Dlaczego Tusk..

Data: 2010-04-15 03:57:07
Autor: zbig
Dlaczego Tusk..
On 15 Kwi, 12:25, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
kradnąc państwowe pieniądze wypłaca "nagrody" za śmierć rodzinom
wybranych przez siebie osób? :
Miarkuj się łachu. Premier ma w dyspozycji te pieniądze i moze z nimi
zrobić co chce. Jak sie nie podoba to wypierdalaj na Białoruś i tam
płac podatki

Jak taki typek jak Tusk możne spojrzeć w oczy normalnym ludziom? -
Biednym emerytom których nie stać w wyniku jego polityki na lekarstwa i
chleb...
Pokaż mi jakiegokolwiek emertyta,  którego nie stać na lekarstwa i
chleb. Mam matke emerytkę i teściow, którzy mają jedne z najniższych
możliwych emerytur. Żadne z nich nie głoduje, teść jest przewlekle
chory na cukrzycę i chorobę wieńcową i nie ma żadnych problemów z
zapewnieniem sobie lekarstw. I jeszcze jak do nich pojade to dostane
taką wyżerkę , że palce lizać. Żyją oszczędnie, ale na pewno nie są
nędzarzami.

Data: 2010-04-15 13:14:10
Autor: Lorn
Dlaczego Tusk..
zbig pisze:

[cut]

[...]

Oj zbig przesadziłeś delikatnie 'pisząc'. Co rozumiesz przez:
"jedne z najniższych możliwych emerytur"? Czyli ile? Przykre, gdy emeryt musi wybierać między chlebem, a lekarstwem i żeby to dostrzec, wybierz się do apteki... Postój tam godzinkę...

Data: 2010-04-15 04:25:02
Autor: zbig
Dlaczego Tusk..
On 15 Kwi, 13:14, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
zbig pisze:

[cut]

> [...]

"jedne z najniższych możliwych emerytur"? Czyli ile? Przykre, gdy emeryt
musi wybierać między chlebem, a lekarstwem i żeby to dostrzec, wybierz
Nie mają nawet tysiąca złotych. To dużo? W aptece jestem bardzo często
i nie widziałem , żeby tam się kotokolwiek zastanawiał, czy kupić
chleb czy lekarstwo. Owszen , wiel osób decyduje się na wybór tańszego
leku, ale na chleb też ich stać.

Data: 2010-04-15 13:48:20
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 12:57, zbig pisze:
[...]

Dlaczego mnie nazywasz "łachem"?  Przecież to co zrobił Tusk to zwykłe skurwysyństwo..

[...]

Popatrz propagandzisto sukcesu, czasem są nawet migawki w DTV na ludzi płaczących po kolejnej podwyżce cen leków.

Data: 2010-04-15 05:34:37
Autor: zbig
Dlaczego Tusk..
On 15 Kwi, 13:48, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Dlaczego mnie nazywasz "łachem"?  Przecież to co zrobił Tusk to zwykłe
skurwysyństwo..

Dopóki bedziesz mówił , ze premier coś tam ukradł bedziesz dla mnie
łachem

Popatrz propagandzisto sukcesu, czasem są nawet migawki w DTV na ludzi
płaczących po kolejnej podwyżce cen leków.

Nie ulegam propagandzie TVPiS

Data: 2010-04-15 14:53:54
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 14:34, zbig pisze:
[...]

Jakoś to przeżyję. Przecież nie będę nazywał smrodu padliny aromatem pachnących kwiatków tylko po to  żeby się tobie przypodobać.

Popatrz propagandzisto sukcesu, czasem są nawet migawki w DTV na ludzi
płaczących po kolejnej podwyżce cen leków.

Nie ulegam propagandzie TVPiS

To pochodź trochę po domach (szczególnie tych na wsiach) i popytaj ludzi jak im się żyje.

Data: 2010-04-15 06:00:30
Autor: zbig
Dlaczego Tusk..
On 15 Kwi, 14:53, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

To pochod troch po domach (szczeg lnie tych na wsiach) i popytaj ludzi
jak im si yje.
Ma rodzine na wsi i jakoś specjalnie nie narzekają. po wejściu do unii
to nawet im sie polepszyło.

Data: 2010-04-15 15:30:28
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 15:00, zbig pisze:
[...]

Szczęściarz z Ciebie zbigu, i z Twojej rodziny - macie powody zeby chwalić obecny ustrój.

PS. Czym się objawia to polepszenie życia Twojej rodziny  po wejściu do unii?

Data: 2010-04-15 16:46:26
Autor: cirrus
Dlaczego Tusk..
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq6ugc$v2u$2news.onet.pl...
[...]

Nie wierz każdym łzom po śmierci Stalina też niektórzy plakali.

--
stevep

Data: 2010-04-15 22:57:50
Autor: jadrys
Dlaczego Tusk..
W dniu 2010-04-15 16:46, cirrus pisze:
[...]

Twoje żarty z biednych ludzi Stefan, są zupełnie nie na miejscu.

Data: 2010-04-16 10:56:43
Autor: cirrus
Dlaczego Tusk..
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq7v05$mkd$4news.onet.pl...
[...]

Z biednych kretynów są jak najbardziej uzasadnione.

--
stevep

Dlaczego Tusk..