Dlaczego byli mafiosi wybierają akurat PiS?

Data: 2017-09-15 23:01:58
Autor: boukun
Dlaczego byli mafiosi wybierają akurat PiS?
"Masa" jest jego wrogiem numer jeden. Popiera reformy Zbigniewa Ziobry. Należał do mafii pruszkowskiej i stworzył jeden z głównych szlaków narkotykowych do Polski. Po wyjściu z więzienia Jarosław Maringe, ps. "Chińczyk", był deweloperem, producentem muzycznym i restauratorem. Ma kancelarię prawną, a teraz wydaje książkę. W rozmowie z Wirtualną Polską mówi o swoim poparciu dla działań PiS i znanej pogodynce, która wcześniej zarabiała jako ekskluzywna prostytutka.

"Masa" powiedział, że mógłby być ochroniarzem Jarosława Kaczyńskiego, ty chwalisz reformy Zbigniewa Ziobry. Dlaczego byli mafiosi wybierają akurat tę partię?

"Masa" podlizuje się każdej władzy, żeby tylko ostała się ta wadliwa ustawa o świadku koronnym. Ja tylko dlatego chwalę, bo Ziobro działa w moim interesie. Pousuwał prokuratorów, którzy przekraczali uprawnienia w mojej sprawie. Zrobili mi wielką krzywdę. Druga rzecz, jaką zrobił Ziobro, to walka z układem warszawskim. Układ ten na budynku, w którym siedzimy i gdzie mieści się moja restauracja, walnął mnie na 2,5 mln zł. To dlatego przestałem być deweloperem. Nie miałem pieniędzy, żeby kupić działkę za kilkanaście mln zł, bo straciłem na tej nieruchomości. Wszystko przez ten układ, z którym walczy minister sprawiedliwości.

Skorumpowany urzędnik wydawał pozytywne decyzje tylko tym, którzy mu płacili. Ja nie płaciłem, nie wiedziałem nawet, że jest taka możliwość. Dlatego przez dwa lata odmawiał mi sprzedaży paska 40 m2 działki pod tym budynkiem. Ziobro karze tych, którzy mi zrobili krzywdę, więc dlaczego mam go nie popierać? Wcześniej głosowałem na PO, na ostatnich wyborach nie byłem, teraz zagłosuję na PiS. Będę jeszcze motywował ludzi do tego. Ze względu na Ziobrę. Ludzie się go boją. Jeżeli mu się uda zreformować sądy, to zrobi coś wielkiego dla Polski.

Zbigniew Ziobro zapowiedział zaostrzenie kar, m.in. za gwałty. Czy potencjalnie wyższe wyroki więzienia odstraszą przestępców?

To bardzo dobra droga. Przestępcy naprawdę myślą. Boją się zaostrzenia kar. Takie działania doprowadziły do tego, że w Polsce już prawie nie ma grup przestępczych. Jest za to inna patologia - świadkowie koronni, których utrzymanie kosztuje 100 mln zł miesięcznie. Jest ich stu. Wyliczyłem, że sam "Masa" kosztował już państwo 50 mln zł. Z tym powinno się zrobić porządek. Ta instytucja nie jest potrzebna.

Często atakujesz "Masę". Wcześniej był to twój wróg numer jeden. Teraz do siebie dzwonicie, nagrywacie rozmowy na Facebooku. Zawieszenie broni?

Rozmawialiśmy, bo przekonałem go, że mamy wspólnych wrogów. Ale "Masa" też jest moim wrogiem, nic się nie zmieniło. Nie przyjaźnię się z nim, ale czasem rozmawiamy.

On wydaje książki, za miesiąc ukaże się twoja. Może razem coś napiszecie?

Nie mielibyśmy o czym rozmawiać. Ja mam o czym opowiadać. Zwiedziłem kawał świata, mieszkałem na trzech kontynentach, w 17 krajach. Wszędzie dokonywałem przestępstw. To był nie tylko Pruszków, ale też rosyjskie i serbskie mafie, kartele i Hells Angels w Szwecji. A "Masa" może opowiadać co najwyżej o tym, o czym już opowiedział, czyli o lokalnej grupie przestępczej w Pruszkowie, z której media robią wielką mafię.

Kliknij, aby zobaczyć wideo - Kulisy seksbiznesu. B. gangster mafii pruszkowskiej o prostytucji w Polsce. Ciąg dalszy tekstu poniżej.

http://magazyn.wp.pl/artykul/glosowalem-na-po-teraz-wybieram-pis-byly-gangster-murem-za-ziobra

boukun

Data: 2017-09-16 11:00:55
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ophf48$14f4$1gioia.aioe.org...
[...]

To proste, w socjalizmie PiS układy partia rządząca - mafia są czymś naturalnym.

CL

Dlaczego byli mafiosi wybierają akurat PiS?