Dlaczego Ziobro głosował za ACTA? "Wprowadzili mnie w błąd"

Data: 2012-02-02 12:32:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Dlaczego Ziobro głosował za ACTA? "Wprowadzili mnie w błąd"
Zbigniew Ziobro tłumaczy się z poparcia w Parlamencie Europejskim kontrowersyjnego antypirackiego prawa ACTA. W rozmowie z "Super Expressem" zapewnia, że głosował "za", bo został wprowadzony w błąd.

Zbigniew Ziobro tłumaczy, że zanim podjął decyzję w sprawie głosowania, wysłał pytania do unijnego komisarza ds. handlu, Karela de Guchta. Chodzi o ewentualną sprzeczność z zapisami Karty praw podstawowych. Z wielkim smutkiem przyjąłem fakt, że komisarz na moje pytanie, czy ACTA jest zgodna z Kartą praw podstawowych, powiedział nieprawdę - mówi europoseł Solidarnej Polski w rozmowie z "Super Expressem". Dodaje, że odpowiedź od komisarza dostał już w styczniu, czyli długo po ogłoszeniu wyroku przez Europejski Trybunał Sprawiedliwości. A stwierdził on, że faktycznie istnieje sprzeczność między ACTA a Kartą.

To skandal! A może Komisja Europejska uznała, że w sprawie ACTA należy wprowadzać europosłów w błąd?! - zastanawia się były minister sprawiedliwości. I zapowiada, że będzie się domagał od szefa komisji Jose Manuela Barroso wyjaśnień, czy wprowadzanie europosłów w błąd to powszechna praktyka, stosowana przez komisarzy unijnych.
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/377652,ziobro-o-glosowaniu-za-acta-komisarz-gucht-wprowadzil-mnie-w-blad.html

===============================

Chroń nas Boże przed takimi prawnikami!

Data: 2012-02-02 12:38:00
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f2a745c$0$1275$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wychodzi na to, że żonkoś nie był zupełnie świadomy tego co wyczynia. Bruksela rozpieszcza i oszałamia. Prostytutki czyszczą portfele. Jak żyć panie premierze?! ;)

BBR

Data: 2012-02-02 13:07:26
Autor: the_foe
[...]

Zaraz, zaraz, po co Ziobro pytal o zgodnosc tego prawa z KPP, skoro w Polsce ona nie obowizuje? Co wiecej jego matczyna partia rozdzierala szaty na sama mysl ze POlska mogla by to "plugastwo" podpisac i zgodzic sie na "malzenstwa ze zwierzetami"...

--
the_foe

Data: 2012-02-02 13:17:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:jgdu9r$g2h$3news.dialog.net.pl...
[...]

Nie wiesz: "głupi naród wszystko kupi"? Chciał się jakoś usprawiedliwić i rzucił coś, co mu przyszło pierwsze na myśl, a wydawało się takie mądre i prawnicze.

Data: 2012-02-02 17:23:22
Autor: Leprechaun
[...]

Ten Zbysio ma jednak coś z głową. Nie dość, że nie zna angielskiego to nie zna również prawa europejskiego. Ma przecież w Brukseli rodzonego braciszka, który tam już się zadomowił od kilku lat. Braciszek tez nie miał pojęcia?

BomBel

Data: 2012-02-03 20:48:45
Autor: pluton
[...]

Ciekawe, jak sie wytlumaczy z wieloletniego lizania rowa wariatowi.

Nullification

Dlaczego Ziobro głosował za ACTA? "Wprowadzili mnie w błąd"