Dlaczego TEN krzyż Wam przeszkadza ?

Data: 2010-08-15 05:47:26
Autor: Pistacjusz
Dlaczego TEN krzyż Wam przeszkadza ?

To dlaczego akurat ten przeszkadza?

Im nie przeszkadza krzyż tylko to, że tyle osób przyszło oddać hołd
Lechowi Kaczyńskiemu.
Bardzo ich denerwuje wspomnienie tego faktu.

Data: 2010-08-15 05:59:02
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Sie, 14:47, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
> To dlaczego akurat ten przeszkadza?

Im nie przeszkadza krzyż tylko to, że tyle osób przyszło oddać hołd
Lechowi Kaczyńskiemu.
Bardzo ich denerwuje wspomnienie tego faktu.

chcieliby zatrzec pamiec bo byc moze maja krew na rekach...
jak Asaja w filmie akira kurosawa "Trone we krwi"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tron_we_krwi

Data: 2010-08-15 16:45:33
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego TEN krzyż Wam przeszkadza ?
DJ MC Donald Musk w niedziela, 15 sierpnia 2010 14:59 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
chcieliby zatrzec pamiec bo byc moze maja krew na rekach...
jak Asaja w filmie akira kurosawa "Trone we krwi"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tron_we_krwi
masz rację co do filmu. był on zrobiony na podstawie "Makbeta"  Szekspira.
nie zgadzam się jednak ze stwierdzeniem, że ktoś ma krew na rękach. sam
używasz słowa "być może". poczekajmy na wyniki śledztwa.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-15 15:14:54
Autor: bolek

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:57e0c3ad-f592-4153-9c0f-1bc5df006106t20g2000yqa.googlegroups.com...

To dlaczego akurat ten przeszkadza?

Im nie przeszkadza krzyż tylko to, że tyle osób przyszło oddać hołd
Lechowi Kaczyńskiemu.
Bardzo ich denerwuje wspomnienie tego faktu.

A ile osób ?
Bo ja tam widziałem garstkę geriatryków.

bolek

Dlaczego TEN krzyż Wam przeszkadza ?