Dlaczego UPR jest partią kanapową?

Data: 2009-04-05 00:44:29
Autor: skippy
Dlaczego UPR jest partią kanapową?

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr8599$1ho$1inews.gazeta.pl...
Ponieważ nudnawo się zrobiło na grupie, więc dla rozruszania proponuję
(całkiem serio) dyskusję na temat jak w tytule.
Liczę, że temat wywoła duże zainteresowanie podobnie jak temat zaproponowany
przeze mnie latem ub. roku "Dlaczego PIS nie zbudował IV RP?".
Wiem, że jest sporo zwolenników UPR na tej grupie.
Chcę podkreślić, że sam byłem wielkim zwolennikiem tej partii w latach
1989-1993. Czytałem regularnie tygodnik "Najwyższy Czas", byłem w latach
90-tych kilka razy na spotkaniach otwartych z J.K.Mikke.
Zapraszam zwolenników i przeciwników UPR do dyskusji  :-)

Nie dopuszczą ich nigdy.
Wolne żarty.
Dwie wieksze pokrewne w pewnym sensie zniszczyli.
W zamian jest papka o nienawisci miedzy pis, po, lsd i psl.
A te sobie w najlepsze rządza od 1989.

Dlaczego UPR jest partią kanapową?