Dlaczego aresztowano Chodorkowskiego.

Data: 2010-09-13 14:23:16
Autor: Klin
Dlaczego aresztowano Chodorkowskiego.

   "Jeśli w Rosji mnie aresztują to następnego dnia na jej
    terytorium lądują wojska amerykańskie i okupują kraj".

   To powiedział Chodorkowski przed swoim aresztowaniem
   prowokując tym samym atak Putina. Ten nie miał wyjścia,
   pozostawienie takich słów bez odpowiedzi świadczyłoby,
   że Rosja zgadza się na amerykańską okupację.
   Chodorkowski w tym czasie dysponował ok 10% PKB,
   o ile się nie mylę.

Data: 2010-09-13 14:32:10
Autor: sofu

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości

[...]

-- -- -- -- -

Powiedzmy, że 10 %  PKB, ale ani jednej dywizji.
Gdyby było na odwrót czyli O % PKB a 10 dywizji, to mógłby sobie gadac co
tylko by chciał?!

sofu

Data: 2010-09-13 14:40:42
Autor: Klin
Użytkownik sofu napisał:
[...]

    Wydatki na wojsko to u nich 13% w budżecie. Czyli miał je jakby w kieszeni.

Data: 2010-09-13 14:36:57
Autor: konieczko
W dniu 2010-09-13 14:23, Klin > pisze:

[...]

Zydek dostal 10% PKB i sie zaczal za bardzo szarogesic tomu putin pokazal gdzie jego miejsce.

Data: 2010-09-13 15:01:40
Autor: Panslavista

"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:i6l5t7$u0c$1news.onet.pl...
[...]

Ony wierzą w pisane, zwłaszcza wyryte w kamieniu.

Data: 2010-09-13 15:00:24
Autor: Panslavista

"Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> wrote in message news:i6l53n$rq0$1news.onet.pl...

   "Jeśli w Rosji mnie aresztują to następnego dnia na jej
    terytorium lądują wojska amerykańskie i okupują kraj".

Polaków tyż parchy straszą.
A jak im za plecami tupnąć, to srają w gacie.
Kwach spierdalał po drabinie z okna, z walyzamy
A gdzie to znaleziono niewybuch w suficie?

Dlaczego aresztowano Chodorkowskiego.