Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową?

Data: 2013-10-15 09:50:25
Autor: Tomasz Kaczanowski
Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową?
W dniu 2013-10-14 18:44, Piotrek pisze:
Oczywiście nie satysfakcjonuje mnie odpowiedź:
"bo gdyby był uznany za piramidę, musiałby być
zdelegalizowany, ponieważ w Polsce piramidy finansowe
są nielegalne" (chyba że to faktycznie jedyny powód).
Konkretnie jakich warunków koniecznych do uznania go
za piramidę finansową nie spełnia ZUS?

ZUS jest państwem w państwie, sam pamiętam czas, gdy pracowałem przy systemach bankowych, wchodziły numery kont ustandaryzowane, wszystko miało się walidować i w tym momencie ZUS zmienił bank, nie zmieniając numerów kont i to musiało działać mimo, że nic się nie zgadzało....

--
Kaczus
http://kaczus.ppa.pl

Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową?