki jesteś, ale to tyPOwe dla tej kasty.

Data: 2011-01-21 09:30:58
Autor: Tomek
Dlaczego Protasiuk po komendzie "odchodzimy " nawet o 1stopien nie ruszyl sterami

Uzytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisal w wiadomosci news:ba9f31e0-5fc9-4695-9040-3f33930b5228l19g2000yqo.googlegroups.com...
Pis dzielce wystap.

No wlasnie to powinno wyjasnic dochodzenie.
Jak i to, ze  podobno zaginely 4 t samolotu, Rozumiem 200 kg, ale 4 t?
Ale to z kolei informacja pochodzaca z plotek - nie mam jej potwierdzenia. A absolutnie nie wierze, zeby Rosjanie zadali sobie trud zwazenia wraku. Wybijanie szyb, ciecie pilami - tak, ale wyjasnianie technicznych aspektów tej sprawy to zadanie ponad ich sily i checi.
Tomek

Data: 2011-01-21 07:35:52
Autor: robertbig
On 21 Sty, 09:30, "Tomek" <kuki...@interia.pl> wrote:
Uzytkownik "robertbig" <robert...@wp.pl> napisal w wiadomoscinews:ba9f31e0-5fc9-4695-9040-3f33930b5228l19g2000yqo.googlegroups.com...

> [...]

Wybijanie szyb, ciecie pilami - tak, ale wyjasnianie technicznych aspektów
tej sprawy to zadanie ponad ich sily i checi.

Zginęło tez 20kg Gosiewskiego !

Data: 2011-01-21 11:12:42
Autor: Wasz Pomysłowy Dobromir
Dlaczego Protasiuk po komendzie "odchodzimy " nawet o 1stopień nie ruszył sterami

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:ba9f31e0-5fc9-4695-9040-3f33930b5228l19g2000yqo.googlegroups.com...
Pis dzielce wystap.

Nie jestem z PiS ale postaram się odpowiedzieć: miał pistolecik przy uchu? ;-)

Dlaczego Protasiuk po komendzie "odchodzimy " nawet o 1stopień nie ruszył sterami