Dlaczego caly swiat kocha Polske a nienawidzi Polakow? Wyjasnienie.

Data: 2010-05-08 11:36:17
Autor: ZalekBloom
Dlaczego caly swiat kocha Polske a nienawidzi Polakow? Wyjasnienie.
Data: 2010-05-08 10:58:46
Autor: Tomy
Dlaczego caly swiat kocha Polske a nienawidzi Polakow? Wyjasnienie.

<ZalekBloom@hotmail.com> wrote in message news:n61bu51v7f3jsocovv6v7lv4seei77lcir4ax.com...
http://www.youtube.com/watch?v=XatsCcMTb1k

Zalek

Nudzi sie Zydom na sciepie i dlatego szukaja okazji zeby dostac
baty w innym miejscu ?

Data: 2010-05-08 12:06:08
Autor: ZalekBloom
On Sat, 8 May 2010 10:58:46 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

[...]

Juz uciekam - obawiam sie ze dostane intelektualne baty jakie dostaje
od p. Jozefa czy Dyrektora Tomaszewskiego.

Zalek

Data: 2010-05-08 11:11:28
Autor: Tomy

<ZalekBloom@hotmail.com> wrote in message news:8t2bu5lvbki64r9ava4i3omqko9vd0tepq4ax.com...
[...]

Tutaj nie wzbudzasz zainteresowania, wracaj do swoich.

Data: 2010-05-08 12:38:30
Autor: ZalekBloom
On Sat, 8 May 2010 11:11:28 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

[...]

Zauwazylem to. Tlumacze to sobie mlodym wiekiem uczestnikow tej listy.
Polska robi sie coraz bardziej normalnym krajem i mlodsze pokolenie
nie interesuje sie Zydami tak jak np. p. mkrawan.
Wystarczy zreszta zauwazyc przecietny wiek na zalaczonym filmiku.
Ja akurat nie zaluje ze ta tradycje ginie, a Pan?

Zalek

Data: 2010-05-08 11:39:24
Autor: Marek
On 8 Maj, 18:38, ZalekBl...@hotmail.com wrote:
On Sat, 8 May 2010 11:11:28 -0500, "Tomy" <t...@letgo.com> wrote:

> [...]

Wystarczy zreszta zauwazyc przecietny wiek na zalaczonym filmiku.
Ja akurat nie zaluje ze ta tradycje ginie, a Pan?

Zalek- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie badz taki pewny...

Data: 2010-05-08 18:41:11
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 18:38, ZalekBloom@hotmail.com pisze:
Zauwazylem to. Tlumacze to sobie mlodym wiekiem uczestnikow tej listy.

To dlatego przebierasz się w tę maskę ptaka z krzywym noskiem na YouTube
? Boisz się swojego wieku 32 lat ? :)

Dlaczego caly swiat kocha Polske a nienawidzi Polakow? Wyjasnienie.