Dlaczego Putin przeczołgał Tuska?

Data: 2011-01-29 19:17:02
Autor: abc
Dlaczego Putin przeczołgał Tuska?
Najczęstszą myślą Donalda Tuska w ostatnich tygodniach musi być pytanie:
Wołodia, ale dlaczego? Dlaczego?

Bo, faktycznie, jest to zagadka. Umom nie razbieriosz! Wszystko się pięknie,
logicznie zapinało. Polski premier okazał na użytek swoich wyborców pewną
stanowczość wobec MAK, a więc pijarowskie pozory, jedyne, na czym mu w tej
sprawie zależy, zostały ocalone.  [...]

A tu ? szok. Putin go przed całym światem przeczołgał, zrobił z niego
pętaka, który musi odszczekiwać własną fanfaronadę sprzed tygodnia, skamleć,
że "nie kwestionujemy zasadniczych ustaleń, chcemy tylko uzupełnienia".

Więcej http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2011/01/29/w-co-gra-putin/

Data: 2011-01-29 19:24:09
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-29 19:17, abc pisze:

A tu ? szok. Putin go przed całym światem przeczołgał, zrobił z niego
pętaka, który musi odszczekiwać własną fanfaronadę sprzed tygodnia, skamleć,
że "nie kwestionujemy zasadniczych ustaleń, chcemy tylko uzupełnienia".

Co to znaczy? Jak to przeczołgał? I... dlaczego bezmyślnie wklejasz te idiotyzmy nawiedzonego kretyna?

Data: 2011-01-29 18:35:19
Autor: obserwator
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> [...]

Co to znaczy? Jak to przeczołgał? I... dlaczego bezmyślnie wklejasz te idiotyzmy nawiedzonego kretyna?

te kretyn, a dlaczego zamieszczasz tu kapitalistyczne videa z Kalifornia w
tle? Jako komunista prawdziwy badz konsekwentny.

To grupa o polityce, a nie o twoich myszkach ktore legna sie w twojej lepetynie.

Data: 2011-01-29 19:38:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-29 19:28, abc pisze:
[...]

Z tego co ja widzę to nikt z Rosjan  nie zakpił z Tuska. Putin też zachował się bardzo godnie przyjeżdżając na pogrzeb L. Kaczyńskiego. To że jest podejrzewany o zamach nic nie zmienia w faktach.

A Tusk po prostu popełnił błąd, chęci miał pewnie dobre, ale tak naprawdę to teraz dopiero możemy widzieć że to był błąd w niepowoływaniu wspólnej komisji. Jemu (Tuskowi) trudno zarzucić brak dobrej woli w kierunku poprawy kontaktów z kacapem.

Data: 2011-01-29 18:44:44
Autor: obserwator
[...]

logiczne myslenie nie jest twoja mocna strona:))

Data: 2011-01-29 19:49:33
Autor: cytryna
> [...]

naprawdę to teraz dopiero możemy widzieć że to był błąd w niepowoływaniu

wspólnej komisji. Jemu (Tuskowi) trudno zarzucić brak dobrej woli w

**********************

Panie Jadryś to wszystko co pan piszesz to taka sama prawda jak informacja o udziale Putina w pogrzebie śp.Prezydenta L.Kaczyńskiego. Takie samo "godne
zachowanie" pokazał ćwicząc podwórkowego piłkarzyka. Tak nas traktują jak na to zasługujemy. Drobiazg kiedy skopią nieudacznika-narciarza, gorzej kiedy walą w majestat Najjaśniejszej Rzeczpospolitej. Tego Polak nie toleruje nawet
w wydaniu ocieplonego kacapa. Pozdrówka i miłych wrażeń przy słuchaniu melodii od A.

Data: 2011-01-29 19:56:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ii1mqd$gh8$1news.onet.pl...
[...]

Gdyby powołano wspólną komisję to by wyszło, że to lotnisko pierdolnęło w samolot?

Data: 2011-01-29 19:59:25
Autor: abc
Dlaczego Putin przeczołgał Tuska?
Putin też zachował się bardzo godnie przyjeżdżając na pogrzeb L.
Kaczyńskiego.

Putin?  Chyba jednak nie przyjechał na pogrzeb L. Kaczyńskiego.

Data: 2011-01-29 21:43:14
Autor: pluton
Dlaczego Putin przeczołgał Tuska?
> Putin też zachował się bardzo godnie przyjeżdżając na pogrzeb L.
> Kaczyńskiego.

Putin?  Chyba jednak nie przyjechał na pogrzeb L. Kaczyńskiego.

a ty bys przyjechal na pogrzeb ruskiego kotrolera zmielonego
z czarnš skrzynkš z tu154, z dodatkiem sztucznej mgły ?

Nullification

Data: 2011-01-29 21:02:55
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
a ty bys przyjechal na pogrzeb ruskiego kotrolera zmielonego
z czarnš skrzynkš z tu154, z dodatkiem sztucznej mgły ?

polecam, zainteresowac sie tomografia glowy:

http://info.zdrowie.gazeta.pl/temat/zdrowie/forum/tomografia+g%C5%82owy

W Lodzi, tez mozesz ja wykonac.

Data: 2011-01-29 22:08:54
Autor: pluton
> [...]

> z czarnš skrzynkš z tu154, z dodatkiem sztucznej mgły ?

polecam, zainteresowac sie tomografia glowy:

Co z ta tomografia ? Wykazala pol zwoja u zimnego lecha ?

Nullification

Data: 2011-01-29 23:33:55
Autor: sofu
Dlaczego Putin przeczołgał Tuska?

[...]