Dlaczego chrześcijanie zapraszają mnie do swoich znajomych?

Data: 2010-05-27 18:39:09
Autor: zenek
Dlaczego chrześcijanie zapraszają mnie do swoich znajomych?
boukun pisze:
TV Fides et Ratio Polska
http://www.youtube.com/user/FidesEtRatioPOLSKA

Niby ludzie mądrzy, doktorzy, a takie jakieś prymitywne kawałki pierdolą...

A może to tylko na pokaz, a mądrości czerpią ode mnie?

boukun

Chrzescijanin to nie znaczy ze Katol (rzymski-katolik), nauki chrystusa to nie glupie pierdolenie a przemyslane uniwersalne prawdy .

Data: 2010-05-27 18:39:23
Autor: boukun

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:htm77b$ku9$4news.onet.pl...
boukun pisze:
[...]

No to posłuchaj tego Krajskiego, doktora...
Czy coś z tego zrozumiesz...

boukun

Data: 2010-05-27 10:39:15
Autor: J-23
On 27 Maj, 18:39, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "zenek" <ze...@op.pl> napisał w wiadomościnews:htm77b$ku9$4news.onet.pl...

> [...]
> glupie pierdolenie a przemyslane uniwersalne prawdy .

No to posłuchaj tego Krajskiego, doktora...

Rozumiem wszystko, choc stawia glownie tezy.
Nie ma konkluzji czyli wnioskow.
Lud lubi kiedy mu sie mowi ze bedzie lepiej.
Szczegolnie, jak nie musi sie napracowac.
Takie szczescie w tabletce. Nacpac sie i juz.
I to jest glowna pozywka wszelkich religii.
Ale wszelako tyrac trzeba, bo kaplani chca miec piramidy.
No to niewolnikow nalezy postraszyc, np. pieklem.
Ora et labora
Masoni twierdza ze straszyc nie trzeba.
I to jest utopia

J-23 itede...

PS tworcy w kilku filmach przedstawili wizje upadku cywilizacji
ludzkiej np. "Ucieczka z Nowego Jorku", "Lowca androidow", "Mad Max"

Data: 2010-05-27 20:31:33
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3e7b384e-5738-4a94-81c2-2bb67f27d6b740g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

PS tworcy w kilku filmach przedstawili wizje upadku cywilizacji
ludzkiej np. "Ucieczka z Nowego Jorku", "Lowca androidow", "Mad Max"
-- -- -- -- -- -- -- -- --
A Mad Max był najlepszy...

Było jeszcze kilka wskazówek wśród twórców, np. jak rozpoznać obcych wśród nas, poprzez specjalne ciemne okulary...

boukun

Data: 2010-05-27 13:34:30
Autor: J-23
On 27 Maj, 20:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:3e7b384e-5738-4a94-81c2-2bb67f27d6b740g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

A Mad Max był najlepszy...

Było jeszcze kilka wskazówek wśród twórców, np. jak rozpoznać obcych wśród nas,

obcych latwo odroznic po kolorakach

J-23 itede...

Data: 2010-05-27 18:49:39
Autor: zenek

boukun pisze:
[...]

Gosc pierdoli bez sensu.

Dlaczego chrześcijanie zapraszają mnie do swoich znajomych?