Dlaczego Villas skończyła w nędzy?

Data: 2011-12-06 14:03:56
Autor: J-23
Dlaczego Villas skończyła w nędzy?
On 6 Gru, 21:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Bo by a Polk , a po 1989 roku Polacy nie maj szans na karier , nie m wi c ju o
godziwym zyciu...

boukun

etam! sam talent nie wystarczy, trza miec dobrze poukladane pod
czaszka zeby w tym "gniezdzie zmij" jakim sa srodowiska tworcow,
znalezc godziwe miejsce. talent moze miala, ale repertuar koszmarny.
sama tez jakas groteskowa byla. swiat byl jej przychylny i wspierana
byla przez wielu ludzi, tylko ze nie umiala skorzystac z tego dobra
jakim - o dziwo otaczali ja ludzie sceny Polskiej. jakas szajbe miala
na tle religijnym... to i odeszla "do domu pana"...

Data: 2011-12-06 14:18:57
Autor: J-23
On 6 Gru, 23:03, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

jakim - o dziwo otaczali ja ludzie sceny Polskiej. jakas szajbe miala
na tle religijnym... to i odeszla "do domu pana"...

errata:
nie "Polskiej", a polskiej - przymiotniki piszemy mala litera

Dlaczego Villas skończyła w nędzy?