Dlaczego RZETELNE wyjasnienie katastrofy Tu-154 jest

Data: 2011-07-31 14:35:43
Autor: obserwator
Dlaczego RZETELNE wyjasnienie katastrofy Tu-154 jest

...tak wazne? Tutaj nawet juz nie chodzi o to, ze zgineli ludzie niewygodni
dla obecnej ekipy rzadzacej. Tu chodzi o wszytkich potencjalnych uzytkownikow
linii lotniczych.

Jesli teraz uda sie uniknac odpowiedzialnosci ludziom, ktorzy uniemozliwiaja
dokladne przebadania tej katastrofy, to ludzie ci czujac sie zupelnie
bezkarnymi, moga w kazdej chwili skorzystc z podobnej metody rozwiazywania
problemow politycznych lub niezwiazanych z polityka.

Zlekcewazenie tej katastrofy, jest przyzwoleniem dla potencjalnych przestepcow
ktore osmiela zbrodniarzy.

Wklejam jeszcze raz tekst ktory tu zamiescilem, a ktory tlumaczy dlaczego
nie wolno absolutnie zgodzic sie na kretacwa obecnego rezimu Tuska.

*********************************
Nie ma bezsensownych pytan w tego typu katastrofach. Moga byc tylko glupie i
klamliwe odpowiedzi.

Zobacz sobie film o katastrofie w Lockerbie. Pod ponizszym linkiem masz
pokazane szczatki samolotu ktory zostal wysadzony w zamachu terrorystycznym.

http://www.youtube.com/watch?v=vlfQ1PzmBAE&feature=related

Film ma szesc odcinkow. Obejrzyj ten film i zorientuj sie jak z tych drobnych
kawalkow na ktore rozpadl sie samolot, zrekonstruowano znaczna jego czesc oraz
w tej stercie zlomu, odnaleziono mikroskopijna czesc pewnego urzadzenia, ktora pozwolil odnalezc prawdziwa przyczyne katastrofy oraz zlapac groznych
przesyepcow.

Dzieki temu sledztwu teraz ty i miliony ludzi, moga czuc sie bezpieczniej na
pokladach samolotow, bo wprowadzono zmiane w przepisach bezpieczenstwa.

Takich katastrof chociazby z tego powodu, nie wolno lekcewazyc.

Tylko potencjalny bandyta i morderca, moze tak postepowac. http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2128879&pid=2128913&MID=%3Cj0uldh%24dkn%241%40inews.gazeta.pl%3E

Data: 2011-07-31 14:46:28
Autor: obserwator
Dlaczego RZETELNE wyjasnienie katastrofy Tu-154 jest

Poniewaz najwiecej dezinformacji puszczano w obieg z GazWyb i
postkomunistycznych mediow - sledztwem powinno sie objac rowniez te media.

Data: 2011-07-31 16:54:28
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego RZETELNE wyjasnienie katastrofy Tu-154 jest
 obserwator pisze w wiadomości j13ps3$829$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 31 lipiec 2011 16:46:

Poniewaz najwiecej dezinformacji puszczano w obieg z GazWyb i
postkomunistycznych mediow - sledztwem powinno sie objac rowniez te media.

Wiesz co mówisz? Gazety i słowo pisane odpowiada za katastrofy lotnicze? Do tej pory dopóki gazety nie znajdą się pod kontrolą wież lotniczych, które będą dbały o "właściwe" ich naświetlenie, powinno się zabronić wykonywać lotów. A co? :-)

Data: 2011-07-31 18:38:51
Autor: pluton
Dlaczego RZETELNE wyjasnienie katastrofy Tu-154 jest
Poniewaz najwiecej dezinformacji puszczano w obieg z GazWyb i
postkomunistycznych mediow - sledztwem powinno sie objac rowniez te media.

Tak, te ich sztuczne hele morele, bomby magnetyczne i podpiłowane wstrząsy
zasługują na 10 lat więzienia.

Nullification

Data: 2011-07-31 21:14:08
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j13ps3$829$1inews.gazeta.pl...

Poniewaz najwiecej dezinformacji puszczano w obieg z GazWyb i
postkomunistycznych mediow - sledztwem powinno sie objac rowniez te media.

Zrób sobie baranka, matole.

BomBel

Data: 2011-07-31 16:46:27
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego RZETELNE wyjasnienie katastrofy Tu-154 jest
 obserwator pisze w wiadomości j13p7v$6ek$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 31 lipiec 2011 16:35:

..tak wazne? Tutaj nawet juz nie chodzi o to, ze zgineli ludzie niewygodni
dla obecnej ekipy rzadzacej. Tu chodzi o wszytkich potencjalnych
uzytkownikow linii lotniczych.

Popraw mnie jeśli się mylę. Czy większość normalnych i zwykłych ludzi latających różnymi cywilnymi liniami lotniczymi lata razem z prezydentami?

Data: 2011-07-31 17:10:56
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j13p7v$6ek$1inews.gazeta.pl...

..tak wazne? Tutaj nawet juz nie chodzi o to, ze zgineli ludzie niewygodni
dla obecnej ekipy rzadzacej.

Przecież tam była ekipa tego samego reżimu!!!

boukun

Data: 2011-07-31 15:58:06
Autor: obserwator
> [...]

> dla obecnej ekipy rzadzacej.

Przecież tam była ekipa tego samego reżimu!!!

wypisujesz kolejny raz nonsensy. Ciebie tez mozna uznac jako zwolennika PRL-u,
za czlonka tej ekipy.

Data: 2011-07-31 18:09:26
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j13u2e$jo8$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Przecież tam była ekipa tego samego reżimu!!!

wypisujesz kolejny raz nonsensy. Ciebie tez mozna uznac jako zwolennika PRL-u,

Nie jestem zwolennikiem PRL-u, tylko mam żal, że był tylko krótki okres, gdzie byliśmy w miarę wolni, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku...
Lewartow i Kaczyński byli przeciwnikami tej wolności, oni dzierżą władzę z pokolenia na pokolenie, nadaną przez NKWD...

Zabrali nam zbrodniarze okrągłostołowi te wolność...

boukun

Data: 2011-07-31 16:18:59
Autor: obserwator
[...]

juz o Kaczynskim pisalem, ale ty nadal jak beton powtarzasz swoje.
Wolnosci miedzy 1980 a grudniem 1989 tez nie miales, bo nadal panowal PRL.

Poducz sie historii, bos wyjatkowo odporny na wiedze.

Data: 2011-07-31 18:21:21
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j13v9j$n6q$1inews.gazeta.pl...

[...]

Między 1980 a 1981 rokiem była względna wolność, jeszcze nie wolność, ale już jej zalążek...
Już wtedy naród brał swoje sprawy w swoje ręce... i niestety NKWDowska szkoła wzięła górę... Nikt nie miał zamiaru obalać PRLu! Walczyliśmy tylko o swoją godność i potrafiliśmy to robić skutecznie...

boukun

Data: 2011-07-31 16:28:26
Autor: obserwator
Dlaczego RZETELNE wyjasnienie katastrofy Tu-154 jest

Między 1980 a 1981 rokiem była względna wolność, jeszcze nie wolność, ale już jej zalążek...

...nie masz pojecia o wolnosci.

Już wtedy naród brał swoje sprawy w swoje ręce... i niestety NKWDowska szkoła wzięła górę... Nikt nie miał zamiaru obalać PRLu! Walczyliśmy tylko o swoją godność i potrafiliśmy to robić skutecznie...

Narod nie mial zamiaru obalac komunizmu? To kto nosili transparenty i krzyczal
: precz z komuna? Krasnoludki?

Zadnej godnosci ludzkiej z definicji nie ma w systemach totalitarnych, a takim
byl PRL. Wiec nie wypisuj nonsensow.

Data: 2011-07-31 17:02:19
Autor: obserwator
No i co bekon?

...argumentow brak funkcyjny kacapie, to zaczynasz kombinowac z cenzura?

Data: 2011-08-01 01:08:50
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j13vra$ov5$1inews.gazeta.pl...

Między 1980 a 1981 rokiem była względna wolność, jeszcze nie wolność, ale już
jej zalążek...

..nie masz pojecia o wolnosci.

[...]

Nie widziałem takich transparentów. Co to jest komuna?

Zadnej godnosci ludzkiej z definicji nie ma w systemach totalitarnych, a takim
byl PRL. Wiec nie wypisuj nonsensow.

Ten system jest totalitarny i w tym systemie poniewiera się na każdym kroku godność ludzką. W PRLu był socjalizm i za Gierka socjalizm z ludzką twarzą... Najlepszy system pod słońcem...

boukun

Data: 2011-08-01 02:05:56
Autor: stevep
Dnia 01-08-2011 o 01:08:50 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

I niech mu ziemia lekką będzie.
Amen.

--
stevep

Data: 2011-07-31 21:15:14
Autor: Leprechaun
> [...]

Przecież tam była ekipa tego samego reżimu!!!

wypisujesz kolejny raz nonsensy. Ciebie tez mozna uznac jako zwolennika PRL-u,

Gierek wychwalany przez prezesa - z jakiej był ekipy? Może Tuska?

BomBel

Data: 2011-07-31 21:13:32
Autor: Leprechaun
[...]

Facet, ty sie lecz. Zginęło 96 osób. Którzy z nich byli "niewygodni"?

BomBel

Data: 2011-08-01 20:30:34
Autor: [HeÂŽSk]
Dlaczego RZETELNE wyjasnienie katastrofy Tu-154 jest
On Sun, 31 Jul 2011 21:13:32 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]
> dla obecnej ekipy rzadzacej.

Facet, ty sie lecz. Zginęło 96 osób. Którzy z nich byli "niewygodni"?

 i co, odpowiedzial ci? ;o))))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Dlaczego RZETELNE wyjasnienie katastrofy Tu-154 jest