Dlaczego UPR jest partią kanapową?

Data: 2009-04-04 17:27:05
Autor: XXL
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
Ponieważ nudnawo się zrobiło na grupie, więc dla rozruszania proponuję
(całkiem serio) dyskusję na temat jak w tytule.
Liczę, że temat wywoła duże zainteresowanie podobnie jak temat zaproponowany
przeze mnie latem ub. roku "Dlaczego PIS nie zbudował IV RP?".
Wiem, że jest sporo zwolenników UPR na tej grupie. Chcę podkreślić, że sam byłem wielkim zwolennikiem tej partii w latach
1989-1993. Czytałem regularnie tygodnik "Najwyższy Czas", byłem w latach
90-tych kilka razy na spotkaniach otwartych z J.K.Mikke.
Zapraszam zwolenników i przeciwników UPR do dyskusji  :-)

Data: 2009-04-04 19:29:20
Autor: marfi
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr8599$1ho$1inews.gazeta.pl...
Ponieważ nudnawo się zrobiło na grupie, więc dla rozruszania proponuję
(całkiem serio) dyskusję na temat jak w tytule.

  Co to jest "UPR"?

--
marfi

Data: 2009-04-04 21:48:03
Autor: Joachim
Dlaczego UPR jest partią kanapową?

 Co to jest "UPR"?

Cóż to za pytanie?
Echhhh... te dzieci neostrady.

Dla was tylko PO istnieje.

J.

Data: 2009-04-04 21:54:19
Autor: marfi
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
Użytkownik "Joachim" <joachim110@op.pl> napisał w wiadomości news:gr8dip$nca$1news.onet.pl...

 Co to jest "UPR"?

Cóż to za pytanie?
Echhhh... te dzieci neostrady.

Dla was tylko PO istnieje.

A co to jest "PO" ?

--
marfi

Data: 2009-04-04 19:36:21
Autor: sorden
 XXL wrote:

Wiem, że jest sporo zwolenników UPR na tej grupie.

Pewnie pogladow zblizonych do UPR by sie troche znalazlo. Natomiast czy
samego UPR z JKM na czele ? Pewnie niekoniecznie.

--
in

Data: 2009-04-04 21:20:49
Autor: Maciej Bojko
Dlaczego UPR jest p artią kanapową?
On Sat, 4 Apr 2009 17:27:05 +0000 (UTC), " XXL"
<duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Ponieważ nudnawo się zrobiło na grupie, więc dla rozruszania proponuję
(całkiem serio) dyskusję na temat jak w tytule.

Sami się na tych pozycjach ustawiają.

Liczę, że temat wywoła duże zainteresowanie podobnie jak temat zaproponowany
przeze mnie latem ub. roku "Dlaczego PIS nie zbudował IV RP?".

PiS ZBUDOWAŁ Czwartą RP. Na szczęście ten potworek długo nie pożył.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-04 19:54:32
Autor: kc
Maciej Bojko <maciej.bojko@gmail.com> napisał(a):
PiS ZBUDOWAŁ Czwartą RP. Na szczęście ten potworek długo nie pożył.

Chyba za dużo TVN-u oglądasz. Muszę cię zmartwić. Jeżeli to początek hossy i wierzyć w zdolność giełdy do przewidywania przyszłości, to znowu szykuje nam się jakaś zmiana.

kc

Data: 2009-04-04 22:26:36
Autor: Maciej Bojko
Dlaczego UPR jest p artią kanapową?
On Sat, 4 Apr 2009 19:54:32 +0000 (UTC), " kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl>
wrote:

PiS ZBUDOWAŁ Czwartą RP. Na szczęście ten potworek długo nie pożył.

Chyba za dużo TVN-u oglądasz.

Właściwie tylko "Milionerów".

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-06 16:43:55
Autor: XXL
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
Maciej Bojko <maciej.bojko@gmail.com> napisał(a): PiS ZBUDOWAŁ Czwartą RP. Na szczęście ten potworek długo nie pożył.

Na szczęście dla większości Polaków budowa IV RP legła w gruzach po 2 latach
kłamstw, propagandy, nagonki, obrażania polskich bohaterów narodowych itp.
Przypomnę Ci, że nieodłącznym elementem IV RP miała być działalność komisji
sejmowych tzw. Komisja ds. Nieprawidłowości podczas Prywatyzacji Banków oraz
tzw. Wielka Komisja Prawdy i Sprawiedliwości.
Jednym z pierwszych podejrzanych/przesłuchiwanych był architekt polskich
reform prof. Balcerowicz. Przypominam również, że przewodoniczącym tej komisji
był poseł PIS A.Zawisza - absolwent filozofii na KUL  :-)

Data: 2009-04-07 09:15:20
Autor: Endriu
[...]

Pamiętamy, pamiętamy....

Apoteoza Leszka Balcerowicza
http://www.asme.pl/115722552880791.shtml

"[...] Teraz, kiedy sejmowa komisja śledcza zdradziła się z zamiarem wezwania go na świadka w związku z prywatyzacją sektora bankowego, Leszek Balcerowicz dał do zrozumienia, że chyba się nie stawi, bo "niektórzy konstytucjonaliści" uznali, że powołanie komisji śledczej w tej sprawie było sprzeczne z konstytucją. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-04 21:32:31
Autor: Jan Werbiński
[...]

Do zrozumienia postulatów UPR trzeba mieć niestety znacznie większą od przeciętnej wiedzę ekonomiczną i polityczną. Tłum nie rozumie o co im chodzi, a wyrazistość JKM więlu odrzuca.

Z drugiej strony zaplecze polityczne UPR np na szczeblu lokalnym nie istnieje. W samorządowych praktycznie nie znałem nikogo z listy. Nikt znany w moim mieście tam się nie udziela.

Tym niemniej myślę, że następne wybory odbiorą PO sporą część elektoratu na rzecz UPR.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-04 21:12:11
Autor: XXL
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a): Do zrozumienia postulatów UPR trzeba mieć niestety znacznie większą od przeciętnej wiedzę ekonomiczną i polityczną. Tłum nie rozumie o co im chodzi, a wyrazistość JKM więlu odrzuca.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Naprawdę tak uważasz? To znaczyłoby, że ok. 99% społeczeństwa ma słabą wiedzę
ekonomiczną i polityczną.
Jeśli "tłum" nie rozumie to albo słabo i niezrozumiale to propagują albo tylko
co setny Polak jest inteligentny.

Tym niemniej myślę, że następne wybory odbiorą PO sporą część elektoratu na rzecz UPR.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A ja tak nie myślę a nawet jestem pewien, że tak nie będzie. W jakim
publikowanym sondażu widziałeś ostatnio UPR? Bo ja w żadnym.
Jeśli PO straci trochę wyborców to zyska nieco PIS, SLD albo Polska XXI.
UPR na pewno nie. Jak sądzisz dlaczego nie? --

Data: 2009-04-04 23:18:15
Autor: Daniel Stalica
  XXL pisze:

[...]

Z tymi sondażami to nie przesadzaj, tam nigdy nie ma UPR choć są pokazywane partie co mają 1%, a UPR ma zawsze więcej :D

--
Blog: http://blog.stalica.info

Data: 2009-04-05 00:03:26
Autor: Maciej Bojko
Dlaczego UPR jest p artią kanapową?
On Sat, 4 Apr 2009 21:12:11 +0000 (UTC), " XXL"
<duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Yup. Społeczeństwo jest przypadkowe. I niegodne takiego skarbu, jakim
jest UPR. :)
Zresztą takie podejście ze strony zwolenników tej partii bardzo mnie
cieszy: jak długo będą w to wierzyć, tak długo będą w kolejnych
wyborach dostawać nie więcej niż dwa procent głosów.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-05 10:30:52
Autor: grubianin
UPR do piachu-precz z neoliberalizmem :-))
ktory jak sojalizm zostawia tylko za soba wielkie G.....

Data: 2009-04-05 20:14:17
Autor: Jerzy Olszewski
grubianin pisze:
ktory jak sojalizm zostawia tylko za soba wielkie G.....

wielkie G20 :)

Data: 2009-04-05 00:43:57
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr8ifb$rub$1inews.gazeta.pl...
[...]

Myślę, że 90%. Co w tym dziwnego, skoro 60% nie rozumie np tabel lub tekstu napisanego?

Jeśli "tłum" nie rozumie to albo słabo i niezrozumiale to propagują albo tylko
co setny Polak jest inteligentny.

Dokładnie 50% Polaków ma IQ powyżej 100. :-)
Do zrozumienia np wpływu płacy minimalnej na poziom zatrudnienia, albo podaży pieniądza na inflację niestety potrzeba sporo więcej niż 100.

[...]

Zobaczymy

Data: 2009-04-04 23:52:43
Autor: Endriu
[...]

Czasami nie sposób przyznać JKM racji, że demokracja jednak zmierza do nikąd.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-04 23:53:56
Autor: Endriu
[...]

Czasami nie sposób nie przyznać JKM racji, że demokracja jednak zmierza do nikąd.....

(zabrakło nie-pardon)

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-05 00:11:42
Autor: Maciej Bojko
Dlaczego UPR jest p artią kanapową?
On Sat, 4 Apr 2009 23:53:56 +0200, "Endriu" <nmp3(wytnij
to)@interia.pl> wrote:

[...]

Istotnie. Wystarczy popatrzeć, o ile lepiej żyje się ludziom w krajach
demokracją nie skażonych. Takich jak Korea Północna czy Kuba.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-05 00:41:22
Autor: Adam Sito
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
Istotnie. Wystarczy popatrzeć, o ile lepiej żyje się ludziom w krajach
demokracją nie skażonych. Takich jak Korea Północna czy Kuba.

Albo Lichtenstein, będący monarchią konstytycyjną.

AS

Data: 2009-04-05 00:47:03
Autor: skippy

Użytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gr8nnm$hsn$1news.onet.pl...
Istotnie. Wystarczy popatrzeć, o ile lepiej żyje się ludziom w krajach
demokracją nie skażonych. Takich jak Korea Północna czy Kuba.

Albo Lichtenstein, będący monarchią konstytycyjną.

Jaki ma sens wstawianie tu jednego ze sztucznych minitworów.
I jak to sie ma do Polski 40 milionowej miedzy ruskim a niemcem.
Ręce i nogi opadają.

Data: 2009-04-05 01:18:39
Autor: Adam Sito
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
Jaki ma sens wstawianie tu jednego ze sztucznych minitworów.
I jak to sie ma do Polski 40 milionowej miedzy ruskim a niemcem.
Ręce i nogi opadają.

PKB na osobę:

Lichtenstein: 105 323 $
Polsza: 17 560 $

Ręce opadają.
--
AS

Data: 2009-04-05 11:53:12
Autor: skippy

Użytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gr8pti$lms$1news.onet.pl...
[...]

Nadal uparcie porównujesz wytworzony sztucznie sejf bankowy dla odpowiedniej klasy z realnym państwem.
Ręce opadają.

Data: 2009-04-05 01:54:23
Autor: Maciej Bojko
Dlaczego UPR jest p artią kanapową?
On Sun, 5 Apr 2009 00:41:22 +0200, "Adam Sito"
<adamsito@poczta.onet.pl> wrote:

Istotnie. Wystarczy popatrzeć, o ile lepiej żyje się ludziom w krajach
demokracją nie skażonych. Takich jak Korea Północna czy Kuba.

Albo Lichtenstein, będący monarchią konstytycyjną.

Monarchią konstytucyjną są również Wielka Brytania, Belgia, Holandia,
Norwegia, Dania, Hiszpania i Szwecja, co wcale nie przeszkadza im być
krajami demokratycznymi. Ale może ograniczmy swoje rozważania do
państw, a nie wiosek (jak Liechtenstein).

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-05 13:31:31
Autor: Endriu
[...]

No wiesz drogi Maćku, "ewntualny hiopotetyczny" brak demokracji w naszym kraju na pewno niósł by za sobą parę ewidentnych plusów.

Weźmy na przykład powyższy cytat XXL-a. Jak można popierać wolny rynek, i jednocześnie głosować za zbiurokratyzowaną strukturą Unii Europejskiej która newet krzywiznę banana stara się  "uregulować prawnie".

Tacy gościowie jak XXL  (podobnie zresztą jak nasz były prezio Tw Bolek - który też bywał "za a nawet przeciw")  powinni być pozbawieni praw bublicznych jeżeli chodzi o głosowanie, bo na pierwszy rzut oka są to po prostu ludzie niezrównoważeni psychicznie.

No chyba że XXL jest osobą pokroju Julia Pitera (której właściwie cała rodzina okazała się być agenturą SB) była członkini UPR, która w środowisku wolnorynkowym była tylko po to aby w nim jątrzyć i szpiclować, a teraz za wierną służbę dostałą ciepłą posadkę (za którą zresztą podatnik słono zabulił)  u jej prawdziwego zwierzchnika - Tuska.

Druga ewentualność jest dużo bardziej prawdopodobna, gdyż biorąc pod uwagę iż zbiliżają się wybory do PE, pewnie cyniczniy szpicel XXL  wiszący na platfornmianym  garnuszku  dostał ze sztabu partyjnego jakiś prikaz odnośnie siania propagandy gdzie tylko da, oczerniając najbardziej niebezpiecznych przeciwników politycznych.

Stąd post z tym ten durny tytułem co do którego nawet nie będe się odnosił.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-05 12:52:14
Autor: XXL
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a): Druga ewentualność jest dużo bardziej prawdopodobna, gdyż biorąc pod uwagę iż zbiliżają się wybory do PE, pewnie cyniczny szpicel XXL  wiszący na platfornmianym  garnuszku  dostał ze sztabu partyjnego jakiś prikaz odnośnie siania propagandy gdzie tylko da, oczerniając najbardziej niebezpiecznych przeciwników politycznych.

Stąd post z tym ten durny tytułem co do którego nawet nie będe się odnosił.....
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ale właśnie chodzi o to żebyś się odniósł do pytania zawartego w tytule,
kolego Endriu !
Nie odpowiedziałeś w ogóle na moje pytanie główne: dlaczego Twoim zdaniem UPR
propagująca tak niskie podatki i całkowitą wolność gospodarczą oraz
niezależność od zbiurokratyzowanej Unii Europejskiej ma 1% poparcia w Polsce
podczas gdy np. PO mimo takich "fatalnych" rządów ma wciąż ponad 40% poparcia.
Wysil zatem swój umysł i wyjaśnij ten paradoks.  --

Data: 2009-04-05 22:58:28
Autor: Endriu
[...]

Nie wiem chłopie. Ja do dzisiaj się dziwię iż Kwaśniewski Oleksy którzy byli ruskimi szpiclami zaosatli przez naród wybrani na prezydenta (i premera).
Po prostu taki pojebany naród i tyle....

Zresztą widzisz sam po sobie - parę lat temu chciałeś wolnego rynku - a jak się później okazuje głosujesz na zbiurokratyzowaną Unię.
Po prostu pojebany jesteś i nic na to nie mogę poradzić .....

Sam sobie odpowiedz na to pytanie człowieku, a nie przerzucaj swojej schizofrenii na mnie....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-05 23:21:00
Autor: Maciej Bojko
Dlaczego UPR jest p artią kanapową?
On Sun, 5 Apr 2009 22:58:28 +0200, "Endriu" <nmp3(wytnij
to)@interia.pl> wrote:

Po prostu taki pojebany naród i tyle....

Rozumiem, tak mówią patrioci? "Pojebany naród"?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-05 23:37:07
Autor: Endriu
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
Po prostu taki pojebany naród i tyle....

Rozumiem, tak mówią patrioci? "Pojebany naród"?

Fakt - tu trochę przesdziałem. Powinienem powiedzieć "wyjątkowo sprytnie zmanipulowany".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-06 00:07:10
Autor: viper
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?

> Rozumiem, tak mówią patrioci? "Poj  ny naród"?

Fakt - tu trochę przesdziałem. Powinienem powiedzieć "wyjątkowo sprytnie zmanipulowany".

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Endriu, znowu stosujesz znaną upeerowską socjotechnikę... jak pytanie jest niewygodne to należy zaraz rozmówcę zwyzywac od esbeckich szpicli... to nic nowego... więc przypomnę pytanie jakie zadał XXL... dlaczego twoi idole liżą rowka ojcu dyrektorowi... co RM ma wspólnego z programem upeeru... tylko jak masz znowu z siebie zrobic kretyna to lepiej nie odpowiadaj...

Data: 2009-04-06 00:21:31
Autor: Endriu
[...]

Przeczytaj jeszce raz moją wypowiedź dokładnie i zauważ że potencjalnemu czytelnikowi dałem jednak wybór ....

więc przypomnę pytanie jakie zadał XXL... dlaczego twoi idole liżą
rowka ojcu dyrektorowi... co RM ma wspólnego z programem upeeru... tylko jak
masz znowu z siebie zrobic kretyna to lepiej nie odpowiadaj...

A dowiedziałeś się już dlaczego Michalkiewicza nagle z dnia na dzień przestali puszczać na Interii ?.
A może znasz odpowiedź na pytanie dlaczego JKM Lichocka nie wpuściłą do studia ?.

"Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

No to ja ci odpowiem - bo się kurwy boją ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-06 00:25:55
Autor: Endriu
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?

bo się kurwy boją  WOLNOŚCI SŁOWA .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-06 00:52:11
Autor: viper
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?

bo się kur.. boją  WOLNOŚCI SŁOWA .....

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

kurde, ale co to ma do rzeczy... czy to jest powód by się szmacic?... jeden z moich kolegów na studiach został szpiclem... i jak się wydało to tłumaczył to tym że był w NZSie olewany i niedoceniany... to mniej więcej taka sama argumentacja...

Data: 2009-04-07 09:17:08
Autor: XXL
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a): Kurde, ale co to ma do rzeczy... czy to jest powód by się szmacic?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nikt ze zwolenników UPR nie potrafi wyjaśnić, dlaczego ta partia po 20 latach
od swojego powstania nie ma praktycznie żadnego poparcia w Polsce.
Niestety jest tak, że UPR to dziś typowa partia kanapowa a właściwie grupa
publicystów i felietonistów propagujących XIX-wieczny kapitalizm.
Z pewnością nie pomaga tej niszowej partii wrogość w stosunku do UE oraz
rozpowszechnianie kłamstw, że Polska jest płatnikiem netto w Unii.
Również wrogość wobec systemu demokratycznego i propagowanie jakieś wydumanych
form państwa typu monarchia każą patrzeć na UPR z dużą powściągliwością.
Kontakty z rozgłośnią o.Rydzyka kompromitują publicystów UPR.
Sojusz wyborczy z LPR też mocno nadszarpnął wiarygodność tej partii.

Ale kolega Endriu i tak wie swoje  :-)

Data: 2009-04-07 11:26:33
Autor: Endriu
[...]

Jest dokładnie tak jak mówisz. Mój naród opowiedział się za zrzeczeniem się swojej własnej suwerenności na rzecz biurokracji unijno-europejskiej której podstawy opierają się na bezgranicznym zadłużaniu swoich własnych ojczyzn. Jest to suwerenna decyzja mojego narodu - nad czym naprawdę mocno ubolewam, bo uważam że prowadzi to do nieuniknionej katastrofy ekonomicznej.

Ten nadymany balon w mojej opini musi kiedyś peknąć. (Obym się mylił).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-07 11:32:26
Autor: Endriu
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?

Ten nadymany balon w mojej opini musi kiedyś peknąć. (Obym się mylił).

Tak samo jak zbankrutował  socjalizm Gierkowski oparty się na pożyczkach z zagranicy ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-07 11:34:04
Autor: Endriu
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?
Ten nadymany balon w mojej opini musi kiedyś peknąć. (Obym się mylił).

Tak samo jak zbankrutował  socjalizm Gierkowski oparty się na pożyczkach z zagranicy ....

Bo kiedyś ZAWSZE musi nastąpić bolesny CZAS SPAŁCANIA DŁUGÓW .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-07 09:54:38
Autor: XXL
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?
Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a): Bo kiedyś ZAWSZE musi nastąpić bolesny CZAS SPAŁCANIA DŁUGÓW .....
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To sobie przypomnij jak swego czasu UPR wystąpił z całkowicie nierealnym
pomysłem przystąpienia Polski do organizacji NAFTA zamiast do
zbiurokratyzowanej Unii Europejskiej.
Idea ta od samego początku była absurdalna ponieważ Polska leży w Europie a
nasza wymiana handlowa z USA jest symboliczna.

A jeśli chodzi o spłacanie długów to USA ma ich duuuuuuużo więcej niż Polska.
Jeśli nie znasz tych danych to podaję: całkowity dług publiczny USA to
przeszło 11 bilionów dolarów. Produkt Krajowy Brutto USA to ok. 14 bilionów
dolarów.
Dobrze znać takie podstawowe dane jak pisze się o spłacaniu długów.

Data: 2009-04-07 15:15:49
Autor: Endriu
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?
Dobrze znać takie podstawowe dane jak pisze się o spłacaniu długów.

Daruj sobie tego typu uwagi. Przecież niedawno o tym dyskutowaliśmy....

https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2186rank.html

17 France 67.00 %
20 Germany 62.60 %
22. United States 60.80%
49. Poland   41.60%

Przecież wszyscy wiemy ze główni sponsorzy  uni są jescze bardziej zadłużeni niż USA...
A póki co to znajdź mi chociaż jedną ekipę rządową która po 1989 roku który zmniejszyła zadłużenie naszego kraju....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-07 13:53:43
Autor: XXL
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?
Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a): Przecież wszyscy wiemy ze główni sponsorzy  Unii są jeszcze bardziej zadłużeni niż USA...
A póki co to znajdź mi chociaż jedną ekipę rządową która po 1989 roku  zmniejszyła zadłużenie naszego kraju....
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Gdyby UPR wprowadził w Polsce monarchię, skrajny liberalizm, niskie podatki,
zlikwidował połowę ministerstw i etatów urzędniczych, zlikwidował wszelkie
świadczenia socjalne i wprowadził Polskę do NAFTA to zadłużenie by szybko
spadło do zera.
Ładna bajka, prawda? Prawie tak samo dobrze się kończy jak Czerwony Kapturek.
Szkoda, że wyłącznie na papierze. A papier jest cierpliwy...

Data: 2009-04-07 16:19:41
Autor: Endriu
[...]

Wiem wiem XXL-u, według ciebie OBOWIĄZEK zadłużania swojej własnej ojczyzny powinien być wpisany do konstytucji.
No niestety się niestety róznimy, i  ja akurat od 1989 jestem za wpisem który by tego KATEGORYCZNIE ZABRANIAŁ, bo jest to po prostu narzucanie na barki przyszłych pokoleń ciężaru, z którym przyszłe poklenie mogą sobie po prostu  nie poradzić (skutkiem czego 2/3 młodych ludzi  z mojego pokolenia musiało niestety za chlebem udac się za granicę).

I dlatego gratuluje Łukaszence tego wspaniałomyślnego pociągnięcia reformatorskiego....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-07 17:09:46
Autor: XXL
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?
Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a): Wiem wiem XXL-u, według ciebie OBOWIĄZEK zadłużania swojej własnej ojczyzny powinien być wpisany do konstytucji.
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wiesz czym się tak naprawdę różnimy ?  Tym, że ja stąpam twardo po ziemi i zdaję sobie sprawę ze złożoności polityki i życia społecznego a Ty bujasz w obłokach i żyjesz w NIEREALNYM świecie felietonów i publicystyki UPR.
Jak będziesz nadal za jedyny autorytet uznawał to co pisze w swoich
felietonach S.Michalkiewicz to w końcu wylądujesz w psychiatryku. --

Data: 2009-04-07 19:54:48
Autor: Endriu
[...]

Łukaszenka zakaz deficytu budżetowego i podatek liniowy ustalił TU i TERAZ, więc nie pierdol mi że się "nie da".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-07 18:52:49
Autor: XXL
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?
Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a): Łukaszenka zakaz deficytu budżetowego i podatek liniowy ustalił TU i TERAZ, więc nie pierdol mi że się "nie da".
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jesteś głupi jak worek mąki, kolego. Ty już żyjesz w nierealnym świecie
własnych paranoi. Jak ci się podoba reżim Łukaszenki to spadaj na Białoruś !!! --

Data: 2009-04-07 23:42:31
Autor: Endriu
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?

Jesteś głupi jak worek mąki, kolego. Ty już żyjesz w nierealnym świecie
własnych paranoi. Jak ci się podoba reżim Łukaszenki to spadaj na Białoruś !!!

Na twoim przykładzie XXL-u widać w jak wielkie tarapaty popadł ten naród wraz z całą "elitą" klasy politycznej.
Ale to nie pierwszy raz. Sprowadzenie przez Konrada Mazowieckiego krzyżaków, rozbiory, okres międzywojenny, to wszystko cyklicznie się powtarza. Ten naród chyba skazany jest na tracenie niepodległości - to mamy zapisane w genach. Tak jak w genach mamy zapisane zrywy niepodległościowe (z Powstaniem Warszawskim włącznie).

Tak juz musi chyba zostać.... i nic na to nie można poradzić. Marnowanie kolejnych szans jakie daje nam los to nasza specjalność ....
Taki kraj.

Amen.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-07 15:05:08
Autor: macieks
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?
On 7 Kwi, 23:42, "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote:

Ten naród
Taki kraj.
"pojebany naród"

W tej waszej politycznej pyskówce nie chcę brać udziału, ale jakoś
czuje niesmak jak tak piszesz o Polsce i Polakach.
Wyluzuj trochę.

Data: 2009-04-08 00:06:47
Autor: skippy
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?
inaczej nie umieją
"ten kraj"

Data: 2009-04-08 09:08:56
Autor: Endriu
Dlaczego UPR jest partiąkanapową?

W tej waszej politycznej pyskówce nie chcę brać udziału, ale jakoś
czuje niesmak jak tak piszesz o Polsce i Polakach.
Wyluzuj trochę.

Uwież mi że ja też czuje niesmak - po każdych wyborach od 1989 roku.
W każdych wyborach dajecie się ruchać pookrągłostołowej bandzie która prowadzi was na prosto na manowce.
Róbcie co chcecie. Jest (na nieszczęście) demokracja. Nie miejcie więc później żalu, jak na starość nie dość że nie zapłacą wam emerytury, to na wzór najnowszego politycznego "trendu" (PO-SLD który reprezentuje Ewa Kopacz wraz z posłanką Senyszyn) was jeszcze wy-eutanują ....

Dostaniecie to na co zasłużyliście .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-07 14:27:57
Autor: Jerzy Olszewski
  XXL pisze:
[...]

Gdy w kieszeni wielka dziura
nie pomogą nawet jura !

-- -cytat-- -

[07-04-2009 13:19] W '09 na Słowacji recesja, w '10 wzrost PKB o 2 proc. - bank centralny
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
7.4.Bratysława (PAP/Ctk) - Słowacka gospodarka skurczy się w 2009
r. o 2,4 proc. z powodu negatywnego wpływu globalnego kryzysu
gospodarczego - ocenił Martin Barto, wiceguberantor banku
centralnego Słowacji, na wtorkowej konferencji prasowej.
Do tej pory bank prognozował wzrost PKB w tym roku o 2,1 proc.
rdr, a resort finansów Słowacji w najnowszej swojej prognozie
zakładał nawet wzrost o 2,4 proc.

-- -koniec-- -

By tą kwestię uratować
dziurę trzeba zacerować :)))

Data: 2009-04-07 09:48:34
Autor: Endriu
[...]

Powiem ci ci Viperze ze Michalkeiwicza w publicznych mediach ostatnio widziąłem gdzies około 10 stycznia 2007 u Pospieszlaskiego w "Warto rozmawiać" z okazji nieudanego ingresu abp.Wielgusa.

Michalkieiwcz oczywiście nie owijając w bawełnę powiedział co miał powiedzieć:

Zmowa "nieobecnych"
http://www.michalkiewicz.pl/dzpol_2007-01-10.php

" [...] Uczestnicząc w telewizyjnym programie "Warto rozmawiać" powiedziałem, że skandal wokół nominacji abpa Stanisława Wielgusa jest m.in. rezultatem podziału polskiego Kościoła na co najmniej dwie partie: konserwatywną i postępową. [...]

[...] Odnoszę wrażenie, że partia postępu w polskim Kościele pragnie swoje istnienie jak najdłużej utrzymać w tajemnicy. Przyczyna wydaje się prosta: dopóki jej "nie ma". Dopóty może przedstawiać swoje stanowisko jako "głos Kościoła" i z tej pozycji rozdzielać oceny i klapsy. [...] "

na co poseł Gowin najpierw poczeriweniał, potem  poszła mu para z gęby, później zrobił się siwy i omal chyba nie dostał ataku serca....
Następnie Pospieszalski (pewnie na rozkaz jakiegoś oficera politycznego w stylu "Lichocka z Korwinem" ) zaczął tak gdakac:

Zmowa "nieobecnych"
http://www.michalkiewicz.pl/dzpol_2007-01-10.php

"[...] W rezultacie znaczna część programu została poświęcona wiwisekcji stanu duszy ks. arcybiskupa Wielgusa, w którym podobno zachodzi "ewolucja". [...]".

że Michalkieiwcz do końca programu nie wypowiadział ju z ani słowa.
Od tej pory nie widziałem go już na antenie TVP (ani innj publicznej telewizji, tudziez portalach inetrnetowych typu Onet, Interia, WP) i obawiam się że jeszcze go długo długo nie zobaczę.

Więc nie dziw się drogi Viperze że Michalkiewicz występuje tylko tam GDZIE MU POZWOLĄ MÓWIĆ - czyli tam gdzie w chocby najmniejszym stopniu występuje WOLNOŚĆ SŁOWA. Tam gdzie ona nie występuje tam go nie ujrzysz....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-05 13:45:26
Autor: Maciej Bojko
Dlaczego UPR jest p artią kanapową?
On Sun, 5 Apr 2009 13:31:31 +0200, "Endriu" <nmp3(wytnij
to)@interia.pl> wrote:

[...]

Może zamiast marzyć o hipotetycznej Nibylandii, może obejrzyjmy, jak
brak demokracji działa w praktyce. Jest ładnych parę takich krajów na
świecie - w którym z nich wolałbyś żyć zamiast w Polsce? W Koreańskiej
Republice Ludowo-Demokratycznej? W Iranie? --
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-05 22:52:09
Autor: Endriu
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
Może zamiast marzyć o hipotetycznej Nibylandii, może obejrzyjmy, jak
brak demokracji działa w praktyce.

Historia ludzkości wskazuje na to, że i tak zawsze chołota (podburzana przez różnych cwaniaków) wcześniej czy później zrobi rewolucję (patrz rewolucja Francuska, obalenie cara w Rosji) choćby nie wiem jaki sysytem był doskonały.

Dziadostwa ci u nas dostatek
http://www.jow.org.pl/?q=node/53

"[...] Jak się okazuje konflikt między rodzinami Giertychów i Kuroniów sięga kilku pokoleń wstecz. Maciej Giertych przypomniał, że przodek Jacka Kuronia - Władysław na czele bojówki Polskiej Partii Socjalistycznej obrabował fabrykę dziadka Macieja Giertycha, co w konsekwencji stało się przyczyną bankructwa przodka eurodeputowanego.[...]".

Najgorsze jest jest w tym wszystkim to, że ci "nasi polscy cwaniacy" ci którzy okupują Polskę zamiast zadbać o jej elementrne interesy, wyprzedają resztkę jej suwerenności...

Stalinizm czy samodzierżawie?
http://www.dlapolski.pl/Sciezka-obok-drogi-Stalinizm-czy-samodzierzawie-art3155.htm

" [...] Właściwie nie wiadomo dlaczego, bo jeśli nawet w Rosji system polityczny ewoluuje w stronę oligarchii, to przecież w Unii Europejskiej sytuacja jest identyczna. Jeśli Włodzimierz Putin blokuje opozycji dostęp do sceny politycznej i mediów, to przecież w Eurokołchozie establishment robi dokładnie to samo, blokując i tępiąc "nacjonalistów" i "populistów". W tej sytuacji jedynym wyjaśnieniem tej krytycznej oceny rosyjskiego modelu demokracji ze strony naszych mężów stanu i przez karykaturalnego wręcz reprezentanta biurokratycznego internacjonału Eurosojuza Manuela Barroso może być to, że zimny czekista Putin rozebrał do naga tzw. oligarchów, czyli żydowskich grandziarzy w rodzaju Borysa Abramowicza Bieriezowskiego, Włodzimierza Gusińskiego czy Michała Chodorkowskiego i nie pozwolił im rozkradać Rosji. Sceną polityczną kręci tam odtąd razwiedka, podobnie zresztą jak u nas czy na Zachodzie, z tą tylko różnicą, że rosyjska razwiedka dba o swoje państwo, podczas gdy nasza patrzy tylko, jak by tu je rozkraść i następnie uzyskać od jakiegoś Wielkiego Brata gwarancję bezkarności. [...]".

Mnie to się marzy ktoś taki jak Pinochet czy tam Łukaszenka który porozpierdala po kątach obcą agenturę (TVN-y Polsaty, Wyborcze,Der Dzienniki, i inna tego typu obca chołota która robi wodę z mózgu moim krajanom). Tylko na boga żeby ten "Polski Pinochet" był wolnorynkowcem - bo "nadziewać się na kolejnego socjalistę typu Piłsudzki to niech Pan Bóg broni.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-05 23:02:40
Autor: skippy
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
he he bardzo ciekawe:)
ale co z ojcem sie stało po drodze.

Data: 2009-04-05 23:19:42
Autor: Maciej Bojko
Dlaczego UPR jest p artią kanapową?
On Sun, 5 Apr 2009 22:52:09 +0200, "Endriu" <nmp3(wytnij
to)@interia.pl> wrote:

[...]

To obok tematu. Dyskutujemy o przewadze (bądź jej braku) demokracji
nad innymi systemami. Gdzie więc jest dziś kraj niedemokratyczny
lepszy od, powiedzmy, Rzeczypospolitej Polskiej?
Ale skoro już poruszyłeś ten temat, to poproszę o przykład takiego
"doskonałego" systemu, gdzie "chołota" zrobiła rewolucję.

Najgorsze jest jest w tym wszystkim to, że ci "nasi polscy cwaniacy" ci którzy okupują Polskę zamiast zadbać o jej elementrne interesy, wyprzedają resztkę jej suwerenności...

O. A słyszałem, że tę resztkę suwerenności to straciliśmy już wchodząc
do UE. Ile razy można tracić dziewictwo? Ile razy można pozbywać się
ostatków suwerenności?

Stalinizm czy samodzierżawie?
http://www.dlapolski.pl/Sciezka-obok-drogi-Stalinizm-czy-samodzierzawie-art3155.htm

A potrafisz myśleć samodzielnie, bez cytatów z Michalkiewicza?

Mnie to się marzy ktoś taki jak Pinochet czy tam Łukaszenka który porozpierdala po kątach obcą agenturę

Czy mam przez to rozumieć, że właśnie Białoruś miałaby być przykładem
takiego kraju, w którym jest lepiej, niż w demokracji?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-05 23:32:39
Autor: Endriu
Dlaczego UPR jest partią kanapową?

Czy mam przez to rozumieć, że właśnie Białoruś miałaby być przykładem
takiego kraju, w którym jest lepiej, niż w demokracji?

Wg mnie Białoruś która własnie wprowadziła podatek liniowy:

http://nczas.com/wiadomosci/europa/bialorus-wprowadzila-12-procentowy-podatek-liniowy/

i której Łukaszenka (podobnie jak w Rosji Putin) rządzi twardą ręką (w przeciwieństwie do naszego socjalistyczno-unijnego burdelu) może stać za niedługo się nowym tygrysem europy.

Podobnego przywódcy życzę także Polsce (dla naszego wspólnego dobra).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-05 23:44:30
Autor: Endriu
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
Podobnego przywódcy życzę także Polsce (dla naszego wspólnego dobra).

I jak najszybciej zakończyć tą szopkę zwaną demokracją, bo robi się kurwa wyjątkowo niebezpiecznie....

DŁUG
http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=614

"Spłaciliśmy długi Gierka! Obwieściło triumfalnie Ministerstwo Finansów. Nie bardzo wiem z czego się cieszą niektórzy komentatorzy? Przecież zdaniem wielu z nich zadłużanie się to nic strasznego. Wręcz przeciwnie! Troską napawa ich ograniczenie popytu, który powinien zostać "pobudzony". Przecież Towarzysz Pierwszy Sekretarz Komitetu Centralnego tak zwanej Polskiej Zjednoczonej Partii tak zwanej Robotniczej "pobudzał" nam popyt jak umiał. I co? Jak pobudzać konsumpcję, skoro na nią nie mamy pieniędzy? Oczywiście sposób jest jeden: zwiększając zadłużenie! Tylko dlaczego dług dzisiejszy ma być dobry, skoro "gierkowski" był zły? Podobno zadłużaliśmy się wówczas bez sensu. A dziś to się zadłużamy niby  z sensem? W ustawie budżetowej na 2009 rok na obsługę zadłużenia zagranicznego przeznaczono 1,7 mld euro. A mamy deficyt budżetowy. Zaciągamy więc nowe długi, żeby spłacić stare długi i odsetki od nich, a dług rośnie z roku na rok. Długi Gierka (przypomnę, że zredukowane przez wierzycieli o połowę w nagrodę za obalenie komunizmu) spłacaliśmy 20 lat. To ile będziemy spłacali długi, które zaciągamy obecnie?
W końcu 1989 roku dług zagraniczny wynosił 42,3 mld dolarów, w tym 40,8 mld dolarów w walutach krajów zachodnich i 1,5 mld dolarów w walutach krajów socjalistycznych. Na koniec 2008 roku tylko nasze zadłużenie krótkoterminowe przekroczyło 70 mld USD, a całkowite powoli zbliża się do 300 mld USD. Otóż nie spłacimy tego długu nigdy. Ale przecież, jak słusznie zauważył Lord Keynes, w dłuższej perspektywie czasu wszyscy będziemy martwi.".

A mnie się wcale nie uśmiecha żeby moje dzieci robiły na bandę "lichwiarskiej międzynarodówki"......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-06 02:09:27
Autor: Maciej Bojko
Dlaczego UPR jest p artią kanapową?
On Sun, 5 Apr 2009 23:32:39 +0200, "Endriu" <nmp3(wytnij
to)@interia.pl> wrote:

[...]

Cytat z powyższego artykułu: "Według tamtejszego ministerstwa
gospodarki, w ciągu 12 dni stycznia znacznie podrożały ceny wielu
produktów żywnościowych. Kasza gryczana kosztuje więcej o prawie 27
proc., ryż - o 20 proc., groch - o ponad 33 proc., kawa - o 23 proc.,
herbata - o 29 proc., olej roślinny - o ponad 21 proc. Najbardziej
wzrosły ceny owoców. Mandarynki podrożały o prawie 60 proc., jabłka -
o 46 proc., a cytryny o 45 proc."

No, ale ceny i podatki na bok. Jak tam inne sfery życia? Jak się ma na
Białorusi tak umiłowana przez Ciebie wolność słowa? Jaka jest kondycja
niezależnej prasy?

[...]

No przecież już mieliśmy. Jaruzelski rządził twardą ręką. Bierut
rządził twardą ręką. A Hans Frank - ten to dopiero miał twardą rękę!
Ja tam już wolę socjalistyczno-unijny burdel.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-07 09:10:58
Autor: Endriu
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
Ale najważniejszą i wyprzedzającą epokę reformą na Białorusi przeprowadzaną przez Łukaszenkę jest ZAKAZ USTALANIA DEFICYTU BUDŻETOWEGO:

http://tiny.pl/zqpk
" [...] W 2009 roku Białoruś nie planuje deficytu budżetowego dzięki ograniczeniu wzrostu wynagrodzeń i redukcji wydatków organizacji budżetowych [...].

Gdyby Łukaszence udało się utrzymać zapoczatkowany reformatorski kurs przez dłuższy okres (10-20 lat) to Białoruś w moim mniemaniu w najbliższym czasie jest SKAZANA NA SUKCES.

Takiego mniej więcej przywódcy i podobnych reform życze mojemu krajowi.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-07 10:06:17
Autor: Endriu
Dlaczego UPR jest partią kanapową?

Ja tam już wolę socjalistyczno-unijny burdel.

http://wirtualnapolonia.com/2009/04/05/leszek-biernacki-36/

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-07 11:18:03
Autor: Endriu
Dlaczego UPR jest partią kanapową?

No przecież już mieliśmy. Jaruzelski rządził twardą ręką. Bierut
rządził twardą ręką.

Wtedy za mordę trzymał nas kto inny, a Bierut i Jaruzelski byli tylko marionetkami w rękach większych graczy. I nie miało to nic wspólnego z suwerennością...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-05 00:44:29
Autor: skippy
[...]

Nie dopuszczą ich nigdy.
Wolne żarty.
Dwie wieksze pokrewne w pewnym sensie zniszczyli.
W zamian jest papka o nienawisci miedzy pis, po, lsd i psl.
A te sobie w najlepsze rządza od 1989.

Data: 2009-04-05 11:55:55
Autor:
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
 XXL <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): Dlaczego Unia Polityki Realnej jest partią kanapową?

- dlatego, ze UPR trzyma się od początku ustalonych zasad i nie zmienia nazw/
fasady (jak SLD/PIS/PO/itp. mieszanki - to wszystko u sterów już było pod innymi nazwami i G zrobiło DOBREGO dla POLSKI),

- dlatego, że nie wydaje kasy na speców od wizerunku (co i jak mówić, czego i jak nie mówić, jak machać łapkami uśmiechając się, bądź nie, itp. ). Porównajcie sobie wystapienia tych samych osób sprzed 15 -20 lat i teraz. Wszyscy szkolą się u tego samego? ;)

- dlatego, że UPR, mając przyblokowany dostęp do mediów (zwłaszcza TV), stara się pewne rzeczy przejaskrawiać w krótkim przekazie i wychodzi przy tym najczęściej na tzw. oszołomów (z kiepską dykcją JKM do kompletu, który też chce zdążyć powiedzieć jak najwięcej),

- dlatego, że mamy ogłupiany latami Naród (w tej np. części, która myślała, że Unia Polityki Realnej połączyła się z Liga Polskich Rodzin przy ostatnich wyborach, - dlatego, że mamy cudnie spreprowaną ORDYNACJĘ WYBORCZĄ [żeby Obywatele odnosili wrażenie, że mają wybor].

- itd.

Data: 2009-04-05 14:35:16
Autor: Maciej Bojko
Dlaczego UPR jest p artią kanapową?
On Sun, 5 Apr 2009 11:55:55 +0000 (UTC), " "
<newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

XXL <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): Dlaczego Unia Polityki Realnej jest partią kanapową?

- dlatego, ze UPR trzyma się od początku ustalonych zasad i nie zmienia nazw/
fasady

Masz na myśli tę partię, która w wyborach startowała pod szyldem: Unii
Polityki Realnej (1993)/ Unii Prawicy Rzeczypospolitej (1997)/
Platformy Obywatelskiej (2001)/ Platformy Janusza Korwin-Mikke (2005)/
Ligi Polskich Rodzin (2007)?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-05 13:30:32
Autor: XXL
[...]

No i te kompromitujące UPR wizyty publicystów tej partii w rozgłośni o.Rydzyka.
Ja tylko przypomnę, że ojciec Dyrektor nie przyjął propozycji D.Tuska z
jesieni 2007r. porozmawiania lidera PO z słuchaczami Radia Maryja.
Ciekawe czego się polityk Rydzyk obawiał ?

Data: 2009-04-05 13:44:42
Autor:
[...]

No własnie pisałem. Mylą Ci się komitety wyborcze z partiami politycznymi ALBO robisz to celowo. Nie wiem czy wiesz, ale można startować z listy partii do ktorej się de facto nie należy. O powodach, dla których UPR wchodził do róznych komitetów wyborczych nie chce mi się tutaj pisać.

UPR i PJKM - tu się tylko z Tobą zgodzę.

Data: 2009-04-05 16:42:45
Autor: Maciej Bojko
Dlaczego UPR jest p artią kanapową?
On Sun, 5 Apr 2009 13:44:42 +0000 (UTC), " "
[...]

Nic mi się nie myli. Nie wiem czy wiesz, ale udział w wyborach też
jest częścią działalności politycznej partii.

Nie wiem czy wiesz, ale można startować z listy partii do ktorej się de facto nie należy.

Owszem. Można też startować z własnej listy. Zamiast tego UPR jednak startuje a to z listy PO, a to z listy LPR. I to nazywasz
"niezmienianiem fasady"?

O powodach, dla których UPR wchodził do róznych komitetów wyborczych nie chce mi się tutaj pisać.

:)

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-05 20:12:52
Autor: Łukasz
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
Wszystkie partie to jedna banda, sztucznie wywołuja afery, publicznie się kłócą a za kurtyną razem współpracują.

Dlaczego UPR jest partią kanapową?