Dlaczego WOSP nie pomaga powodzianom?

Data: 2010-05-26 11:47:45
Autor: DJ MC Donald Musk
Dlaczego WOSP nie pomaga powodzianom?
Przeciez skladali sie podczas ostatniej zrzutki i Owsiak ich tak
zostawil?
Na placu boju niezawodny Caritas - na szczęscie - ten wlasnie Caritas
opluwany nieustannie przez Platfonsy!

Data: 2010-05-26 20:50:30
Autor: boukun

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:a8b340e1-5abf-43c1-8928-f67249c02a1ek31g2000vbu.googlegroups.com...
Przeciez skladali sie podczas ostatniej zrzutki i Owsiak ich tak
zostawil?
Na placu boju niezawodny Caritas

Niezawodny? Ja też bym chciał tak "zbierać"... i najeść się można i ubrać za darmo i reszta jeszcze zostanie...

boukun

Data: 2010-05-26 20:54:49
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-05-26 20:50, boukun pisze:
Ja też bym chciał tak "zbierać"... i najeść się można i
ubrać za darmo i reszta jeszcze zostanie...

boukun
to zbierz trochę ludzi, napisz statut, zarejestruj w sądzie i do dzieła.

Data: 2010-05-26 21:04:17
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htjqpm$rsi$2inews.gazeta.pl...
[...]

A kto będzie mi naganiał klientelę? Kler i PiSomatołki?

boukun

Data: 2010-05-26 21:58:18
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-05-26 21:04, boukun pisze:
[...]

to chcesz zbierać, czy nie? np wośp zaczęła od prowadzonej przez Owsiaka audycji w radiu, a teraz proszę jaki ogromny ruch ludzi dobrej woli. początki zawsze są trudne, a w Polsce znajdą się jeszcze ludzie zawsze gotowi do wrzucania kłód pod nogi.

Data: 2010-05-27 00:32:09
Autor: bartez

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:htjqmn$pmc$1mx1.internetia.pl...

[...]

hehe dobre. to dopiero skurwysyny są
http://www.google.pl/#hl=pl&ei=AaH9S-CKNteJ_gb7zuCbBQ&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&ved=0CBMQBSgA&q=caritas+przekr%C4%99ty&spell=1&fp=ab7d53a7bbbd2fe6

Data: 2010-05-27 00:33:59
Autor: bartez
Dlaczego WOSP nie pomaga powodzianom?

sorki miało być to tego:

:)

Data: 2010-05-26 20:51:24
Autor: marek czaplicki
http://s.wosp.org.pl/Files/statut_fundacji_wosppdf.pdf

Data: 2010-05-26 21:03:05
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 26 May 2010 11:47:45 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

Przeciez skladali sie podczas ostatniej zrzutki i Owsiak ich tak
zostawil?
Na placu boju niezawodny Caritas - na szczęscie - ten wlasnie Caritas
opluwany nieustannie przez Platfonsy!

Niezawodny Caritas?

Co dostali kupcy ze spalonego targowiska w Słubicach?

Co dostały Murzynki na Haiti?

Co dostały osierocone Putrociątka?

Na to wszystko miały być pieniądze z esów o treści "POMAGAM".

Tylko o konkrety proszę! Liczby!

Data: 2010-05-27 11:17:27
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
[...]

Chyba trafiłeś na wielki przekręt Caritas!

Masz tu kilka stron przepisów prawa na podstawie których działa Caritas.

Zgłoś do Urzędu Skarbowego zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. Gdyż fundację podając cel zbiórki nie mogą przeznaczyć zebranych pieniędzy na inne cele. Muszą zgodnie ze statutem przekazać je na podany cel.
No, teraz to masz ich, trzymaj za jaja i nie puszczaj aż do szczęśliwego końca, wygrałeś potyczkę, bitwę i wojnę Caritas zniknie z powierzchni ziemi, miliony będą ci dziękowały za uratowanie dobytku i tzw. ostatniego grosza!

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-05-27 21:22:03
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 27 May 2010 11:17:27 +0200, Slawek SWP napisał(a):

[...]

Nie pytałem na podstawie jakich przepisów tylko kto ile dostał.

Data: 2010-05-27 22:32:54
Autor: Slawek SWP
[...]

Rozumiem, że ty musisz wszystko, osobiście. To jest straszne... Ale w UE podobno leczą tą wstydliwą przypadłość.
Wiem, że mi nie uwierzysz ale państwo to ogromny twór i całkiem sporo ludzi musi podzielić się obowiązkami żeby nim zarządzać, bronić i pilnować przestrzegania umowy społecznej czyli prawa.
Zapewniam cię, że przy tak wielkiej życzliwości 5% społeczeństwa jeśli Caritas by spróbował jakiegoś przekrętu to natychmiast by został skontrolowany i ukarany.

Data: 2010-05-28 01:58:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 27 May 2010 22:32:54 +0200, Slawek SWP napisał(a):

[...]

Nie to ty musisz odpowiadać na posty, nawet jak nie masz w sprawie nic do
powiedzenia.

Data: 2010-05-29 20:30:05
Autor: Slawek SWP
[...]

Wysnułem wysoce prawdopodobny wniosek, że Caritas tak jak inne fundacje jest wystarczająco dobrze kontrolowany. W związku z tym zarząd nie ma szans na postępowanie niezgodne ze statutem.

Data: 2010-05-26 21:14:08
Autor: u2
Dlaczego WOSP nie pomaga powodzianom?
W dniu 2010-05-26 20:47, DJ MC Donald Musk pisze:
Na placu boju niezawodny Caritas - na szczęscie - ten wlasnie Caritas
opluwany nieustannie przez Platfonsy!

Widać to zwłaszcza po odpowiedziach na twego posta pełobandy na psp :)

Data: 2010-05-26 21:20:37
Autor: jadrys
[...]

Owsiak i jego WOŚP chyba działa tylko raz w roku przez parę dni.

Data: 2010-05-26 21:25:40
Autor: u2
W dniu 2010-05-26 21:20, jadrys pisze:
Owsiak i jego WOŚP chyba działa tylko raz w roku przez parę dni.

Za to dwaj "historycy" z peło urządzili sobie kampanię wyborczą na
zalanych terenach zamiast zająć się n.p. chaosem w rządowym centrum
bezpieczeństwa.

Data: 2010-05-26 21:30:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-26 21:25, u2 pisze:
[...]

No niestety, taki mamy rząd. Nadrzędne dla nich są własne interesy.

Data: 2010-05-26 21:35:09
Autor: u2
W dniu 2010-05-26 21:30, jadrys pisze:
No niestety, taki mamy rząd. Nadrzędne dla nich są własne interesy.

Albo cudze, n.p szkopsko-ruskie.

Data: 2010-05-26 21:53:36
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-26 21:35, u2 pisze:
W dniu 2010-05-26 21:30, jadrys pisze:

No niestety, taki mamy rząd. Nadrzędne dla nich są własne interesy.

Albo cudze, n.p szkopsko-ruskie.

Jednak z pewnością nie łaszą się do szkopów i rusków za darmo.

Data: 2010-05-27 12:06:46
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htjuq0$n8m$1news.onet.pl...
[...]

Za łapówki kretynie.

--
stevep

Data: 2010-05-27 16:02:10
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-27 12:06, cirrus pisze:
[...]

A chwaliłeś się że pochodzisz z rodziny inteligenckiej i otrzymałeś staranne wychowanie. :-P

Data: 2010-05-27 17:24:10
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htlu1f$qd1$1news.onet.pl...
[...]

I dlatego zawsze mówie to co myślę i nie dokonuje przemian z czarnego na białe jak JK.

--
stevep

Data: 2010-05-27 21:06:00
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-27 17:24, cirrus pisze:
[...]

Słaby wykręt Stefan.. bardzo słaby.

Data: 2010-05-28 12:34:22
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htmgnl$l50$1news.onet.pl...
[...]

Na debilne wypowiedzi adekwatny.

--
stevep

Data: 2010-05-28 15:50:06
Autor: konserwator

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:htm2r1$98g$1news.vectranet.pl...
[...]

:-)
ty myslisz ale GWnem.... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-27 11:06:43
Autor: Slawek SWP
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

"§ 13
1. Dochody Fundacji pochodza w szczegĂłlnosci z:
a) darowizn, spadkĂłw i zapisĂłw
b) subwencji osĂłb prawnych
c) dochodĂłw ze zbiĂłrek i imprez publicznych, w szczegĂłlnosci uzyskiwanych pod
nazwa „Wielkiej Orkiestry Swiatecznej Pomocy”
d) dochodĂłw z majatku nieruchomego i ruchomego
e) dochodów z działalnosci gospodarczej prowadzonej przez Fundacje.
f) aukcji internetowych"

Data: 2010-05-27 12:05:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-27 11:06, Slawek SWP pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

No tak jest w statucie tej fundacji, ale w praktyce jest to tylko jednorazowa kwesta w roku na leczenie chorych dzieci.

Data: 2010-05-27 22:37:21
Autor: Slawek SWP
Dlaczego WOSP nie pomaga powodzianom?
Użytkownik jadrys napisał:
[...]
No tak jest w statucie tej fundacji, ale w praktyce jest to tylko
jednorazowa kwesta w roku na leczenie chorych dzieci.

W pozostałą część roku WOŚP-om spada przychód do poziomu pozostałych fundacji zbierających datki.

Data: 2010-05-29 12:34:13
Autor: jadrys
Dlaczego WOSP nie pomaga powodzianom?
W dniu 2010-05-27 22:37, Slawek SWP pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]
No tak jest w statucie tej fundacji, ale w praktyce jest to tylko
jednorazowa kwesta w roku na leczenie chorych dzieci.

W pozostałą część roku WOŚP-om spada przychód do poziomu pozostałych fundacji zbierających datki.

Bo ja wiem? Nie słyszałem o zbiórkach poza tą jedną w roku akcją.

Data: 2010-05-27 01:13:19
Autor: Antenka
[...]

Bo się owisikowi nie opłaca - jemu i spólce. Teraz jak na dłoni widać
całą tę owsianą obłudę. :- /

Antenka

Data: 2010-05-27 01:27:52
Autor: zbig
On 27 Maj, 10:13, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> Przeciez skladali sie podczas ostatniej zrzutki i Owsiak ich tak

 zostawil? Na placu boju niezawodny Caritas - na szczęscie - ten
wlasnie Caritas opluwany nieustannie przez Platfonsy! <
Pierdolisz od rzeczy. Daj choć jeden przykład opluwania Caritasu przez
kogokolwiek z PO.

Data: 2010-05-27 12:07:39
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:639ecdfe-d90e-4d18-946e-6d932d9f8b3dd12g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

A Rydzyk pomaga?

--
stevep

Data: 2010-05-27 16:33:51
Autor: cyc
[...]

Zebys nie wiem jak sie zaplula , zebys nie wiem jak wyla z rozdraznienia , zebys w oncu nie wiem jak wierzylas w ludzie kosciola , to i tak nie zmienisz tego , ze duza czesc z nich w tym taka fundacja jak Caritas i cala rydzykownia to siedlisko zla , aferzystow i pospolitych nacigaczy .
Tak dlugo , jak dlugo nie dupuszcza do siebie niezaleznycvh od kosciola kontrolerow w sposob w jaki zobowiazane sa do tego wszystkie inne instytucje charytatywne , fundacje i organizacje poza panstwowe , tak dlugo dalej beda uwazane przez wiekszosc spoleczenstwa za instytucje zlodziejskie .
To nie wynika z niechcei tylko z doswiadczen , ze przypomne tylko tragedie z zawalenia sie hali wystawowej w Chorzowie po ktorej Caritas zebral dziesiatki mjilionow zlotych dla poszkodowanych 69 rodzin i poza jednorazowa pomoca w wys. 6000 zl na rodzine ne wplynela dla nich ani zlotowka wiecej .
70 x 6000 zl = 420 0000 . Pozostale milony wsiakly w bezdenne keiszenie katabasow na wieki i nikt ich z tego zlodziejskiego precederu nie rozliczyl .. Taka sytuacja mogla zdarzyc sie tylko w Polsce wspomaganej przez armie podobnych Tobie koltunow . W kazdym innym kraju cale kierownictwo Caritasu siedzialoby od dawna w kryminale z zaostrzonym rygorem .

cyc

Data: 2010-05-27 09:46:16
Autor: cyc
[...]

WOSP zbieral pieniadze na konkretny cel i jest faktycznie fundacja dzialajaca jednorazowo a nie w spsob ciagly jak Caritas .
Po drugie , Owsiak wszystkie zebrane peiniadze pewnie juz dawno przeznaczyl na wybrany cel .
Po trzecie pieniadze wplacane Caritasowi wpadaja jak kamien w studnie . Nikt nie wie co z nimi sie sie dzieje . Najprawdopodobniej zobacza je tylko ksieza budujacy sobie kolejne rezydencje w postaci plebanii i biskupich palacow . Wplacac na Caritas to znaczy wyrzucic pieniadz .
Dzisiaj juz tylko durnie wplacaja na rzecz tej istytucji i bedzie to trwalo tak dlugo , jak dlugo nie beda poddawali sie zgodnej z prawem kontroli finansowej instytucji niezaleznych i wzaden sposob  nie powiazanych z kosciolem . Stan obecny to stan skandaliczny i na dobra sprawe w kazdym normalnym kraju , czyli ta gdzie kosciol i rzadzyc znaja miejsce kleru w spoleczenstwie , ludzie odpowidzialni za to staliby przed sadami a nie pelniliby " poslugi kaplanskie " .

cyc

Data: 2010-05-27 00:57:49
Autor: DJ MC Donald Musk
On 27 Maj, 09:46, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:a8b340e1-5abf-43c1-8928-f67249c02a1ek31g2000vbu.googlegroups.com....
[...]

OOO cos nowego!!!!
To juz ten Caritas jest dobry?
a tak niedawno nie byl dobry!!!!

Data: 2010-05-27 10:05:34
Autor: cyc

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:6f587bed-5683-4b52-9bac-e01c7fe341eaa20g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Dobry ? Oszalales ? . Gdzie cos takiego napisalem ? Nie doczytujesz do konca postow tylko wyciagasz po pisowsku wnioski z jednego wyrazu .
Fakt , ze Caritas dziala w spsob ciagly nalezy rozumiec tak , ze w spsob ciagly zbiera dla siebie , czyli dla ksiezy pieniadze poslugujac sie cudzym nieszczesciem .
Czy wy tego naprwade nie widzicie ? az nie chce sie wierzyc

cyc

Dlaczego WOSP nie pomaga powodzianom?