Dlaczego chrześcijanie zapraszają mnie do swoich znajomych?

Data: 2010-05-27 18:53:15
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego chrześcijanie zapraszają mnie do swoich znajomych?
A może to tylko na pokaz, a mądrości czerpią ode mnie?

Yyyyy, że kurna cooooooo ??
Narcyzm już całkiem zlasował mózg, niewiele tego było, to fakt.

Data: 2010-05-27 10:41:16
Autor: J-23
Dlaczego chrześcijanie zapraszają mnie do swoich znajomych?
On 27 Maj, 18:53, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:
> A może to tylko na pokaz, a mądrości czerpią ode mnie?

Yyyyy, że kurna cooooooo ??
Narcyzm już całkiem zlasował mózg, niewiele tego było, to fakt.

to jest nowa dziedzina "wiedzy" bokunologia, czyli piate przez
dziesiate

J-23 itede...

Dlaczego chrześcijanie zapraszają mnie do swoich znajomych?