Dlaczego Villas skończyła w nędzy?

Data: 2011-12-06 21:33:24
Autor: boukun
Dlaczego Villas skończyła w nędzy?
Bo była Polką, a po 1989 roku Polacy nie mają szans na karierę, nie mówiąc już o godziwym zyciu...

boukun

Data: 2011-12-06 14:03:56
Autor: J-23
Dlaczego Villas skończyła w nędzy?
On 6 Gru, 21:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Bo by a Polk , a po 1989 roku Polacy nie maj szans na karier , nie m wi c ju o
godziwym zyciu...

boukun

etam! sam talent nie wystarczy, trza miec dobrze poukladane pod
czaszka zeby w tym "gniezdzie zmij" jakim sa srodowiska tworcow,
znalezc godziwe miejsce. talent moze miala, ale repertuar koszmarny.
sama tez jakas groteskowa byla. swiat byl jej przychylny i wspierana
byla przez wielu ludzi, tylko ze nie umiala skorzystac z tego dobra
jakim - o dziwo otaczali ja ludzie sceny Polskiej. jakas szajbe miala
na tle religijnym... to i odeszla "do domu pana"...

Data: 2011-12-06 14:18:57
Autor: J-23
On 6 Gru, 23:03, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

jakim - o dziwo otaczali ja ludzie sceny Polskiej. jakas szajbe miala
na tle religijnym... to i odeszla "do domu pana"...

errata:
nie "Polskiej", a polskiej - przymiotniki piszemy mala litera

Data: 2011-12-06 21:37:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-06 21:33, boukun pisze:
Bo była Polką, a po 1989 roku Polacy nie mają szans na karierę, nie mówiąc już o godziwym zyciu...

boukun

Coś w tym jest.. Kobitka z takim głosem poza kulturalnym obiegiem..

Data: 2011-12-06 21:40:56
Autor: Zennon

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jblue9$qb6$1node2.news.atman.pl...
[...]

Villas miała schize. I to od zawsze. Z wiekiem jej się pogarszało, a nie znalazł się na tyle inteligentny i współczujący menager, co by ją promował i równecześnie zajął się jej zdrowiem psychicznym.

Zennon

Data: 2011-12-06 21:49:37
Autor: boukun
Dlaczego Villas skończyła w nędzy?

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał

[...]

Nie znalazł się, bo była utalentowaną Polką...

boukun

Data: 2011-12-07 04:47:40
Autor: stevep
Dnia 06-12-2011 o 21:49:37 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A nie była Żydówką?

--
stevep

Data: 2011-12-07 09:09:19
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v53otqjn50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Gdyby była Żydówką, to by jej nie okradli...

boukun

Data: 2011-12-07 14:47:11
Autor: stevep
Dnia 07-12-2011 o 09:09:19 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A kto ją okradł, te bezpańskie psy?
--
stevep

Data: 2011-12-06 22:08:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-06 21:40, Zennon pisze:

[...]

Myślę że to teoria trochę naciągana..

Data: 2011-12-06 22:18:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jbm0f3$snn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wcale nie naciągana. Była już w wariatkowie ale jakimś tam sposobem wyciągnięto ją.
Miała nierówno pod sufitem, popadła w dewocję.
Zmarła w psich odchodach. W brudzie i smrodzie. Zmarnowane życie, zmarnowany talent.

Data: 2011-12-07 04:50:35
Autor: stevep
Dnia 06-12-2011 o 22:18:54 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Nie ona jedna, miałem kolegę, który przyjechał do swojej ciotki, która w  dwupokojowym mieszkaniu trzymał około 20 częściowo zdziczałych kotów i  poprosił mnie abym go przenocował bo tam by umarł ze smrodu.

--
stevep

Data: 2011-12-06 23:07:50
Autor: Lorn
[...]

Ba! i to jaką schizę. Ci pseudo-pagery wiedzieli jak wykorzystać i wydoić...

Data: 2011-12-06 23:05:45
Autor: Lorn
Dlaczego Villas skończyła w nędzy?
W dniu 2011-12-06 21:33, boukun pisze:
Bo była Polką, a po 1989 roku Polacy nie mają szans na karierę, nie
mówiąc już o godziwym zyciu...

Zacznij myśleć o sobie... :>

Data: 2011-12-07 00:58:55
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbm3jq$rer$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-12-06 21:33, boukun pisze:
Bo była Polką, a po 1989 roku Polacy nie mają szans na karierę, nie
mówiąc już o godziwym zyciu...

Zacznij myśleć o sobie... :>

Nie można myśleć o sobie, nie myśląc o całym narodzie...

boukun

Data: 2011-12-07 01:09:24
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-07 00:58, boukun pisze:

[...]

Jak ten psychol z Norwegii. :>

Data: 2011-12-07 01:11:06
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbmarl$juf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo ja wiem, czy on taki psychol? Na światło dzienne nic nie wypuszczą...

boukun

Data: 2011-12-07 01:25:20
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-07 01:11, boukun pisze:

[...]

Nie muszą... :> Widać słychać i wystarczy przeczytać.

Data: 2011-12-07 01:26:38
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbmbph$llo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic nie widać, nic nie słychać, oskarżonego całkowicie odizolowano od świata zewnętrznego, odebrano mu prawo do obrony...

boukun

Data: 2011-12-07 01:30:01
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-07 01:26, boukun pisze:

[...]

Ależ ty ciemny :> Wystarczy twoje wypociny poczytać... "jeden naród, wolny od Żydów" Czyż nie? :>

Data: 2011-12-07 01:36:24
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbmc2a$m96$1inews.gazeta.pl...
[...]

O czym ty teraz pierdolisz elana?

boukun

Data: 2011-12-07 01:44:30
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-07 01:36, boukun pisze:

[...]

Tak sobie pierdolę o tym co na psp wypisujesz :> Takie nudne coś... Ogólnie ble. :>

Data: 2011-12-07 01:45:14
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbmctf$noj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak sobie pierdolisz, palcami po stole...

boukun

Data: 2011-12-07 01:51:35
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-07 01:45, boukun pisze:

[...]

Po klawiaturze sobie pierdole o twoich pierdach na psp. :> Nie wiem dlaczego, ale chyba tak przekornie wam, a w szczególności tobie :> Uważa, że szkodzicie Polsce :> Oo a ten hmm... jak mu tam, ten z wąsami co jest w UE? Przypomnij mi jego nazwisko...

Data: 2011-12-07 01:57:03
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-07 01:51, Lorn pisze:
[...]

PS. Dał ostatnio pokaz chamstwa u Rymanowskiego... Uhm... zapomniałem jak się ten baranek nazywa...

Data: 2011-12-07 01:59:41
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbmdap$oi7$1inews.gazeta.pl...
[...]

wolny od ĹťydĂłw" CzyĹź nie? :>

O czym ty teraz pierdolisz elana?

Tak sobie pierdolę o tym co na psp wypisujesz :> Takie nudne coś...
OgĂłlnie ble. :>

[...]

Masz elana, o szkodniku polskim nr 1.

Najlepsze komentarze
  a.. DLACZEGO TACY LUDZIE NIE SĄ U STERU?! Dlaczego finansujemy Kasię Tusk i jej szmaty oraz tego NIEUDACZNIKA ktĂłry PONOĆ rządzi krajem. Nasz kraj to RUINA. Kasty urzędnikĂłw, bankierĂłw, prawnikĂłw, lekarzy wysysają resztki KRWI z konającego organizmu. PODATKI SĄ NA NIENORMALNYM POZIOMIE. ZUS TOďťż KURWA KTÓRA NISZCZY PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ. POWIEDZMY TEMU OBŁEDOWI STOP!! TO NASZ KRAJ!!

  18kmtosea 5 dni temu 59

  b.. Odnośnie tego filmu

  c.. http://www.youtube.com/watch?v=Cw2iHSQP21g

  d.. boukunGIF89a

Data: 2011-12-07 02:04:38
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-07 01:59, boukun pisze:

Najlepsze komentarze
  a.. DLACZEGO TACY LUDZIE NIE SĄ U STERU?! Dlaczego finansujemy Kasię
Tusk i jej szmaty oraz tego NIEUDACZNIKA który PONOĆ rządzi krajem. Nasz
kraj to RUINA. Kasty urzędników, bankierów, prawników, lekarzy wysysają
resztki KRWI z konającego organizmu. PODATKI SĄ NA NIENORMALNYM
POZIOMIE. ZUS TO KURWA KTÓRA NISZCZY PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ. POWIEDZMY TEMU
OBŁEDOWI STOP!! TO NASZ KRAJ!!

  18kmtosea 5 dni temu 59

  b.. Odnośnie tego filmu

  c.. http://www.youtube.com/watch?v=Cw2iHSQP21g

  d.. boukun

Tak, tak... Wszyscy i wszystko was gnębi... :> Tylko Palikot was zbawi :-p

Data: 2011-12-07 02:08:20
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-07 02:04, Lorn pisze:
[...]

Tak btw z tobą to właśnie taka rozmowa jak z tym pajacem u Rymanowskiego... Niby zabawne, a z czasem nużąca :> EOT. Bleh.

Data: 2011-12-07 02:13:09
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbme37$plr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie Palikot, naród się sam zbawi, już za rok naród wyjdzie na ulice i wywiezie złoczyńców na taczkach...

boukun

Data: 2011-12-07 02:42:19
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-07 02:13, boukun pisze:

[...]

O tym samym marzy jaruś... jednak macie coś ze sobą wspólnego :>

Data: 2011-12-07 09:10:36
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbmg9s$f3$1inews.gazeta.pl...
[...]

To jest po prostu nieuchronne, to ewoluuje w tym kierunku...

boukun

Data: 2011-12-07 04:51:59
Autor: stevep
Dnia 07-12-2011 o 01:11:06 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Bo to Żyd.  ;)
--
stevep

Data: 2011-12-07 04:51:25
Autor: stevep
Dnia 07-12-2011 o 00:58:55 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Ty lepiej nie udawaj Matki Teresy.

--
stevep

Data: 2011-12-07 04:46:59
Autor: stevep
Dnia 06-12-2011 o 21:33:24 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Bo była Polką, a po 1989 roku Polacy nie mają szans na karierę, nie  mówiąc już o godziwym zyciu...

boukun
Wot, ale idiot.

--
stevep

Data: 2011-12-07 09:34:18
Autor: Ronald Kuczek
On 12/06/2011 09:33 PM, boukun wrote:
Bo była Polką, a po 1989 roku Polacy nie mają szans na karierę, nie
mówiąc już o godziwym zyciu...

boukun

De mortibus nihil nisi bene dlatego napiszę tylko tyle, że pani Villas zarobiła w swoim życiu tyle, że wystarczyłoby na niejedno dostatnie życie do późnej starości. Niestety w latach świetności, kiedy pieniądze płynęły szerokim strumieniem nie myślała o tym co będzie za lat kilka (-naście, -dziesiąt) gdy przeminie sława a kariera znajdzie się u schyłku. Nie ona pierwsza i nie ostatnia chociaż w życiu zarobiła fortunę umierała w biedzie i zapomnieniu. Sic ei terra levis.

RK

Data: 2011-12-07 10:08:32
Autor: rAzor
Dlaczego Villas skończyła w nędzy?
Bo była Polką, a po 1989 roku Polacy nie mają szans na karierę, nie mówiąc już o godziwym zyciu...

boukun

Jesteś jakiś pierdolnięty! Cieślak na starość po prostu odbiła palma!

Data: 2011-12-07 12:25:57
Autor: boukun

Użytkownik " rAzor" <bitstreem.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbndv0$bpk$1inews.gazeta.pl...

[...]

W tym zniewolonym kraju coraz więcej Polaków przechodzi załamanie nerwowe...

boukun

Data: 2011-12-07 14:35:58
Autor: stevep
Dnia 07-12-2011 o 12:25:57 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]