Dlaczego UPR jest partią kanapową?

Data: 2009-04-05 11:55:55
Autor:
Dlaczego UPR jest partią kanapową?
 XXL <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): Dlaczego Unia Polityki Realnej jest partią kanapową?

- dlatego, ze UPR trzyma się od początku ustalonych zasad i nie zmienia nazw/
fasady (jak SLD/PIS/PO/itp. mieszanki - to wszystko u sterów już było pod innymi nazwami i G zrobiło DOBREGO dla POLSKI),

- dlatego, że nie wydaje kasy na speców od wizerunku (co i jak mówić, czego i jak nie mówić, jak machać łapkami uśmiechając się, bądź nie, itp. ). Porównajcie sobie wystapienia tych samych osób sprzed 15 -20 lat i teraz. Wszyscy szkolą się u tego samego? ;)

- dlatego, że UPR, mając przyblokowany dostęp do mediów (zwłaszcza TV), stara się pewne rzeczy przejaskrawiać w krótkim przekazie i wychodzi przy tym najczęściej na tzw. oszołomów (z kiepską dykcją JKM do kompletu, który też chce zdążyć powiedzieć jak najwięcej),

- dlatego, że mamy ogłupiany latami Naród (w tej np. części, która myślała, że Unia Polityki Realnej połączyła się z Liga Polskich Rodzin przy ostatnich wyborach, - dlatego, że mamy cudnie spreprowaną ORDYNACJĘ WYBORCZĄ [żeby Obywatele odnosili wrażenie, że mają wybor].

- itd.

Data: 2009-04-05 14:35:16
Autor: Maciej Bojko
Dlaczego UPR jest p artią kanapową?
On Sun, 5 Apr 2009 11:55:55 +0000 (UTC), " "
<newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

XXL <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): Dlaczego Unia Polityki Realnej jest partią kanapową?

- dlatego, ze UPR trzyma się od początku ustalonych zasad i nie zmienia nazw/
fasady

Masz na myśli tę partię, która w wyborach startowała pod szyldem: Unii
Polityki Realnej (1993)/ Unii Prawicy Rzeczypospolitej (1997)/
Platformy Obywatelskiej (2001)/ Platformy Janusza Korwin-Mikke (2005)/
Ligi Polskich Rodzin (2007)?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-05 13:30:32
Autor: XXL
Maciej Bojko <maciej.bojko@gmail.com> napisał(a):
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No i te kompromitujące UPR wizyty publicystów tej partii w rozgłośni o.Rydzyka.
Ja tylko przypomnę, że ojciec Dyrektor nie przyjął propozycji D.Tuska z
jesieni 2007r. porozmawiania lidera PO z słuchaczami Radia Maryja.
Ciekawe czego się polityk Rydzyk obawiał ?

Data: 2009-04-05 13:44:42
Autor:
[...]

No własnie pisałem. Mylą Ci się komitety wyborcze z partiami politycznymi ALBO robisz to celowo. Nie wiem czy wiesz, ale można startować z listy partii do ktorej się de facto nie należy. O powodach, dla których UPR wchodził do róznych komitetów wyborczych nie chce mi się tutaj pisać.

UPR i PJKM - tu się tylko z Tobą zgodzę.

Data: 2009-04-05 16:42:45
Autor: Maciej Bojko
Dlaczego UPR jest p artią kanapową?
On Sun, 5 Apr 2009 13:44:42 +0000 (UTC), " "
[...]

Nic mi się nie myli. Nie wiem czy wiesz, ale udział w wyborach też
jest częścią działalności politycznej partii.

Nie wiem czy wiesz, ale można startować z listy partii do ktorej się de facto nie należy.

Owszem. Można też startować z własnej listy. Zamiast tego UPR jednak startuje a to z listy PO, a to z listy LPR. I to nazywasz
"niezmienianiem fasady"?

O powodach, dla których UPR wchodził do róznych komitetów wyborczych nie chce mi się tutaj pisać.

:)

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com