Dlaczego by warto zostać w Erze

Data: 2010-06-16 14:27:40
Autor: mz
Dlaczego by warto zostać w Erze
Era max obniży ci abonament o 15 zł z tego co wybierzesz. Ja przechodze do Play jak nic sie nie zmieni do jesieni.
Era ma droższe telefony ( lub w takiej samej cenie) z tych które mnie intetresuja. Daje więcej minut w podobnej cenie abo. I ma połączenia do wszystkich a nie z wyłączeniem.
Dlatego ja przechodze chyba, że ktos poda tu sensowny powód zostania w Erze. BOI wszędzie zazwyczaj są takie same i tak samo olewają ludzi.

Data: 2010-06-16 14:31:31
Autor: Liwiusz
mz pisze:

Dlatego ja przechodze chyba, że ktos poda tu sensowny powód zostania w Erze. BOI wszędzie zazwyczaj są takie same i tak samo olewają ludzi.

   Nikt nie będzie do Ciebie dzwonił, bo każdy się boi Playa ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-06-16 14:43:26
Autor: mz

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvag74$h7s$1news.onet.pl...
mz pisze:

Dlatego ja przechodze chyba, że ktos poda tu sensowny powód zostania w Erze. BOI wszędzie zazwyczaj są takie same i tak samo olewają ludzi.

  Nikt nie będzie do Ciebie dzwonił, bo każdy się boi Playa ;)

Odpada. Częsc osób w Play ze znajomych już jest. Pozostali w Orange (minuty do wszystkich) i Erze (stare abo, które mają jeszcze minuty do wszystkich) a pozostali mi nie znani - ich problem, że podpisali takie umowy. Telefon ma być tani dla mnie.

Data: 2010-06-16 15:52:20
Autor: >>Galeo
Liwiusz pisze:

  Nikt nie będzie do Ciebie dzwonił, bo każdy się boi Playa ;)

to przeniesie numer i beda dzwonic nawet o tym niewiedzac

Data: 2010-06-16 16:05:30
Autor: Liwiusz
Liwiusz pisze:

  Nikt nie będzie do Ciebie dzwonił, bo każdy się boi Playa ;)

to przeniesie numer i beda dzwonic nawet o tym niewiedzac

   To już podwójnie złośliwe ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-06-17 08:32:51
Autor: niusy.pl
[...]

Kto analizuje na numer jakiego operatora dzwoni ???

Data: 2010-06-26 15:26:09
Autor: Titus Atomicus
Dlaczego by warto zostać w Erze
In article <hvcfik$40p$1@news.net.icm.edu.pl>,
 "niusy.pl" <fh@op.pl.invalid> wrote:

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>

>   Nikt nie będzie do Ciebie dzwonił, bo każdy się boi Playa ;)

Kto analizuje na numer jakiego operatora dzwoni ???

Na przyklad ja.

TA

Data: 2010-06-26 15:36:02
Autor: Liwiusz
[...]

   Nie znalazłem do tej pory serwisu, który udzielałby poprawnych odpowiedzi.

--
Liwiusz

Data: 2010-06-26 21:04:04
Autor: looker
Dlaczego by warto zostać w Erze
Kto analizuje na numer jakiego operatora dzwoni ???

Ja, od kiedy zeszlo mi paredziesiat zlotych z rachunku bo gosc sie przeniosl do Play.

Data: 2010-06-26 21:05:43
Autor: Liwiusz
looker pisze:
Kto analizuje na numer jakiego operatora dzwoni ???

Ja, od kiedy zeszlo mi paredziesiat zlotych z rachunku bo gosc sie przeniosl do Play.

    To po co siedzisz w taryfie, która Ci nie odpowiada?

--
Liwiusz

Data: 2010-06-26 21:06:29
Autor: Motylek
Użytkownik Liwiusz napisał:
looker pisze:
Kto analizuje na numer jakiego operatora dzwoni ???
Ja, od kiedy zeszlo mi paredziesiat zlotych z rachunku bo gosc sie przeniosl do Play.

    To po co siedzisz w taryfie, ktĂłra Ci nie odpowiada?

rozwin

Data: 2010-06-26 21:31:03
Autor: Liwiusz
looker pisze:
[...]

   Dlaczego siedzisz w taryfie, w ktĂłrej boisz się dzwonić, bo w niektĂłrych kierunkach masz droĹźej, zamiast wybrać tę, gdzie wszędzie cena jest akceptowalna (a są takie i nie tylko w play).

   Zastanawiam się rĂłwnieĹź gdzie moĹźna wiarygodnie sprawdzić sieć, do ktĂłrej naleĹźy numer. Na przykład www.sprawdznumer.pl jak i orange'owe *555 wmawiają mi, Ĺźe numer mbank mobile jest w sieci Plus.

--
Liwiusz

Data: 2010-06-26 23:43:07
Autor: looker
Dlaczego by warto zostać w Erze
  Dlaczego siedzisz w taryfie, w której boisz się dzwonić, bo w niektórych kierunkach masz drożej, zamiast wybrać tę, gdzie wszędzie

Bo mam za to duzo minut do innych, siec rodzinna, 1,5gb nainternet itp
A do goscia z Play po prsotu staram sie nie dzwonic.

To poslowie i urzedy zafundowaly nam ten bajzel faworzyujac play a nie operatorzy.
Inna sprawa , ze nie kupie nic w czym maczaly palce ludziki z Germanosa i tak tez wam radze.

Data: 2010-06-26 23:47:31
Autor: Liwiusz
looker pisze:
[...]

   Z jednej strony masz rację. Z drugiej nie - MTR do Playa maleje, a stawki w niektórych taryfach rosną... Ponadto są taryfy (nawet na kartę), gdzie do wszystkich jest za 19gr. Zatem jak ktoś (operator, klient) chce, to może być tanio.

--
Liwiusz

Data: 2010-06-26 23:52:50
Autor: looker
Dlaczego by warto zostać w Erze
kartę), gdzie do wszystkich jest za 19gr. Zatem jak ktoś (operator, klient) chce, to może być tanio.

Ale dalczego panstwo zmusza jednego zeby chcial , a drugiemu przeklada z kieszeni tego peierwszego kase do kieszeni.

Data: 2010-06-26 23:57:54
Autor: Motylek
Dlaczego by warto zosta������� �
Użytkownik looker napisał:
kartĂŞ), gdzie do wszystkich jest za 19gr. Zatem jak ktoÂś (operator, klient) chce, to moÂże byĂŚ tanio.

Ale dalczego panstwo zmusza jednego zeby chcial , a drugiemu przeklada z kieszeni tego peierwszego kase do kieszeni.
Bo my mamy takie opiekuncze panstwo, co zawsze wie lepiej, co komu potrzeba.... :/

Data: 2010-06-26 23:01:56
Autor: niusy.pl
Dlaczego by warto zostać w Erze

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl>

Kto analizuje na numer jakiego operatora dzwoni ???

Ja, od kiedy zeszlo mi paredziesiat zlotych z rachunku bo gosc sie przeniosl do Play.

I co, przezd zadzwonieniem sprawdzasz każdy numer ?

Data: 2010-06-18 09:51:11
Autor: Chris
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:31:31 +0200, Liwiusz napisał(a):

   Nikt nie będzie do Ciebie dzwonił, bo każdy się boi Playa ;)

Jak będzie miał interes, to zadzwoni ;)
Różnica będzie tylko taka, że dzwoniąc będzie się streszczał i od razu
przejdzie do rzeczy, nie owijając długo w bawełnę.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2010-06-18 10:35:42
Autor: Tomek
Dlaczego by warto zostać w Erze
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:31:31 +0200, Liwiusz napisał(a):

   Nikt nie będzie do Ciebie dzwonił, bo każdy się boi Playa ;)

W moim telefonie w książce telefonicznej w grupie "Play" lista znajomych wciąż się powieksza, więc bojących się Playa jest coraz mniej. I nie ma się co dziwić. Przedłużałem w tym miesiącu 2 abonamenty w ofercie bez telefonu, na firmę dla dziecka i pracownika. Opcja rePlay, bonus dodatkowe 20 minut poza Play, czyli razem 90 minut, a w sieci i stacjonarki bez limitu. Za 15 pln miesięcznie. To sprawia, że ludzie przestają się bać Playa i przechodzą do niego.

Data: 2010-06-18 12:30:09
Autor: Animka
W dniu 2010-06-18 10:35, Tomek pisze:

Za 15 pln miesięcznie. To
sprawia, że ludzie przestają się bać Playa i przechodzą do niego.

Już wkrótce Play'a chyba nie będzie. Zaczną znikać po kolei wszystkie sieci, bo Orange z tepsą wchłoną wszystkie.

--
animka

Data: 2010-06-18 13:32:35
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:30:09 +0200, Animka napisał(a):

[...]

Animka, mylisz Orange z Kononowiczem.

Data: 2010-06-18 17:36:50
Autor: Tomek

Użytkownik "Animka" napisała:

Już wkrótce Play'a chyba nie będzie. Zaczną znikać po kolei wszystkie sieci, bo Orange z tepsą wchłoną wszystkie.

Jakieś wsparcie, czy tradycyjnie z nudów ciąg słów: wkrótce, chyba itp?

Data: 2010-06-18 20:12:26
Autor: jooseff

Nie ma wsparcia - grupowa maskotka , Animka, usiadła przed klawiaturą i  sobie napisała to co jej się podoba :)

--
Joossef

Data: 2010-06-18 22:23:17
Autor: niusy.pl
Dlaczego by warto zostać w Erze

Użytkownik "jooseff" <jooseff@wywalgazeta.pl>

Jakieś wsparcie, czy tradycyjnie z nudów ciąg słów: wkrótce, chyba itp?

Maskotka, maskotką, ale przecież wszyscy tak robią

Data: 2010-06-18 23:54:55
Autor: Animka
W dniu 2010-06-18 22:23, niusy.pl pisze:

[...]

Tak, tu same maskotki piszą.
Wczoraj czytałam, że Play'a ma przejąć Orange, a Orange to także i tepsa.

--
animka

Data: 2010-06-19 00:23:30
Autor: Animka
W dniu 2010-06-18 23:54, Animka pisze:
[...]

Dziwnie to wyszło, sorry. Orange ma kupić/przejąć Play'a.

--
animka

Data: 2010-06-19 01:08:30
Autor: Andrzej Libiszewski

UĹźytkownik "jooseff"<jooseff@wywalgazeta.pl>

[...]

A w Klewkach to talibowie...

"A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
Alvy Singer

Data: 2010-06-19 02:11:06
Autor: Piotr M
W dniu 19 czerwca 2010 01:08, Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

Jesteś całkowicie pewien, że Play powstał z idei, a nie po to aby go sprzedać?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-06-19 10:28:30
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Sat, 19 Jun 2010 02:11:06 +0200, Piotr M napisał(a):

[...]

Pewny to jestem, że Animka jak zwykle coś pokręciła. Może na przykład
współpracę z Orange przy LTE pomyliła z przejęciem przez Orange? To zdolna
kobieta jest.

"Nie zawsze wola ministrĂłw wyznacza bieg historii i niekoniecznie
pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

Data: 2010-06-19 14:44:29
Autor: Chris
Dlaczego by warto zostać w Erze
Dnia Sat, 19 Jun 2010 01:08:30 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

A w Klewkach to talibowie...

Z talibów w Klewkach sobie nie żartuj!
Popatrz na mapę i sprawdź, gdzie leżą Klewki, a gdzie lotnisko w
Szymanach ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2010-06-16 16:10:23
Autor: J.F.
Dlaczego by warto zostać w Erze
Użytkownik "mz" <22051976.wytnij@wp.pl> napisał w
[...]

No coz, ostatnio robilem rozeznanie na potrzeby wlasne .. i wyszlo mi ze telefonu to mi sie u zadnego operatora nie oplaca szukac.
Wiec zostalem w Erze, w sumie bardziej z przyzwyczajenia ..

J.

Data: 2010-06-16 18:39:53
Autor: tl

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvam0d$2jd$1news.onet.pl...

No coz, ostatnio robilem rozeznanie na potrzeby wlasne .. i wyszlo mi ze telefonu to mi sie u zadnego operatora nie oplaca szukac.
Wiec zostalem w Erze, w sumie bardziej z przyzwyczajenia ..

A ilu emerytów zostało w PKO BP ... Też ten sam powód. Łoją ich za obsługę
nierzadko po 10 i więcej pln , a ludki żałuja złotówki w kiosku na gazetę i czapkują bankierom do trotuaru.

Data: 2010-06-16 19:20:26
Autor: J.F.
Dlaczego by warto zostać w Erze
Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał
[...]

Akurat w moim przypadku roznice sa znikome..

A wniosek jest dosc naturalny - czas dotowania telefonow sie skonczyl..

J.

Data: 2010-06-16 21:12:51
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-06-16 18:39, tl pisze:
[...]

To pewnie ja takim erzanym emerytem też jestem :-) Ale jeżeli zaproponujesz mi coś lepszego, niż stawka na poziomie 10-11 gr/min (średnio, miesięcznie przy 250-300 minutach połączeń do wszystkich sieci, w tym Play) i 8 gr za SMSa, jestem chętny do dyskusji :-)

Data: 2010-06-17 07:10:40
Autor: mz

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:hvb7nl$is7$1news.onet.pl...
[...]

Twierdzisz, że masz nowy abo w Erze do wszystkich ?

Data: 2010-06-17 11:01:46
Autor: SDD

Użytkownik "mz" <22051976.wytnij@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c19ae52$0$17087$65785112news.neostrada.pl...

Twierdzisz, że masz nowy abo w Erze do wszystkich ?

Moze ma stary abo Ery do wszystkich.
Ja mam np. abo w Erze, w ktorym za 24,40 mam numer stacjonarny, poczte z powiadamianiem SMSowym od 90 do 120 a czasem do 130 (90 + tyle ile uda sie wyrwac z Ery Premii) minut w abonamencie do wykorzystanai do wszystkich i jeszcze zostaje ok 15 zl. pakietu kwotowego do wykorzystania na rozmaite pierdoly.
Umowa czywiscie na czas nieokreslony.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-06-17 15:06:24
Autor: tl

http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/promocje/oferta-bezterminalowa/index.html Zapewne znasz te oferty ? Przy pewnym rozkładzie połączeń między play i resztą cena minuty nie przkroczy 9 gr. Przy kupowaniu pakietu do play. Za 19,50 mam 220 min. w umowie rocznej.

Data: 2010-06-17 22:22:32
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-06-17 15:06, tl pisze:
[...]

Nie bawi mnie liczenie pakietów miesięcznych: wystarczy, nie wystarczy? tak samo, jak nie bawi mnie "pewien rozkład" między plejem a resztą świata.
A poza tym policz, ile przy tym abo zapłacisz za 300 minut...Wydaje mi się, że ponad dwa razy więcej, ale mogę się mylić :-)

Dlaczego by warto zostać w Erze