Dlaczego b?d? g?osowa? na PO?

Data: 2011-02-24 14:23:21
Autor: Hans Kloss
Dlaczego b?d? g?osowa? na PO?
Do patałachów z PiS:
Gdybyście patałachy z PiS rządzili to na pewno:

- benzyna by kosztowała 5 zł,

- chleb by kosztował 3,5-5 zł,

- bezrobocie by wzrosło do 13%,

- zadłużenie publiczne rosłoby jak oszalałe, NA PEWNO wyniosłoby
gdzieś tak 777.849.400.000 zł....

!!!! NA 100% byście dostali za to opierdziel od Komisarza UE i w
najbliższych latach do strefy Euro byśmy nie weszli.... 2012 Wam się
marzył.... Wstyd byłby na cały świat!!!!

- byłby bardak na kolei - już Wasz jeden kolega przystanek budował -
pamiętacie jaki był wstyd i jak 2 tygodnie TVN24 tylko o tym
przystanku gadała???? Wystarczy!!!

- rozpieprzylibyście stocznie,

- gó***no byście wynegocjowali w sprawie kwot CO2 i na pewno polskie
elektrownie miałyby w perspektywie upadek, a my obywatele na bank
podwyżkę cen na energię...

- budowę dróg i autostrad NA PEWNO byście wstrzymywali, mimo szumnych
obietnic... Tak, bo wy w PiS tylko obiecywać i politykować umiecie, a
tu BUDOWAĆ trzeba a nie politykować,

- dam sobie rękę uciąć, że gdybyście rządzili to ze 2 miliony głosów
na jakichś tam wyborach samorządowych byłoby ot, tak sobie
nieważne..... Nie z nami te numery faszyści!!! Nie damy zniszczyć
demokracji...

- inwigilowalibyście dziennikarzy tak jak żaden inny rząd... a ludzi
byście pewnie zabijali (vide - 100 tysięcy dowodów na wasz udział w
zamordowaniu Barbary B. - Kalisz znalazł i całkiem nie długo trzeba
było szukać! podobnie jak naciski - szast-prast i komisja nawet
godziny nie obradowała a dowodów na Was co niemiara miała....)

- na pewno byście zrobili wszystko, aby przejąć kasę przyszłych
emerytów,

- podnieślibyście VAT, bo co Was obchodzą ludzie?

- telewizja publiczna byłaby w jednych rękach i nadawała tylko jedyne
słuszne programy, a dziennikarzy myślących inaczej na pewno byście
wywalili, na bank!

i tak dalej, i tak dalej, i tak dalej - można by to mnożyć....[...]
Dlatego nie mam zamiaru na Was głosować, bo nie chcę tego wszystkiego
o czym napisałem wyżej, a co NA PEWNO by się wydarzyło, gdyby nie Tusk
i PO. I dlatego na nich będę głosował...
Z http://khavira.salon24.pl/281648,do-patalachow-z-pis-dlaczego-bede-glosowal-na-po-czesc-2
przepastował
J-23

Data: 2011-02-24 23:26:56
Autor: the_foe
Dlaczego b?d? g?osowa? na PO?
W dniu 2011-02-24 23:23, Hans Kloss pisze:
- zadłużenie publiczne rosłoby jak oszalałe, NA PEWNO wyniosłoby
gdzieś tak 777.849.400.000 zł....

666 666 666 666 zl ;)

--
the_foe

Data: 2011-02-24 23:35:07
Autor: u2
Dlaczego b?d? g?osowa? na PO?
W dniu 2011-02-24 23:26, the_foe pisze:
W dniu 2011-02-24 23:23, Hans Kloss pisze:
- zadłużenie publiczne rosłoby jak oszalałe, NA PEWNO wyniosłoby
gdzieś tak 777.849.400.000 zł....

666 666 666 666 zl ;)

Zaniżasz. Jak na oszusta przystało :)

Data: 2011-02-25 07:02:40
Autor: Złota Rybka
Dlaczego b?d? g?osowa? na PO?

http://13k.pl/-/sugestia.php

Data: 2011-02-25 18:18:34
Autor: sofu
Dlaczego b?d? g?osowa? na PO?

[...]

-- -- -- -- -- -- -

Co za szczęscie, że rządzi PO i jest miodzio.......

Data: 2011-02-25 18:35:34
Autor: the_foe
Dlaczego b?d? g?osowa? na PO?
W dniu 2011-02-25 18:18, sofu pisze: