Dlaczego WOSP nie pomaga powodzianom?

Data: 2010-05-26 21:20:37
Autor: jadrys
Dlaczego WOSP nie pomaga powodzianom?
W dniu 2010-05-26 20:47, DJ MC Donald Musk pisze:
Przeciez skladali sie podczas ostatniej zrzutki i Owsiak ich tak
zostawil?
Na placu boju niezawodny Caritas - na szczęscie - ten wlasnie Caritas
opluwany nieustannie przez Platfonsy!

Owsiak i jego WOŚP chyba działa tylko raz w roku przez parę dni.

Data: 2010-05-26 21:25:40
Autor: u2
W dniu 2010-05-26 21:20, jadrys pisze:
Owsiak i jego WOŚP chyba działa tylko raz w roku przez parę dni.

Za to dwaj "historycy" z peło urządzili sobie kampanię wyborczą na
zalanych terenach zamiast zająć się n.p. chaosem w rządowym centrum
bezpieczeństwa.

Data: 2010-05-26 21:30:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-26 21:25, u2 pisze:
[...]

No niestety, taki mamy rząd. Nadrzędne dla nich są własne interesy.

Data: 2010-05-26 21:35:09
Autor: u2
W dniu 2010-05-26 21:30, jadrys pisze:
No niestety, taki mamy rząd. Nadrzędne dla nich są własne interesy.

Albo cudze, n.p szkopsko-ruskie.

Data: 2010-05-26 21:53:36
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-26 21:35, u2 pisze:
W dniu 2010-05-26 21:30, jadrys pisze:

No niestety, taki mamy rząd. Nadrzędne dla nich są własne interesy.

Albo cudze, n.p szkopsko-ruskie.

Jednak z pewnością nie łaszą się do szkopów i rusków za darmo.

Data: 2010-05-27 12:06:46
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htjuq0$n8m$1news.onet.pl...
[...]

Za łapówki kretynie.

--
stevep

Data: 2010-05-27 16:02:10
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-27 12:06, cirrus pisze:
[...]

A chwaliłeś się że pochodzisz z rodziny inteligenckiej i otrzymałeś staranne wychowanie. :-P

Data: 2010-05-27 17:24:10
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htlu1f$qd1$1news.onet.pl...
[...]

I dlatego zawsze mówie to co myślę i nie dokonuje przemian z czarnego na białe jak JK.

--
stevep

Data: 2010-05-27 21:06:00
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-27 17:24, cirrus pisze:
[...]

Słaby wykręt Stefan.. bardzo słaby.

Data: 2010-05-28 12:34:22
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htmgnl$l50$1news.onet.pl...
[...]

Na debilne wypowiedzi adekwatny.

--
stevep

Data: 2010-05-28 15:50:06
Autor: konserwator

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:htm2r1$98g$1news.vectranet.pl...
[...]

:-)
ty myslisz ale GWnem.... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-27 11:06:43
Autor: Slawek SWP
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

http://s.wosp.org.pl/Files/statut_fundacji_wosppdf.pdf
"§ 13
1. Dochody Fundacji pochodza w szczegĂłlnosci z:
a) darowizn, spadkĂłw i zapisĂłw
b) subwencji osĂłb prawnych
c) dochodĂłw ze zbiĂłrek i imprez publicznych, w szczegĂłlnosci uzyskiwanych pod
nazwa „Wielkiej Orkiestry Swiatecznej Pomocy”
d) dochodĂłw z majatku nieruchomego i ruchomego
e) dochodów z działalnosci gospodarczej prowadzonej przez Fundacje.
f) aukcji internetowych"

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-05-27 12:05:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-27 11:06, Slawek SWP pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

No tak jest w statucie tej fundacji, ale w praktyce jest to tylko jednorazowa kwesta w roku na leczenie chorych dzieci.

Data: 2010-05-27 22:37:21
Autor: Slawek SWP
Dlaczego WOSP nie pomaga powodzianom?
Użytkownik jadrys napisał:
[...]
No tak jest w statucie tej fundacji, ale w praktyce jest to tylko
jednorazowa kwesta w roku na leczenie chorych dzieci.

W pozostałą część roku WOŚP-om spada przychód do poziomu pozostałych fundacji zbierających datki.

Data: 2010-05-29 12:34:13
Autor: jadrys
Dlaczego WOSP nie pomaga powodzianom?
W dniu 2010-05-27 22:37, Slawek SWP pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]
No tak jest w statucie tej fundacji, ale w praktyce jest to tylko
jednorazowa kwesta w roku na leczenie chorych dzieci.

W pozostałą część roku WOŚP-om spada przychód do poziomu pozostałych fundacji zbierających datki.

Bo ja wiem? Nie słyszałem o zbiórkach poza tą jedną w roku akcją.

Dlaczego WOSP nie pomaga powodzianom?