Dlaczego chrześcijanie zapraszają mnie do swoich znajomych?

Data: 2010-05-27 18:35:04
Autor: boukun
Dlaczego chrześcijanie zapraszają mnie do swoich znajomych?
TV Fides et Ratio Polska
http://www.youtube.com/user/FidesEtRatioPOLSKA

Niby ludzie mądrzy, doktorzy, a takie jakieś prymitywne kawałki pierdolą...

A może to tylko na pokaz, a mądrości czerpią ode mnie?

boukun

Data: 2010-05-27 18:39:09
Autor: zenek
boukun pisze:
[...]

Chrzescijanin to nie znaczy ze Katol (rzymski-katolik), nauki chrystusa to nie glupie pierdolenie a przemyslane uniwersalne prawdy .

Data: 2010-05-27 18:39:23
Autor: boukun

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:htm77b$ku9$4news.onet.pl...
boukun pisze:
[...]

No to posłuchaj tego Krajskiego, doktora...
Czy coś z tego zrozumiesz...

boukun

Data: 2010-05-27 10:39:15
Autor: J-23
On 27 Maj, 18:39, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "zenek" <ze...@op.pl> napisał w wiadomościnews:htm77b$ku9$4news.onet.pl...

> [...]
> glupie pierdolenie a przemyslane uniwersalne prawdy .

No to posłuchaj tego Krajskiego, doktora...

Rozumiem wszystko, choc stawia glownie tezy.
Nie ma konkluzji czyli wnioskow.
Lud lubi kiedy mu sie mowi ze bedzie lepiej.
Szczegolnie, jak nie musi sie napracowac.
Takie szczescie w tabletce. Nacpac sie i juz.
I to jest glowna pozywka wszelkich religii.
Ale wszelako tyrac trzeba, bo kaplani chca miec piramidy.
No to niewolnikow nalezy postraszyc, np. pieklem.
Ora et labora
Masoni twierdza ze straszyc nie trzeba.
I to jest utopia

J-23 itede...

PS tworcy w kilku filmach przedstawili wizje upadku cywilizacji
ludzkiej np. "Ucieczka z Nowego Jorku", "Lowca androidow", "Mad Max"

Data: 2010-05-27 20:31:33
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3e7b384e-5738-4a94-81c2-2bb67f27d6b740g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

PS tworcy w kilku filmach przedstawili wizje upadku cywilizacji
ludzkiej np. "Ucieczka z Nowego Jorku", "Lowca androidow", "Mad Max"
-- -- -- -- -- -- -- -- --
A Mad Max był najlepszy...

Było jeszcze kilka wskazówek wśród twórców, np. jak rozpoznać obcych wśród nas, poprzez specjalne ciemne okulary...

boukun

Data: 2010-05-27 13:34:30
Autor: J-23
On 27 Maj, 20:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:3e7b384e-5738-4a94-81c2-2bb67f27d6b740g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

A Mad Max był najlepszy...

Było jeszcze kilka wskazówek wśród twórców, np. jak rozpoznać obcych wśród nas,

obcych latwo odroznic po kolorakach

J-23 itede...

Data: 2010-05-27 18:49:39
Autor: zenek

boukun pisze:
[...]

Gosc pierdoli bez sensu.

Data: 2010-05-27 18:45:50
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 May 2010 18:35:04 +0200, boukun napisał(a):

A może to tylko na pokaz, a mądrości czerpią ode mnie?

A jakaż mądrość jest twoja, koprofagu? To wszystko ściągnięte z Majn Kampf
i Protokółów... :-)
Ty durniu nawet imienia dla syna nie umiałeś poprawnie wybrać.
Ale pięknie ujadasz po pedalsku, ciotuniu.
Bokuni znak:
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-27 20:06:11
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:htm7jo$nfn$1news.onet.pl...
[...]

Pedziu flirtuje, czai się i robi podchody, czuje się zwabiony, he, he.

Masz bezwstydny, uzależniony pedale...

Prosisz się o pałę, to ssij głupi pedale, ssij!

No proszę, upośledzony umysłowo pedalisko głupi Piotruś już się przymila.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

No to ssij, ssij pedale...

boukun

Data: 2010-05-27 18:53:15
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego chrześcijanie zapraszają mnie do swoich znajomych?
A może to tylko na pokaz, a mądrości czerpią ode mnie?

Yyyyy, że kurna cooooooo ??
Narcyzm już całkiem zlasował mózg, niewiele tego było, to fakt.

Data: 2010-05-27 10:41:16
Autor: J-23
Dlaczego chrześcijanie zapraszają mnie do swoich znajomych?
On 27 Maj, 18:53, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:
> A może to tylko na pokaz, a mądrości czerpią ode mnie?

Yyyyy, że kurna cooooooo ??
Narcyzm już całkiem zlasował mózg, niewiele tego było, to fakt.

to jest nowa dziedzina "wiedzy" bokunologia, czyli piate przez
dziesiate

J-23 itede...

Dlaczego chrześcijanie zapraszają mnie do swoich znajomych?