Dlaczego Tusk..

Data: 2010-04-15 12:25:42
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..

kradnąc państwowe pieniądze wypłaca "nagrody" za śmierć rodzinom wybranych przez siebie osób? :

http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100413/KATASTROFA_SAMOLOTU_PREZYDENTA/323405896

Nawet by to było można zrozumieć  gdyby te rodziny zwróciły się o taka pomoc.

Jak taki typek jak Tusk możne spojrzeć w oczy normalnym ludziom? - Biednym emerytom których nie stać w wyniku jego polityki na lekarstwa i chleb...

Data: 2010-04-15 03:57:07
Autor: zbig
Dlaczego Tusk..
On 15 Kwi, 12:25, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
kradnąc państwowe pieniądze wypłaca "nagrody" za śmierć rodzinom
wybranych przez siebie osób? :
Miarkuj się łachu. Premier ma w dyspozycji te pieniądze i moze z nimi
zrobić co chce. Jak sie nie podoba to wypierdalaj na Białoruś i tam
płac podatki

Jak taki typek jak Tusk możne spojrzeć w oczy normalnym ludziom? -
Biednym emerytom których nie stać w wyniku jego polityki na lekarstwa i
chleb...
Pokaż mi jakiegokolwiek emertyta,  którego nie stać na lekarstwa i
chleb. Mam matke emerytkę i teściow, którzy mają jedne z najniższych
możliwych emerytur. Żadne z nich nie głoduje, teść jest przewlekle
chory na cukrzycę i chorobę wieńcową i nie ma żadnych problemów z
zapewnieniem sobie lekarstw. I jeszcze jak do nich pojade to dostane
taką wyżerkę , że palce lizać. Żyją oszczędnie, ale na pewno nie są
nędzarzami.

Data: 2010-04-15 13:14:10
Autor: Lorn
Dlaczego Tusk..
zbig pisze:

[cut]

[...]

Oj zbig przesadziłeś delikatnie 'pisząc'. Co rozumiesz przez:
"jedne z najniższych możliwych emerytur"? Czyli ile? Przykre, gdy emeryt musi wybierać między chlebem, a lekarstwem i żeby to dostrzec, wybierz się do apteki... Postój tam godzinkę...

Data: 2010-04-15 04:25:02
Autor: zbig
Dlaczego Tusk..
On 15 Kwi, 13:14, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
zbig pisze:

[cut]

> [...]

"jedne z najniższych możliwych emerytur"? Czyli ile? Przykre, gdy emeryt
musi wybierać między chlebem, a lekarstwem i żeby to dostrzec, wybierz
Nie mają nawet tysiąca złotych. To dużo? W aptece jestem bardzo często
i nie widziałem , żeby tam się kotokolwiek zastanawiał, czy kupić
chleb czy lekarstwo. Owszen , wiel osób decyduje się na wybór tańszego
leku, ale na chleb też ich stać.

Data: 2010-04-15 13:48:20
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 12:57, zbig pisze:
[...]

Dlaczego mnie nazywasz "łachem"?  Przecież to co zrobił Tusk to zwykłe skurwysyństwo..

[...]

Popatrz propagandzisto sukcesu, czasem są nawet migawki w DTV na ludzi płaczących po kolejnej podwyżce cen leków.

Data: 2010-04-15 05:34:37
Autor: zbig
Dlaczego Tusk..
On 15 Kwi, 13:48, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Dlaczego mnie nazywasz "łachem"?  Przecież to co zrobił Tusk to zwykłe
skurwysyństwo..

Dopóki bedziesz mówił , ze premier coś tam ukradł bedziesz dla mnie
łachem

Popatrz propagandzisto sukcesu, czasem są nawet migawki w DTV na ludzi
płaczących po kolejnej podwyżce cen leków.

Nie ulegam propagandzie TVPiS

Data: 2010-04-15 14:53:54
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 14:34, zbig pisze:
[...]

Jakoś to przeżyję. Przecież nie będę nazywał smrodu padliny aromatem pachnących kwiatków tylko po to  żeby się tobie przypodobać.

Popatrz propagandzisto sukcesu, czasem są nawet migawki w DTV na ludzi
płaczących po kolejnej podwyżce cen leków.

Nie ulegam propagandzie TVPiS

To pochodź trochę po domach (szczególnie tych na wsiach) i popytaj ludzi jak im się żyje.

Data: 2010-04-15 06:00:30
Autor: zbig
Dlaczego Tusk..
On 15 Kwi, 14:53, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

To pochod troch po domach (szczeg lnie tych na wsiach) i popytaj ludzi
jak im si yje.
Ma rodzine na wsi i jakoś specjalnie nie narzekają. po wejściu do unii
to nawet im sie polepszyło.

Data: 2010-04-15 15:30:28
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 15:00, zbig pisze:
[...]

Szczęściarz z Ciebie zbigu, i z Twojej rodziny - macie powody zeby chwalić obecny ustrój.

PS. Czym się objawia to polepszenie życia Twojej rodziny  po wejściu do unii?

Data: 2010-04-15 16:46:26
Autor: cirrus
Dlaczego Tusk..
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq6ugc$v2u$2news.onet.pl...
[...]

Nie wierz każdym łzom po śmierci Stalina też niektórzy plakali.

--
stevep

Data: 2010-04-15 22:57:50
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 16:46, cirrus pisze:
[...]

Twoje żarty z biednych ludzi Stefan, są zupełnie nie na miejscu.

Data: 2010-04-16 10:56:43
Autor: cirrus
Dlaczego Tusk..
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq7v05$mkd$4news.onet.pl...
[...]

Z biednych kretynów są jak najbardziej uzasadnione.

--
stevep

Data: 2010-04-15 12:53:31
Autor:
Dlaczego Tusk..
On Thu, 15 Apr 2010 12:25:42 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

kradnąc państwowe pieniądze wypłaca "nagrody" za śmierć rodzinom wybranych przez siebie osób? :

 trzeba bylo leciec z prezydentem, zalapalbys sie...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 13:47:25
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 12:53, "'<heÂŽsk>'" pisze:
On Thu, 15 Apr 2010 12:25:42 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

kradnąc państwowe pieniądze wypłaca "nagrody" za śmierć rodzinom
wybranych przez siebie osĂłb? :

  trzeba bylo leciec z prezydentem, zalapalbys sie...

Alez mi nie chodzi o jakieś korzyści. Takiemu co by mi albo komuś z mojej rodziny proponował przywileje kosztem innych (naprawdę potrzebujących) zaraz bym dał w mordę..

Data: 2010-04-15 14:00:59
Autor:
Dlaczego Tusk..
On Thu, 15 Apr 2010 13:47:25 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
Alez mi nie chodzi o jakieś korzyści. Takiemu co by mi albo komuś z mojej rodziny proponował przywileje kosztem innych (naprawdę potrzebujących) zaraz bym dał w mordę..

 ile bedzie kosztowac widowisko pod tytulem: "wawel 18.04.2010" ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 14:06:52
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 14:00, "'<heÂŽsk>'" pisze:
[...]

To akurat mnie nie razi - nie należy oszczędzać na pogrzebie Prezydenta kraju..

Data: 2010-04-15 16:41:21
Autor: cirrus
Dlaczego Tusk..
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq6vha$2qi$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-15 14:00, "'<heRsk>'" pisze:
[...]

A wcześniej na samolotach.

--
stevep

Data: 2010-04-15 22:49:05
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 16:41, cirrus pisze:

To akurat mnie nie razi - nie należy oszczędzać na pogrzebie Prezydenta
kraju..

A wcześniej na samolotach.

A na cho..rę  im samoloty? Żeby latać nimi na wakacje? Oczywiście na nasz koszt. Kim Ir Sen wcale nie ma samolotu a jednak funkcjonuje jako  przywódca kraju. A nasi przywódcy na dobra sprawę to naprawdę potrzebują samolotu ze 3-4 razy w roku. a więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby na te wizyty wyczarterować samolot.
To samo jest z samochodami dla VIP-ów. Dlaczego w naszym biednym kraju kupuje się auta najdroższych producentów? Przecież oni maja pełnić służbę publiczną a nie pławić się w luksusie. Przypominam że "władcy" PRL-u jeździli Lanciami i Fiatami 132.

Data: 2010-04-16 10:54:38
Autor: cirrus
Dlaczego Tusk..
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq7u59$jv5$1news.onet.pl...
[...]

Nic też nie stoi na przeszkodzie żebyś wreszcie zmądrzał?

--
stevep

Data: 2010-04-15 14:48:23
Autor: ulast
Dlaczego Tusk..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq6ug9$v2u$1news.onet.pl...

Alez mi nie chodzi o jakieś korzyści. Takiemu co by mi albo komuś z mojej rodziny proponował przywileje kosztem innych (naprawdę potrzebujących) zaraz bym dał w mordę..

Samotną matkę z ósemką dzieci, pozostającą na utrzymaniu małżonka nie uważasz
za naprawdę potrzebującą?

u.

Data: 2010-04-15 05:51:54
Autor: zbig
Dlaczego Tusk..
On 15 Kwi, 14:48, "ulast" <ulast@_skasuj_ansibl.com> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hq6ug9$v2u$1news.onet.pl...

> [...]
> zaraz bym dał w mordę..

Samotną matkę z ósemką dzieci, pozostającą na utrzymaniu małżonka nie

Jadrys to taki komuch , który emerytów ogląda w adycjach TVPiS, a
bardziej nad losem samotnej matki będzie się rozczulał nad losem
argentyńsko-kubańskiego zwyrodnialca o pseudonimie Che.

Data: 2010-04-15 14:59:59
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 14:51, zbig pisze:
[...]

Jadryś jest tylko za sprawiedliwością.

Data: 2010-04-15 16:24:01
Autor: ColgatesBilly
Dlaczego Tusk..
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hq72l0$d86$2news.onet.pl...
[...]

A GRANATY MA, aaaaa?

KoL

Data: 2010-04-15 15:30:17
Autor: Panslavista
Dlaczego Tusk..
"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:FsExn.951$e8.323uutiset.elisa.fi...
[...]

A ty mnie w konia robisz z Zuzią - obejrzałem dzisiaj film TVN - Kobra...

Data: 2010-04-15 16:58:55
Autor: ColgatesBilly
Dlaczego Tusk..
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4bc714fc$0$17615$65785112news.neostrada.pl...
[...]

My poznaniacy GW- nie czytamy, TVN - nie ogladamy!

KoL

Data: 2010-04-15 22:51:40
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 15:24, ColgatesBilly pisze:
[...]

Tak, mam parę owoców granatu w domu..

Data: 2010-04-15 14:58:58
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 14:48, ulast pisze:
[...]

Skąd taki pomysł?  Ale tu chodzi o status materialny. Zdarza się że tako matka żyje na wyższym poziomie od samotnego emeryta.

Data: 2010-04-15 15:12:25
Autor: ulast
Dlaczego Tusk..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq72kr$d86$1news.onet.pl...

Skąd taki pomysł?  Ale tu chodzi o status materialny. Zdarza się że tako matka żyje na wyższym poziomie od samotnego emeryta.

A zdarza się,że Ty masz na chleb, a emeryt nie?

u.

Data: 2010-04-15 15:30:04
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 15:12, ulast pisze:
[...]

Ojejku, a co to ma do rzeczy?  Przecież w tym wątku jest mowa o wybiórczym rozdawaniu "nagród"  przez premiera.

Data: 2010-04-15 17:40:09
Autor: ulast
Dlaczego Tusk..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq74e5$j6c$1news.onet.pl...
[...]

O biednych emerytach Ty zacząłeś.
Status materialny innych osób powinien Cie obchodzić tyle,co mnie Twój status materialny.

Uważam jedynie,że jeśli są wdowy z dziećmi, bez środków do życia to należy im te środki zapewnić, nie obchodzi mnie czy będzie się tym zajmował Tusku,czy ktoś inny.

u.

Data: 2010-04-15 22:56:02
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 17:40, ulast pisze:
[...]

A kto to ma zrobić jak nie Tusk?  Ale on zamiast zajmować się ubogimi/potrzebującymi mieszkańcami kraju którego jest przywódcą, to on woli wypłacać "nagrody" za śmierć z państwowej kasy tym co wcale tego nie potrzebują.

Data: 2010-04-15 23:21:33
Autor: ulast
Dlaczego Tusk..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq7v03$mkd$3news.onet.pl...

[...]

http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Niektore-rodziny-ofiar-bez-srodkow-do-zycia,wid,12173804,wiadomosc.html?ticaid=19fef

u.

Data: 2010-04-15 23:24:45
Autor: boukun
Dlaczego Tusk..

Użytkownik "ulast" <ulast@_skasuj_ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc7835b$0$19161$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No i? Dieta poselska była jedynym źródłem utrzymania posłów? Jak poseł straci mandat, to się świat nagle mu załamał? A co z milionami biednymi wielodzietnymi rodzionami, które muszą za niewolnicze jałmurz nę tyrać, żeby poseł mógł dobrze żyć?

boukun

Data: 2010-04-15 23:31:41
Autor: ulast
Dlaczego Tusk..

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq80a4$7dn$1mx1.internetia.pl...

No i? Dieta poselska była jedynym źródłem utrzymania posłów?

A Ty to wiesz?

> Jak poseł straci
mandat, to się świat nagle mu załamał? A co z milionami biednymi wielodzietnymi rodzionami, które muszą za niewolnicze jałmurz nę tyrać, żeby poseł mógł dobrze żyć?

To znaczy,że dzieciom tych posłów nie należy się renta po nich, bo są inne wielodzietne biedne rodziny?

u.

Data: 2010-04-15 23:39:31
Autor: boukun
Dlaczego Tusk..

Użytkownik "ulast" <ulast@_skasuj_ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc785bd$0$17085$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq80a4$7dn$1mx1.internetia.pl...

No i? Dieta poselska była jedynym źródłem utrzymania posłów?

A Ty to wiesz?

Przecież to jest moje zapytanie, ale w przypadku rodziny zm. posła Putry, tak ponoć było (żona niepracująca, ośmioro dzieci).

> Jak poseł straci
mandat, to się świat nagle mu załamał? A co z milionami biednymi wielodzietnymi rodzionami, które muszą za niewolniczą jałmurznę tyrać, żeby poseł mógł dobrze żyć?

To znaczy,że dzieciom tych posłów nie należy się renta po nich, bo są inne wielodzietne biedne rodziny?

u.

Ależ ponoć według prawa należy. Ale PiSiaki larum grają, że to nie wystarczy na godne życie pozostałej przy życiu rodziny...

boukun

Data: 2010-04-15 23:56:03
Autor: ulast
Dlaczego Tusk..

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq815r$v7o$1mx1.internetia.pl...

No i? Dieta poselska była jedynym źródłem utrzymania posłów?

A Ty to wiesz?

Przecież to jest moje zapytanie,

...i moje :)

ale w przypadku rodziny zm. posła Putry, tak ponoć było (żona niepracująca, ośmioro dzieci).

ano własnie

Ależ ponoć według prawa należy. Ale PiSiaki larum grają, że to nie wystarczy na godne życie pozostałej przy życiu rodziny...

No to dobrze,że grają skoro nie wystarczy, gdyby moim bliskim/przyjaciołom stała się taka tragedia i pozostali by bez środków do życia, także "grałabym larum"

u.

Data: 2010-04-15 23:59:28
Autor: boukun
Dlaczego Tusk..

Użytkownik "ulast" <ulast@_skasuj_ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc78b72$0$17618$65785112news.neostrada.pl...

[...]

..i moje :)

[...]

Tak, pasożyty o swoich walczą...
Ale mimo tego, że żyją z narodu, naród mają głęboko w dupie i tylko egoizm się dla nich liczy... Ssią, ssią i ssią...

boukun

Data: 2010-04-16 00:04:50
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 23:21, ulast pisze:
[...]

Absolutnie nie nazwałbym tych wypłacanych pieniędzy przez Tuska rodzinom ofiar "nagrodami" gdyby ci zwrócili się do niego z prośbą o zapomogę ze względu na ciężką sytuację..
A w tej sytuacji to jest tylko normalne niczym nie usprawiedliwione rozdawnictwo.

Jest cała masa ludzi w Polsce poszkodowanych w przeróżnych wypadkach i niemogących wyegzekwować przysługujących odszkodowań. Dlaczego "dobry wujek" Tusk nie zgłasza się do nich z zapomogami?

Data: 2010-04-15 16:44:57
Autor: cirrus
Dlaczego Tusk..
Użytkownik "ulast" <ulast@_skasuj_ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc710b7$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jesteś aż takim kretynem, że uważasz, że każdy emeryt nie ma co jeść?

--
stevep

Data: 2010-04-15 17:48:07
Autor: ulast
Dlaczego Tusk..

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości

Jesteś aż takim kretynem, że uważasz, że każdy emeryt nie ma co jeść?

Jesteś aż takim kretynem, że uważasz, że ja tak uważam?

u.

Data: 2010-04-15 13:43:51
Autor: cirrus
Dlaczego Tusk..
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq6ps2$g6j$1news.onet.pl...
[...]

Nie rozczulaj się tak jak jesteś na kacu.

--
stevep

Data: 2010-04-15 13:53:20
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 13:43, cirrus pisze:
[...]

Już taka mam naturę że nie mogę milczeć gdy widzę nieprawidłowości..

Data: 2010-04-15 16:25:31
Autor: ColgatesBilly
Dlaczego Tusk..
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hq6unu$vrp$1news.onet.pl...
[...]

To pewnie niemal glos straciles na meczu GKS-Lech?  ;)

P-KLol

Data: 2010-04-15 22:59:07
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 15:25, ColgatesBilly pisze:
[...]

Jasne.. albo w tym z Legią. :-D

Data: 2010-04-15 13:49:12
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 13:03, Rycerz Okraglego Stolu pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq6ps2$g6j$1news.onet.pl...
Biednym emerytom których nie stać w wyniku jego polityki na lekarstwa i chleb...

Emeryci sa biedni bo niektorzy z SLD kradli we wspolpracy z bandami z policji sadow i prokuratur, a PiS do dzisiaj nie wprowadzil waluty EUR w Polsce, ktora ustabilizowalaby sytuacje gospodarcza w tym kraju.
Zlodzieje rzadowi z poprzednich ekip nawet z profesora a nawet z Krola Polski zrobili by zlodzieja i nie wiadomo co jeszcze.

I jeszcze na Wawelu chca ich potem pochowac,
a gdzie sa moje pieniadze i ziemie, ktore sobie przywlaszczyli buraki ze wsi?

Pomijajac już przyczyny ich biedy.. Dlaczego Premier rządu RP wypłaca "nagrody" wybranym przez siebie zmarłym mimo że ich rodziny  wcale o to nie zabiegają?? I to w czasie gdy innych naprawdę potrzebujący nie mają na chleb??

Data: 2010-04-15 19:10:28
Autor: ColgatesBilly
Dlaczego Tusk.. (miazdzaca replika)
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hq6ps2$g6j$1news.onet.pl...

[...]

Oj, nie wyszedl Ci ten wontek, nie wyszedl...
Moze za duzo... HONORU w to wlozyles ;)

P-KoL

Data: 2010-04-15 18:16:59
Autor: boukun

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:IUGxn.1054$e8.804uutiset.elisa.fi...
[...]

Dlaczego? Czy wszystkim rodzinom ofiar wypadków rząd wypłaca z budżetu 40 tys. złotych?

Ponoć wszyscy są równi wobec prawa...

boukun

Data: 2010-04-15 19:24:27
Autor: ColgatesBilly
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hq7e8v$lo6$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie wiem o czym ci...

1. co nie znaczy ze powinni dostac po rowno
2. wicemarszalek Putra ma 8 dzieci i ona sie tylko nimi zajmowala.

Mozna tak ciagnac, ale widze ze nie ma granicy jakiej polactwo nie przekroczy

Data: 2010-04-15 18:35:48
Autor: boukun

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:P5Hxn.1066$e8.1002uutiset.elisa.fi...
[...]

Buuaaahhhaaahhhaaa.
Jednym słowem, posłowie i ich poselskie diety, to jedyne źródło utrzymania pasożytów...

A co z ubogimi wielodzietnymi rodzinami, którzy są zdani na łaskę MOPSu od lat?

boukun

Mozna tak ciagnac, ale widze ze nie ma granicy jakiej polactwo nie przekroczy

Data: 2010-04-15 23:02:21
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 18:24, ColgatesBilly pisze:
[...]

Głupiejesz Billy w tej Finlandii.

Data: 2010-04-15 23:00:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 18:10, ColgatesBilly pisze:
[...]

Ja tak nie uważam. Poruszyłem sprawy dużo ważniejsze niż jakiś tam pochówek na Wawelu.

Data: 2010-04-16 06:34:04
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hq7v01$mkd$2news.onet.pl...
[...]

Nie mniej wazne...
Tylko w sposob trudny do orzyjecia

KoL

Data: 2010-04-17 09:28:28
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk.. (miazdzaca replika)

Data: 2010-04-17 11:19:18
Autor: ColgatesBilly
Dlaczego Tusk.. (miazdzaca replika)

Data: 2010-04-17 10:47:45
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk.. (miazdzaca replika)

Data: 2010-04-17 12:07:38
Autor: ColgatesBilly
Dlaczego Tusk.. (miazdzaca replika)

Data: 2010-04-17 21:00:10
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk.. (miazdzaca replika)

Data: 2010-04-16 00:32:43
Autor: kefirh
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 12:25, jadrys pisze:

[...]

Po prostu kaszepski frankenstein jatrzy.
A ty jadrys upomniej sie o te kola z samolotu,
bo po czesci on byl twoj.

k.

Data: 2010-04-16 00:45:35
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-16 00:32, kefirh pisze:
[...]

Wiesz, ja mam gdzieś moja część. Nie oczekuje Ĺźadnych darĂłw, zapomĂłg itp. rzeczy od nikogo . Chodzi mi tylko o przyzwoite i uczciwe zachowanie  polskiego premiera.

Dlaczego Tusk..