Dlaczego Rosjanie nienawidz± Polaków?

Data: 2013-08-04 19:50:04
Autor: abc
Dlaczego Rosjanie nienawidz± Polaków?
Rosjanie nigdy nam nie zapomn± roku 1920 i lat1980-198.

Pod Warszaw± Armia Polska przepojona patriotyzmem i rado¶ci± z odzyskanej
Niepodleg³o¶ci rozbija w puch dzikie hordy uzbrojone w uniwersaln± idee
socjalizmu. (...)  Nigdy tego upokorzenia zadanego Rosji w 1920 roku przez
Polskê, Rosjanie nam nie zapomn±. (...)

W sierpniu 1980 roku zasady ideowe komunizmu zostaj± przez polskich
robotników unicestwione. Strajkuj±cy, polscy robotnicy zadaj± ¶miertelny
cios idei komunizmu. Jest to zwyciêstwo, które Rosjan i ich elitê upakarza
jeszcze bardziej ni¿ rok 1920.

Jak to duch jest silniejszy ni¿ materia? Jak to, to nasze tysi±ce czo³gów i
rakiet nie s³u¿± niczemu, s± tylko kup± zardzewia³ego z³omu?

Wiêcej
http://mediologia.salon24.pl/525020,dlaczego-rosjanie-nienawidza-polakow

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2013-08-05 02:54:20
Autor: misiek
Dlaczego Rosjanie nienawidz± Polaków?

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ktm48h$3fc$1speranza.aioe.org...
[...]

no i dobrze :)
trzeba napierdalac kacapow - co moi przodkowie robili z wielka checia - jeden w powstaniu styczniowym jako komisarz wojenny, drugi w drugiej co do waznosci bitwie 1920 roku po bitwie warszawskiej http://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_pod_Komarowem
jako oficer piechoty :P

yes yes yes ;)

Data: 2013-08-05 07:38:05
Autor: Tuskobus
Dlaczego Rosjanie nienawidz� Polak�w?
W dniu 2013-08-05 02:54, misiek pisze:
U�ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa� w wiadomo�ci
Rosjanie nigdy nam nie zapomn� roku 1920 i lat1980-198.

Pod Warszaw� Armia Polska przepojona patriotyzmem i rado�ci� z odzyskanej
Niepodleg�o�ci rozbija w puch dzikie hordy uzbrojone w uniwersaln� idee
socjalizmu. (...)  Nigdy tego upokorzenia zadanego Rosji w 1920 roku przez
Polsk�, Rosjanie nam nie zapomn�. (...)

[...]

A potem strzał w tył głowy, puf! Choćby za takie gadanie...

Data: 2013-08-05 21:04:11
Autor: andal
On Mon, 05 Aug 2013 07:38:05 +0200, Tuskobus wrote:

W dniu 2013-08-05 02:54, misiek pisze:
U�ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa� w wiadomo�ci
Rosjanie nigdy nam nie zapomn� roku 1920 i lat1980-198.

Pod Warszaw� Armia Polska przepojona patriotyzmem i rado�ci� z
odzyskanej Niepodleg�o�ci rozbija w puch dzikie hordy uzbrojone w
uniwersaln� idee socjalizmu. (...)  Nigdy tego upokorzenia zadanego
Rosji w 1920 roku przez Polsk�, Rosjanie nam nie zapomn�. (...)

tobie stalinowcu

Data: 2013-08-05 23:53:49
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-08-05 23:04, andal pisze:

[...]

Cmoknij mnie, tłuku...

Data: 2013-08-07 01:49:16
Autor: jr
Dlaczego Rosjanie nienawidz± Polaków?

U¿ytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| no i dobrze :)
| trzeba napierdalac kacapow - co moi przodkowie robili z wielka checia

Obaj jestescie g³upi.
Odrót sowietów z roku 20 przerodzi³ siê w masow± dezercjê. To by³o 'wojsko' z ³apanki, wiêc ludzie zrzucali mundury i uciekali gdzie ich los zawióz³. Wielu takich dotar³o w g³±b Rosji rozpowiadajac radosn± nowinê o klesce bolszewików na zachodzie. Reakcj± by³y ch³opskie wid³y, którymi wie¶niacy ruszyli na sielsowiety. Zdobywszy tam broñ zaczêli atakowac posterunki wojska i organizowaæ
opór w nadziei przyj¶cia Polaków. Antybolszewickie powstania wybucha³y od roku 1917. Oto ich pobie¿na lista:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rewolucja_lipcowa_w_Rosji_%281918%29
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_tambowskie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_w_Kronsztadzie#Sytuacja_na_prze.C5.82omie_lat_1920.2F1921
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tajmyrskie_powstanie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_taszkenckie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ch%C5%82opska_Armia_Fergany
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_i%C5%BCewsko-wotki%C5%84skie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_jakuckie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_szenkurskie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_szekinskie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_w_Gand%C5%BCy
http://pl.wikipedia.org/wiki/Antysowieckie_wyst%C4%85pienia_w_A%C5%82taju_1930
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_na_Kubaniu_1932
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_zazejskie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_w_Chakasji
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_w_rejonie_muromcewskim
http://pl.wikipedia.org/wiki/Czarnomorskie_Powsta%C5%84cze_Wojsko_Kozackiehttp://pl.wikipedia.org/wiki/Go%C5%82opupowskie_powstanie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Oddzia%C5%82_partyzancki_Nosajewa-Sabinina
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bunt_Striekopytowa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludowy_Zwi%C4%85zek_Obrony_Ojczyzny_i_Wolno%C5%9Bci
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ukrai%C5%84ska_Republika_Ludowa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bia%C5%82oruska_Partia_Ch%C5%82opska_%22Zielony_D%C4%85b%22
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojna_domowa_w_Rosji#Przeciwnicy_rz.C4.85d.C3.B3w_bolszewickich_i_ich_nadzieje

-
| jeden w powstaniu styczniowym jako komisarz wojenny

Ju¿ wtedy byli na ¶wiecie czerwoni?

Data: 2013-08-07 10:19:10
Autor: Lord Donald
Dlaczego Rosjanie nienawidzą Polaków?
W dniu 07.08.2013 01:49, jr pisze:

Użytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości

| no i dobrze :)
| trzeba napierdalac kacapow - co moi przodkowie robili z wielka checia

Obaj jestescie głupi.
Odrót sowietów z roku 20 przerodził się w masową dezercję. To było 'wojsko' z
łapanki, więc ludzie zrzucali mundury i uciekali gdzie ich los zawiózł. Wielu
takich dotarło w głąb Rosji rozpowiadajac radosną nowinę o klesce bolszewików na
zachodzie. Reakcją były chłopskie widły, którymi wieśniacy ruszyli na
sielsowiety. Zdobywszy tam broń zaczęli atakowac posterunki wojska i organizować
opór w nadziei przyjścia Polaków. Antybolszewickie powstania wybuchały od roku
1917. Oto ich pobieżna lista:

Spuścili wszystkich jeńców Wisłą, gdzie po obu stronach były umieszczone karabiny maszynowe. Z resztą podobnie z robiona z resztą 160 tys jeńców rosyjskich zamordowanych na naszych ziemiach. Śmieszna bajeczka o tym że jeńcy rosyjscy nie chcieli wrócić do kraju i to dlatego masowo się zagładzali lub strzelali sobie w tylną część głowy popełniając samobójstwo raczej jest absurdalna i wymyślona aby usprawiedliwić zbrodnie jednego z gorszych obok Hitlera sługusów Watykanu Piłsudskiego. Ciekawe co by mówił Watykański syndykat jakby bolszewicy po zwycięstwie w Kijowie na Myszołowce wytłukli Polaków w pień tak jak to zrobili namiestnicy watykańscy u nas po cudzie nad Wisłą. Nie widzę zaszczytu w działaniach Watykanu na naszych ziemiach, nie odpowiadamy za ich zbrodnie, jesteśmy ofiarami Watykanu, podobnie jak Niemcy za wyprawy krzyżowe i nazizm w jaki ten syndykat ich wplatał. Nawet w tym poście watykańskie sługusy plują jadem i to w jednym celu, aby wynieść swoją sektę na szczyty władzy, miejmy nadzieję że ta klesza armia już nigdy nie dojdzie na tyle do władzy aby ponownie sięgnąć o panowanie nad światem i podziękujmy Stalinowi, że on znalazł na tyle siły aby w końcu zakończyć kilkuwiekową władzę tego syndykatu, i otworzył wielu ludziom oczy na prawdę jaką ci zabójcy ukrywali przez ponad 1.5 tys lat. Na szczęście dziś dzięki Komunistą to ten syndykat jedynie może ograniczać się do władzy nad ciągle wykruszającą się armią mocherków i niewielkimi bojówkami zdebilowaciałych pomocherkowych tłuków i niech tak zostanie, dzięki temu doświadczyliśmy najdłuższego okresu bez masowych zbrodni w dziejach ludzkości naszej ery.

Data: 2013-08-05 07:36:19
Autor: Tuskobus
Dlaczego Rosjanie nienawidz± Polaków?

Dlaczego Polacy nienawidz± Rosjan? Dlaczego na Rosjan stale napadaj±?

Data: 2013-08-05 12:01:02
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-05 07:36, Tuskobus pisze:

Dlaczego Polacy nienawidz± Rosjan? Dlaczego na Rosjan stale napadaj±?

My¶lê ¿e to propaganda, w istocie Polacy, tak Prawdziwi Polacy (a nie sprzedajne ³ajzy wykonuj±ce polecenia szefów z nad Potomacu b±d¼ Tamizy) Rosjan maja za braci a nie wrogów.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-08-07 04:49:45
Autor: jr
Dlaczego Rosjanie nienawidz± Polaków?

U¿ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ktnt5f$vc1$1node1.news.atman.pl...

| My¶lê ¿e to propaganda, w istocie Polacy, tak Prawdziwi Polacy (a nie
| sprzedajne ³ajzy wykonuj±ce polecenia szefów z nad Potomacu b±d¼ Tamizy)
| Rosjan maja za braci a nie wrogów.

Czego dowód z³o¿yli w Rydze, kiedy to Rosjê sprzedali towarzyszom pokroju Dzier¿yñskiego. Pó¼niej Polacy zaczêli dziwiæ siê Ja³cie, ¿e cywilizowany ¶wiat odda³ ich bolszewikom.  Kktó¿ by pomy¶la³, ¿e to mo¿liwe...

Data: 2013-08-07 10:39:38
Autor: Lord Donald
Dlaczego Rosjanie nienawidzą Polaków?
W dniu 05.08.2013 07:36, Tuskobus pisze:

Dlaczego Polacy nienawidzÄ… Rosjan? Dlaczego na Rosjan stale napadajÄ…?

Bo Rosjanie nie kochają Watykanu, może dlatego. Swoją drogą czy tą zlodowaciałą garstkę moherków można nazwać Polakami, skoro nie kierują się interesem Polski tylko czarnego syndykatu zbrodni ze stolicą w Rzymie? Może oddzielmy w końcu pojęcia Polak - Rzymsko Katolik, i nie obrażajmy naszej Polskości stereotypem automatycznej przynależności do tego syndykatu. Dlaczego katolicy nienawidzą Rosjan? a tu odpowiedź jest prosta, bo Rosjanom jako jedynym w końcu udało się odsunąć ten powołany w 325r katolicki syndykat zbrodni, mimo ogromnych starań ci przestępcy nie mogą wrócić do władzy, dlatego plują jadem ładując nienawiść w wyprane mózgi swoich wyznawców. A że w Polsce jako jedynym kraju udało im się na tyle wygrać, aby opanować media i edukację, to nas się spostrzega jako wrogów wroga syndykatu, chociaż Rosjanie mają to w d..., to nam się wydaje że przez garstkę moherów tacy jesteśmy. No ale czy każdy Polak z zagranicą to od razu jumiarz, tylko dlatego że mała garstka nie ma swojej godności i kultury?

Data: 2013-08-06 04:57:04
Autor: leming.show
[...]

Jakby to napisac, ci z obwodu kaliningradzkiego wala tu drzwiami i oknami na zakupki, kto ma rozum ten zarobi:) Kto chce sie napierdalac, powod znajdzie.

Data: 2013-08-07 04:38:21
Autor: jr
Dlaczego Rosjanie nienawidz± Polaków?

U¿ytkownik <leming.show@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:d11b79ef-07bb-4ce8-b56f-b7a9626d400fgooglegroups.com...
[...]

WYPAD!

Data: 2013-08-07 10:55:43
Autor: Lord Donald
W dniu 07.08.2013 04:38, jr pisze:

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

A kto z torbą chociaż raz za lat 90 nie przekroczył granicy, nie koniecznie z tej strony ale się zdarzało, takie czasy, a będą gorsze, nikt nienawidzi konkurencji, z resztą my mamy podobny problem na zachodzie, gdy godzimy się pracować za jedną dziesiątą pensji tubylca, ten raczej dzień dobry nam nie powie, no ale co do wschodu to u nich kwestia przelicznika dewiz i problem jest niewielki, a u nas to problem nędzy, zalaliśmy kraje swoim problemem i to dlatego za nami nie przepadają, bo przenosimy naszą zielono wyspową nędzę do innych krajów, które do tej pory mimo ułomności tego wspaniałego systemu gospodarczego jakoś sobie radziły, a teraz to i oni klepią nędze na bezrobociu, zastąpieni nowym niewolniczym ukochanym towarzyszem niedoli, raczej na miłość nie mamy co liczyć. My jako naród na dnie nie mamy już kogo nie nienawidzić, bo już nikt nie jest w stanie pogorszyć naszej sytuacji, a więc kogo mamy nienawidzić dyktuje nam katolicki syndykat i moherowe media.

Dlaczego Rosjanie nienawidz± Polaków?