Dlaczego TEN krzyĹź Wam przeszkadza ?

Data: 2010-08-15 14:33:12
Autor: WW
Dlaczego TEN krzyĹź Wam przeszkadza ?
Witam

W sali sejmowej krzyĹź wisi.
We wszystkich urzędach państwowych krzyż wisi.
We wszystkich szpitalach państwowych krzyż wisi.
We wszystkich posterunkach policji i jednostkach wojskowych krzyĹź wisi.
We wszystkich jednostkach Państwowej Straży Pożarnej krzyż wisi.
We wszystkich  ............. itd.itp.

To dlaczego akurat ten przeszkadza?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-15 05:47:26
Autor: Pistacjusz
Dlaczego TEN krzyż Wam przeszkadza ?

To dlaczego akurat ten przeszkadza?

Im nie przeszkadza krzyż tylko to, że tyle osób przyszło oddać hołd
Lechowi Kaczyńskiemu.
Bardzo ich denerwuje wspomnienie tego faktu.

Data: 2010-08-15 05:59:02
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Sie, 14:47, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
> To dlaczego akurat ten przeszkadza?

Im nie przeszkadza krzyż tylko to, że tyle osób przyszło oddać hołd
Lechowi Kaczyńskiemu.
Bardzo ich denerwuje wspomnienie tego faktu.

chcieliby zatrzec pamiec bo byc moze maja krew na rekach...
jak Asaja w filmie akira kurosawa "Trone we krwi"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tron_we_krwi

Data: 2010-08-15 16:45:33
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego TEN krzyż Wam przeszkadza ?
DJ MC Donald Musk w niedziela, 15 sierpnia 2010 14:59 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
chcieliby zatrzec pamiec bo byc moze maja krew na rekach...
jak Asaja w filmie akira kurosawa "Trone we krwi"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tron_we_krwi
masz rację co do filmu. był on zrobiony na podstawie "Makbeta"  Szekspira.
nie zgadzam się jednak ze stwierdzeniem, że ktoś ma krew na rękach. sam
używasz słowa "być może". poczekajmy na wyniki śledztwa.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-15 15:14:54
Autor: bolek

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:57e0c3ad-f592-4153-9c0f-1bc5df006106t20g2000yqa.googlegroups.com...

To dlaczego akurat ten przeszkadza?

Im nie przeszkadza krzyż tylko to, że tyle osób przyszło oddać hołd
Lechowi Kaczyńskiemu.
Bardzo ich denerwuje wspomnienie tego faktu.

-- -- -- -- -- -- -- --

A ile osób ?
Bo ja tam widziałem garstkę geriatryków.

bolek

Data: 2010-08-15 14:43:10
Autor: bolek
Dlaczego TEN krzyż Wam przeszkadza ?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c67ded2$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
Witam

W sali sejmowej krzyż wisi.
We wszystkich urzędach państwowych krzyż wisi.
We wszystkich szpitalach państwowych krzyż wisi.
We wszystkich posterunkach policji i jednostkach wojskowych krzyż wisi.
We wszystkich jednostkach Państwowej Straży Pożarnej krzyż wisi.
We wszystkich  ............. itd.itp.

To dlaczego akurat ten przeszkadza?

Bo ja sobie Qrwa nie życzę !
Za chwilę jakieś jude będzie wieszać gwiazę dawida na gmachu
tego paplamentu. A jakiś arab zażyczy sobie meczetu w centrum Krakowa.
Obama to już ćwiczy.
Robactwo rozlazło się po świecie.

bolek

Data: 2010-08-16 12:06:26
Autor: White Power
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Porównywanie krzyża do meczetu nie jest adekwatne. --

Data: 2010-08-15 15:23:27
Autor: -heÂŽsk
Dlaczego TEN krzyż Wam przeszkadza ?
On Sun, 15 Aug 2010 14:33:12 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam

W sali sejmowej krzyż wisi.
[...]

 to nie krzysz jest przeszkoda ale pieniactwo prezesa pis i jego
poddanych.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-15 15:34:13
Autor: Andrzej Adam Filip
Dlaczego TEN krzyż Wam przeszkadza? [Krzyż v. "Sierp i Młot" w każdym kościele]
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

A dlaczego kościołowi przeszkadzałby sierp i młot w każdym kościele?

Podstawą państwa jest lud, a żywność jest dla ludu jak niebo.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-08-15 13:01:56
Autor: precz z PO
Andrzej Adam Filip pisze:

A dlaczego kościołowi przeszkadzałby sierp i młot w każdym kościele?

Chociażby dlatego, że do tej pory nikt nie umieścił
krzyża w siedzibie SLD, a co ważniejsze, byłoby to
niezgodne z prawem. Ostatnia nowelizacja kodeksu
karnego przewiduje do dwóch lat więzienia za
propagowanie symboli komunistycznych:

"Tej samej karze podlega, kto w celu rozpowszechniania
produkuje, utrwala lub sprowadza, nabywa, przechowuje,
posiada, prezentuje, przewozi lub przesyła druk, nagranie
lub inny przedmiot, zawierające treść określoną w § 1 albo
będące nośnikiem symboliki faszystowskiej, komunistycznej
lub innej totalitarnej"

Data: 2010-08-15 15:42:57
Autor: bolek
Dlaczego TEN krzyż Wam przeszkadza? [Krzyż v. "Sierp i Młot" w każdym kościele]

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:i0hbzvfelt+A8F@james.huge.strangled.net...
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
Witam

W sali sejmowej krzyż wisi.
[...]

O!!  I to jest bardzo dobre pytanie !!
A czym różni się kościół od komunizmu ?
I tu i tu robi się z ludzi baranów /baranków/.

bolek

Data: 2010-08-15 17:20:21
Autor: -heÂŽsk
Dlaczego TEN krzyż Wam przeszkadza? [Krzyż v. "Sierp i Młot" w każdym kościele]

 bo poniewaz...

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-15 23:52:35
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
[...]

Pewnie dlatego ze stoi a nie wisi to impotentom zakompleksionym przeszkadza.
A mie to wali.
Niech se stoi krzyz na kazdym skrzyzowaniu, przejsciu dla pieszych, na kazdym peronie, w kazdej knajpie, na kadym lotnisku przed kazdym terminalem i renkawem lotniczym, a w ogole to niech ich jest tyle zeby Polacy nie mogli przechodzic i zeby wszystkich Polakow mogli do tego krzyza przypierdolic bo tego jeszcze ruskim Rzydom brakuje do pelni szczescia.

Data: 2010-08-16 00:20:33
Autor: Kaczysta
[...]

Bo nowy prezydent nie może znieść jego widoku pod swoimi oknami - jest chyba dla niego dużym dyskomfortem stale widzieć ludzi, oddających hołd prezydentowi, którego on serdecznie nienawidził.
Jeśli do tego ma coś wspólnego z tą katastrofą - to chłopinę mocno ten krzyż uwiera.
AZ

Data: 2010-08-16 13:44:10
Autor: bolek

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c686834$0$27029$65785112news.neostrada.pl...

[...]