Dlaczego biją Polaków

Data: 2017-10-26 13:52:39
Autor: jacekbialy80
Dlaczego biją Polaków
Przypomnijmy sobie pogrzeb księżny Diany, stosy kwiatów i zniczy przed pałacem Buckingham. No i wyobraźmy sobie grupę miejscowych chuliganów, którzy zaczynają to wszystko niszczyć, szczać do tych zniczy, a potem układać krzyż z puszek od piwa.
Przeciętny mieszkaniec kraju X widzi to wszystko w swojej TV, czyta komentarze w swoich tabloidach... I co on sobie tam pomyśli o Pola... Przepraszam, bo wirtualna sytuacja miała być Londynie, ale rzeczywistość wiadomo jaka jest.
Dobranoc!

Data: 2017-10-26 15:17:24
Autor: japanizer
Dlaczego biją Polaków
On Friday, October 27, 2017 at 5:52:39 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Puśćmy wodze fantazji dalej:

przypomnijmy sobie 95 miesiączkę smoleńską Diany pod pałacem Buckingham, podczas której Królowa dzieli poddanych na lepszy i gorszy sort.
Siedzący obok Daniel Craig przebrany za Jamesa Bonda udowadnia, że jego badania nad parówkami kosztujące już kilkadziesiąt milionów funtów niezbicie wykazały, że Dianę zabiła dziura czasoprzestrzenna umieszczona w jej samochodzie przez premiera Camerona.

I wyobraźmy sobie grupę Anglików mających dosyć urządzania tego cyrku za publiczne pieniądze.

Data: 2017-10-26 23:56:49
Autor: jacekbialy80
Dlaczego biją Polaków
Doprawdy twoje fantaze przypominają mi styl Jarosława Kaczyńskiego. Szczególnie wtedy, kiedy pan prezes był w opozycji i zaczynał udowadniać swoje przenajświętsze racje na jakiś temat (wtedy dosłownie trafiał mnie szlag). Ale jak widać oni zmądrzeli, a wyście zgłupieli bez piarowego zaplecza.. No bo pomyśl sobie:
Siedzi człowiek w jakimś państwie X, ogląda tv i popija piwo. Co jego obchodzą nasze święte racje, że ktoś coś wymyślił, albo kogoś niesłusznie (abo może i słusznie) o coś oskarżył (kto na takie niuanse ma czas?). Ten człowiek być może zobaczy migawki z neurotycznych przemówień Kaczyńskiego lub Macierewicza, lecz nie to pozostanie mu w pamięci, gdyż największym hitem medialnym tego miejsca i czasu był widok półnagich dzikusów szczających do zapalonych zniczy.
W pierwszym odruchu mieszkaniec zachodniej Europy pomyśli sobie, że to jacyś nasi lokalni terroryści walczą z lokalnymi symbolami religijnymi, ale po kolejnym łyku piwa przegryzionym kolejnym chipsem już jest jasne, że to miejscowi, a poszło im o jakieś polityczne przepychanki na temat prezydenta, który zginął, czy też zaginął w jakiejś katastrofie.
Wniosek jednoznaczny - Polacy to bydło gorsze od muzułmanów, bo nawet muzułmanie wiedzą gdzie się załatwiać, a tamci szczają na własne symbole.
I teraz jedź tam do jego kraju X i przekonuj ich tam wszystkich, że to nie twoje symbole. Albo że to nie wszystko co oni widzieli. Że jeszcze powinni poznać prawdę na temat Kaczyńskiego, jego poglądów, spiskowych teorii...
Przecież to jest dziecinada! Tym bardziej, że każda katastrofa ma prawo do swoich spiskowych teorii, a służby specjalne mają nawet obowiązek weryfikacji najczarniejszych wariantów w pierwszej kolejności (takie są procedury w cywilizowanych krajach)..

Data: 2017-10-27 00:03:20
Autor: japanizer
Dlaczego biją Polaków
On Friday, October 27, 2017 at 3:56:50 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Tzn. kto i kiedy sikał do zniczy? Pokażesz jakieś video? Skoro telewizje za granicą pokazywały, to nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem?

Bo że Macierewicz sikał do trumien smoleńskich, to wiemy, ale że do zniczy sikał, to dopiero od ciebie się dowiaduję.

Data: 2017-10-27 00:45:04
Autor: jacekbialy80
Dlaczego biją Polaków
Wierz mi na słowo, że bardzo chciałbym się mylić w tym, co tutaj napisałem.

Data: 2017-10-27 00:49:14
Autor: japanizer
Dlaczego biją Polaków
On Friday, October 27, 2017 at 4:45:05 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Wierz mi na słowo, że bardzo chciałbym się mylić w tym, co tutaj napisałem.

Ależ wierzę ci na słowo, że za chwilę wlepisz link do video, na którym ktoś sika do zniczy. Nie wiem, może prezes z drabinki na miesiączce smoleńskiej, może Macierewicz sikający do zniczy przy trumnach, bo nie za bardzo określiłeś, kto, gdzie, kiedy.

W końcu widziałeś na własne oczy scenę w zagranicznej telewizji, i na pewno wiele osób z tysięcznego tłumu nagrały to gorszące zdarzenie.

Data: 2017-10-27 08:05:12
Autor: Presidente de San Escobar
Dlaczego biją Polaków
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

I wyobraźmy sobie grupę Anglików mających dosyć urządzania tego cyrku za publiczne pieniądze.

Anglicy są za mądrzy na coś takiego, tam nie mają przytępawych Trefnych
Doldowych Podwójniaków :DDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-27 10:47:06
Autor: Trefniś
Dlaczego biją Polaków
W dniu .10.2017 o 08:05 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

Anglicy są za mądrzy na coś takiego, tam nie mają przytępawych Trefnych

Rozchyl poślady cioto, będzie mniej bolało!

--
Trefniś

Data: 2017-10-27 11:20:47
Autor: Totalna Opozycja
Dlaczego biją Polaków - Trefiniś w akcji

Data: 2017-10-27 14:28:32
Autor: Trefniś
Dlaczego biją Polaków
W dniu .10.2017 o 12:21 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Anglicy są za mądrzy na coś takiego, tam nie mają przytępawych  Trefnych
> Doldowych Podwójniaków :DDDDDD

Rozchyl poślady cioto, będzie mniej bolało!

Mam pomagać ci twoje rozchylać? Sam sobie rozchyl jak codzień :DDDDDDDDD
Dziś pewnie dostaniesz nową porcję :DDDDDDDDDDDdd

Bić kurwy i złodziei! (c) J.P. Pod celą im pomogą rozchylić swoje bolesne  miejsca.

--
Trefniś

Data: 2017-10-27 14:38:12
Autor: Totalna Opozycja