Dlaczego Titanic powinien zaton±æ

Data: 2019-09-10 13:57:01
Autor: Runt
Dlaczego Titanic powinien zaton±æ
W dniu 2019-09-09 o 20:39, komuch Jacek Bialy pisze:
Platforma Obywatelska stwarza mira¿ formacji liberalnej, która mog³aby reprezentowaæ ¶rodowisko biznesu i pracodawców (a raczej taki mira¿ kontynuuje po swoich poprzednikach t.jak KLD i UW). W rzeczywisto¶ci taka liberalna formacja nigdy w III RP na dobre nie zaistnia³a - miejmy nadziejê, ¿e spontanicznie wy³oni siê z pró¿ni gdy zniknie PO.

JB

Be³kot Komucha!

--
Runt

Data: 2019-09-10 05:16:56
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!

Data: 2019-09-10 14:21:04
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-10 o 14:16, komuch Jacek Bialy pisze:

[...]

Liberalizm to fantazja.

--
Runt

Data: 2019-09-10 07:29:25
Autor: jsen
Witajcie moje strusie!
W dniu wtorek, 10 wrze¶nia 2019 14:37:12 UTC+2 u¿ytkownik Jacek Bialy napisa³:

   -- - Liberalizm to fantazja.

Dlaczego?

liberalizm nie jest fantazj±; fantazj± jest demokracja.
na ten czas.

Data: 2019-09-10 08:36:33
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!

   -- - Liberalizm to fantazja.

Dlaczego?

   -- - liberalizm nie jest fantazj±; fantazj± jest demokracja.
na ten czas.

Demokracja nie zawsze siê sprawdza.
JB

Data: 2019-10-08 20:34:48
Autor: jsen
Witajcie moje strusie!
W dniu wtorek, 10 wrze¶nia 2019 17:36:34 UTC+2 u¿ytkownik Jacek Bialy napisa³:

>    -- - Liberalizm to fantazja.

> Dlaczego?

   -- - liberalizm nie jest fantazj±; fantazj± jest demokracja.
> [...]

Do tej pory Jacku jej nigdy nie by³o. Ale masz racjê. Jedyne, co zawsze siê sprawdza, to kultywowanie warto¶ci najwy¿szych, bez wzglêdu jak na dan±
chwilê tzw. elity lub wiêkszo¶æ jest usposobiona. Przy czym trzeba jeszcze braæ pod uwagê w³a¶nie te ich usposobienie.

jacek
pod uwagê

Data: 2019-09-10 18:05:22
Autor: Trefni¶
Witajcie moje strusie!
W dniu .09.2019 o 16:29 <jsen@op.pl> pisze:

W dniu wtorek, 10 wrze¶nia 2019 14:37:12 UTC+2 u¿ytkownik Jacek Bialy  napisa³:
W dniu 2019-09-10 o 14:16, komuch Jacek Bialy pisze:>>   W dniu  2019-09-09 o 20:39, Jacek Bialy pisze:>> Platforma Obywatelska stwarza  mira¿ formacji liberalnej, która mog³aby reprezentowaæ ¶rodowisko  biznesu i pracodawców (a raczej taki mira¿ kontynuuje po swoich  poprzednikach t.jak KLD i UW). W rzeczywisto¶ci taka liberalna formacja  nigdy w III RP na dobre nie zaistnia³a - miejmy nadziejê, ¿e  spontanicznie wy³oni siê z pró¿ni gdy zniknie PO.>>  >> JB
   -- - Liberalizm to fantazja.

Dlaczego?

liberalizm nie jest fantazj±; fantazj± jest demokracja.
na ten czas.

:)
Niesamowite...
A jeszcze niedawno wiêkszo¶æ (tak¿e tu) jêcza³a "nie wymy¶lono niczego  lepszego", bo taka by³a formu³a lansowana przez mainstream.

Ju¿ wam podpowiadaj± co¶ "lepszego".

"Ludzkie umys³y nie s± przystosowane do praktyki wspó³rz±dzenia, co  nieuchronnie prowadzi do rozpadu demokracji, twierdzi amerykañski  naukowiec Shawn Rosenberg."

"Kiedy ludziom pozostawi siê podejmowanie decyzji politycznych, dryfuj± w  kierunku prostych rozwi±zañ oferowanych przez populistów: ¶miertelnej  mieszanki ksenofobii, rasizmu i autorytaryzmu"

https://wiadomosci.onet.pl/politico/demokracja-sama-sie-pozera-i-wkrotce-nastapi-jej-koniec-komentarz/v3k0nmj

Grecy siê mylili - teraz macie s³uchaæ "amerykañskich" naukowców, a to  Shawna Rosenberga, Richarda Schenkmana, czy filantropa Georga Sorosa.

Powodzenia!

--
Trefni¶

Data: 2019-09-10 09:25:15
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
"Kiedy ludziom pozostawi siê podejmowanie decyzji politycznych, dryfuj± w
kierunku prostych rozwi±zañ oferowanych przez populistów: ¶miertelnej
mieszanki ksenofobii, rasizmu i autorytaryzmu"
-- -- -- -- -- -- --

Co jest ewidentn± manipulacj±.  Populizm to schlebianie upodobaniom t³umu, a te bywaj± ró¿ne i nie zawsze ³atwe do rozpoznania. Je¶li kto¶ twierdzi, ¿e populizm zawsze prowadzi do ksenofobii i rasizmu, to tak jakby oskar¿a³ gatunek ludzki o wrodzon± ksenofobiê i rasizm. A to jest bardzo niebezpieczne, gdy¿ sugeruje konieczno¶æ nieustannej indoktrynacji ka¿dego cz³owieka, aby wykorzeniæ z niego cechy niepo¿±dane, lecz w domy¶le naturalne. Z podobn± manipulacj± mamy do czynienia, gdy kto¶ uto¿samia populizm z antysemityzmem, co mia³oby sugerowaæ, ¿e niechêæ do ¯ydów jest cech± ogolnoludzk±. Warto uwa¿aæ na to, z czym komu kojarzy siê s³owo 'populizm'.

JB

JB

Data: 2019-09-10 11:21:56
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
[...]

Ale¿ w³a¶nie o tym piszê. Dok³adnie to sugeruj± "amerykañscy" naukowcy, a
za nimi pod±¿aj± lemingi.
Poczytaj, co siê pisze po gazetach - -- -- -- -- -- -- -

Nie tylko w gazetach, bo wikipedia podobnie definiuje populizm.

   -- - demokracja->populizm->ksenofobia->rasizm.

Nu - na podstawie jednostkowego faktu, ¿e sfrustrowani Niemcy w demokratyczny sposób wybrali sobie Adolfa wyci±gane s± wnioski o znaczeniu ogolnoludzkim - reductio ad Hitlerum.

JB

Data: 2019-09-10 20:38:44
Autor: Trefni¶
Witajcie moje strusie!
W dniu .09.2019 o 20:21 Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -

Nie tylko w gazetach, bo wikipedia podobnie definiuje populizm.

Wikipedia nie jest jakim¶ szczególnym bytem - tam pisz± autorzy karmieni  medialn± papk±. A je¶li który¶ niebezpiecznie odstaje - demokratycznie siê  go cenzuruje.
Ja równie¿ mam w niej jakie¶ zas³ugi, w dziedzinach technicznych cenzury  nie wymagaj±cych. Ale mechanizmy znam.

[...]

Z Hitlerem nietrudno by³o sobie poradziæ - kosztowa³o kilka milionów ofiar.
Teraz jest znacznie gorzej - mo¿e byæ tragicznie, a wrêcz terminalnie!

--
Trefni¶

Data: 2019-09-10 21:04:04
Autor: Trefni¶
Witajcie moje strusie!
W dniu .09.2019 o 20:38 Trefni¶ <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

¯eby nie do³owaæ wszystkich tak bez ratunku podpowiem, ¿e demokracja wcale  nie musi byæ z³a.

Polecam ksi±¿kê:
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/91734/madrosc-tlumu-wiekszosc-ma-racje-w-ekonomii-biznesie-i-polityce

Sama Wikipedia o m±dro¶ci t³umu nie milczy, na razie przynajmniej.
Tylko czytajcie ze zrozumieniem, zw³aszcza o warunkach, jakie musi  spe³niaæ ów m±dry t³um:

https://pl.wikipedia.org/wiki/M%C4%85dro%C5%9B%C4%87_t%C5%82umu

Link powinien siê wczytaæ po klikniêciu.

--
Trefni¶

Data: 2019-09-10 21:12:44
Autor: Trefni¶
Witajcie moje strusie!
W dniu .09.2019 o 21:04 Trefni¶ <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Daremna wiara, tu powinno:
https://bit.ly/2lI6OH8

--
Trefni¶

Data: 2019-09-10 19:50:35
Autor: Trefni¶
Witajcie moje strusie!
W dniu .09.2019 o 18:25 Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Poczytaj, co siê pisze po gazetach -  demokracja->populizm->ksenofobia->rasizm.
Na naszym, polskim gruncie owa ksenofobia jest poszerzona o katolicyzm i  patriotyzm.
A wszystko powy¿sze to z³o - Michnik i reszta ju¿ o tym wie, bo im Soros  powiedzia³.

--
Trefni¶

Data: 2019-09-12 06:58:41
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-10 o 14:37, Jacek Bialy pisze:

    -- - Liberalizm to fantazja.

Dlaczego?

Poniewa¿ w swoich obecnych za³o¿eniach przypomina komunizm.

--
Runt

Data: 2019-09-12 00:10:16
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
    -- - Liberalizm to fantazja.

Dlaczego?

  -- Poniewa¿ w swoich obecnych za³o¿eniach przypomina komunizm.

POpieprzy³ ci siê Jacusiu liberalizm z anarchi± - nie mów ju¿ nic...

Data: 2019-09-12 16:06:11
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-12 o 09:10, Jacek Bialy pisze:
     -- - Liberalizm to fantazja.
  Dlaczego?

   -- Poniewa¿ w swoich obecnych za³o¿eniach przypomina komunizm.

POpieprzy³ ci siê Jacusiu liberalizm z anarchi± - nie mów ju¿ nic...

Ze sob± teraz "dyskutujesz"? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-12 07:55:56
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
     -- - Liberalizm to fantazja.

Dlaczego?

   -- Poniewa¿ w swoich obecnych za³o¿eniach przypomina komunizm.

POpieprzy³ ci siê Jacusiu liberalizm z anarchi± - nie mów ju¿ nic...

    -- - Ze sob± teraz "dyskutujesz"? ;-)))

Z Jackiem Kaweckim

JB

Data: 2019-09-12 19:45:18
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-12 o 16:55, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

Czyli ze sob±. Marnie z tob± dziadzia.

--
Runt

Data: 2019-09-12 11:56:40
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
[...]

Ja siê nazywam Jacek Bia³y i nazwiska swego siê nie wstydzê - czego nie mo¿na powiedzieæ o tobie.

JB

Data: 2019-09-13 07:17:53
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-12 o 20:56, Jacek Bialy pisze:
[...]

Ja siê nazywam Jacek Bia³y

Sranie w banie "towariszcz Bie³yj".

Który z nich jeste¶?

https://pl.linkedin.com/pub/dir/Jacek/Bialy

i nazwiska swego siê nie wstydzê

Ja swego te¿ nie. Jest POLSKIE!

- czego nie mo¿na powiedzieæ o tobie.

Napisz do mnie na POdany adres email to ci odpowiem.

--
Runt

Data: 2019-09-13 03:31:07
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
   -- - Napisz do mnie na POdany adres email to ci odpowiem

Nie wysilaj siê - nie interesuje mnie prywatna korespondencja z tob±.

JB

Data: 2019-09-13 12:47:34
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-13 o 12:31, bêkart PRL Jacek Bialy pisze:
    -- - Napisz do mnie na POdany adres email to ci odpowiem

Nie wysilaj siê - nie interesuje mnie prywatna korespondencja z tob±.

JB

Chcia³e¶ POznaæ moje imiê i nazwisko? Strach cie oblecia³? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-13 10:11:59
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
  -- Chcia³e¶ POznaæ moje imiê i nazwisko? Strach cie oblecia³? ;-)))

Czego mam siê baæ?  Ciebie samego, czy bardziej Twojego Imienia?
Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2019-09-14 00:31:43
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
[...]

Sam nie wiesz o co ci chodzi, ale bujaj siê! (bêben jest g³o¶ny, bo pusty w ¶rodku).

JB

Data: 2019-09-15 07:05:34
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-14 o 09:31, bêkart PRL Jacek Bialy pisze:
[...]

Dlatego tak w ciebie walê! ;-)))

POwiedziale¶ o kilka s³ów za du¿o i teraz musisz odcierpieæ!

Wtedy ci odpuszczê ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-14 23:53:30
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
Dlatego tak w ciebie walê! ;-)))

POwiedziale¶ o kilka s³ów za du¿o i teraz musisz odcierpieæ!

Wtedy ci odpuszczê ;-)))
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale¿ nie musisz - uwielbiam ma³pi gaj, wiêc bujaj siê zdrowo! (chcesz banana?)
JB

Data: 2019-09-15 12:03:37
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-15 o 08:53, Jacek Bialy pisze:
Dlatego tak w ciebie walê! ;-)))

POwiedziale¶ o kilka s³ów za du¿o i teraz musisz odcierpieæ!

Wtedy ci odpuszczê ;-)))
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale¿ nie musisz - uwielbiam ma³pi gaj,

Skoro to twoje ¶rodowisko.... ;-)))

wiêc bujaj siê zdrowo! (chcesz banana?)

Od ciebie? Nie! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-15 11:46:42
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
[...]

  -- - Od ciebie? Nie! ;-)))

Nu, chyba masz racjê - w koñcu tabliczka wisi jak byk...
JB

Data: 2019-09-12 19:50:29
Autor: u2
Witajcie moje strusie!
W dniu 12.09.2019 o 19:45, Runt pisze:
Czyli ze sob±. Marnie z tob± dziadzia.

nie ¶ciemniaj szpunt, ty ci±gle ze sob± nadajesz, paczaj pisiorowy eskoburek:)))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-12 19:55:33
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-12 o 19:50, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 12.09.2019 o 19:45, Runt pisze:
Czyli ze sob±. Marnie z tob± dziadzia.

nie ¶ciemniaj szpunt, ty ci±gle ze sob± nadajesz, paczaj pisiorowy eskoburek:)))))))))))

W O N !!!

--
Runt

Dlaczego Titanic powinien zaton±æ