Dlaczego UBecy z PO graja czarnymi skrzynkami?

Data: 2010-06-01 04:50:17
Autor: DJ MC Donald Musk
Dlaczego UBecy z PO graja czarnymi skrzynkami?
Szef SLD powiedział, że czarne skrzynki zawierają specjalistyczny
zapis z rozmów pilotów i on tak samo jak 99 proc. Polaków nie jest
przygotowany do oceny komunikowania się pilota z wieżą, czy
kontrolerem. - Trudno byłoby mi dojść do prawdy, czy takie zachowanie
pilota, czy jego słowa prowadziłyby do dobrego manewru, czy złego -
mówił Napieralski.

http://wiadomosci.onet.pl/2178809,11,szef_sld_wyszedl_z_posiedzenia_rbn,item.html

Data: 2010-06-01 13:52:16
Autor: Bombelek

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:01af0bff-eb7f-4939-a8d4-69d9ab2949c0c7g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Przecież Napieralski nie słyszał jeszcze nagrań, a juz wydaje o nich opinię!? W co gra ten mały komuszek? W sojusz SLD-PiS?

Data: 2010-06-01 04:58:03
Autor: DJ MC Donald Musk
On 1 Cze, 13:52, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:01af0bff-eb7f-4939-a8d4-69d9ab2949c0c7g2000vbc.googlegroups.com....
[...]

ale dlaczego politycznie rozgrywacie czarne skrzynki?
co was tak bardzo w nich interesuje, ze koniecznie musicie ich
wysłuchac?

Data: 2010-06-01 14:09:22
Autor: Bombelek

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:900f548a-9793-4882-841a-b00a632325b6w3g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

Nie wiem czy ktoś rozgrywa skrzynki czy nie. Nie sądzę. Gdybym był na miejscu prezesa chciałbym poznać treść zapisów jak najprędzej by udowodnić, że jego brat nie jest winny wypadku. To chyba logiczne. Tymczasem prezes unika jak ognia zapoznania się z ich treścią. DLACZEGO?

Data: 2010-06-01 05:11:43
Autor: DJ MC Donald Musk
On 1 Cze, 14:09, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:900f548a-9793-4882-841a-b00a632325b6w3g2000vbd.googlegroups.com....
> [...]

że jego brat nie jest winny wypadku. To chyba logiczne. Tymczasem prezes
unika jak ognia zapoznania się z ich treścią. DLACZEGO?

Przeciez te zapisy beda publiczne - jak obiecuje klamca Tusk z PO -
wiec obecnosc tam prezesa niczego nie zmieni!
-

Data: 2010-06-01 14:14:16
Autor: Bombelek

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:5b2ef3eb-6031-463c-9fbf-f922cbe9e348m33g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

Przeciez te zapisy beda publiczne - jak obiecuje klamca Tusk z PO -
wiec obecnosc tam prezesa niczego nie zmieni!

Nie jest ciekaw dowodów na niewinność swego brata? DLACZEGO?

Data: 2010-06-01 14:18:14
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-01 14:09, Bombelek pisze:

[...]

Tez mam podobne watpliwosci. Moze budza sie jakies wyrzuty sumienia?
W kazdym badz razie nie sa to chyba normalne odruchy spokojnego czlowieka.

Data: 2010-06-01 05:20:03
Autor: DJ MC Donald Musk
On 1 Cze, 14:18, Bartek <1...@2.pl> wrote:
> [...]

Tez mam podobne watpliwosci. Moze budza sie jakies wyrzuty sumienia?
W kazdym badz razie nie sa to chyba normalne odruchy spokojnego czlowieka..

to sa wlasnie normalne odruchy za to odruchy ciekawskiego Bobra i
tuska daja do myslenia...

Data: 2010-06-01 14:28:44
Autor: Bombelek

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:fd631514-3e9f-47aa-aaed-6aae4fe08762q23g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

W kazdym badz razie nie sa to chyba normalne odruchy spokojnego czlowieka.

to sa wlasnie normalne odruchy za to odruchy ciekawskiego Bobra i

Czegoś nie rozumiem, chcieliście poznać jak najszybciej treść rozmów, teraz zarzucacie innym, że też są tym zainteresowani. Czyżby to PiS miał decydować o tym kto ma zapznać się z treścią? Czego się boicie?

Data: 2010-06-01 14:30:47
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-01 14:20, DJ MC Donald Musk pisze:

[...]

Mam na mysli to ze czlowiek bez poczucia winy tak by nie reagowal.
Tyle razy wierzylem JK kiedy mowil ze 'prawda nas wyzwoli' czy ze 'jesli nie czujesz sie winny nie musisz sie bac'! I co? Mam spokojnie oddac na niego glos w wyborach?

Data: 2010-06-01 14:09:46
Autor: Krzysztof
Dlaczego UBecy z PO graja czarnymi skrzynkami?

ale dlaczego politycznie rozgrywacie czarne skrzynki?
co was tak bardzo w nich interesuje, ze koniecznie musicie ich
wysłuchac?
Czlowieku znowu belki w oku nie widzisz, jak Engelking robil swoje show to skakales z radosci, Ziobro z niszczarka szalal tez byles szczesliwy,
a teraz nie chcesz sie dowiedzec co jest powodem katastrofy w Smolensku ? Boisz sie, ze bylo laduj dziadu ???

K.

Data: 2010-06-01 14:09:17
Autor: Lorn
DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Pozostały 1% chętnie nam to wyjaśni. :>

Dlaczego UBecy z PO graja czarnymi skrzynkami?