Data: 2019-03-28 22:20:54 | |
Autor: ToMasz | |
Dlaczego diesel kręci się wolniej niĽli benzyna? | |
W dniu 28.03.2019 o 10:30, robot pisze:
Dlaczego silniki o zapłonie samoczynnym kręc± się wolniej, niż o zapłonie iskrowym?bo ma dłuższe wykorbienie. ToMasz |
|
Data: 2019-03-28 22:39:56 | |
Autor: J.F. | |
Dlaczego diesel kręci się wolniej niĽli benzyna? | |
Dnia Thu, 28 Mar 2019 22:20:54 +0100, ToMasz napisał(a):
W dniu 28.03.2019 o 10:30, robot pisze: byloby to jakies wytlumaczenie, ale myslisz, ze taki 1.9TDI ma istotnie inne wymiary niz benzyna 2.0 ? J. |
|
Data: 2019-03-29 09:09:53 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Dlaczego diesel kręci się wolniej niĽli benzyna? | |
W dniu 2019-03-28 o 22:39, J.F. pisze:
Dnia Thu, 28 Mar 2019 22:20:54 +0100, ToMasz napisał(a): Może nie istotnie, ale różnica jest: 1.9TDI: engine configuration & engine displacement: inline four-cylinder (R4/I4) Turbocharged Direct Injection (TDI) turbodiesel; 1,896 cubic centimetres (115.7 cu in); bore x stroke: 79.5 by 95.5 millimetres (3.13 in × 3.76 in), stroke ratio: 0.83:1 2.0 R4 1,984 cubic centimetres (121.1 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore x stroke: 82.5 by 92.8 millimetres (3.25 in × 3.65 in), stroke ratio: 0.89:1 -- Mirek Ptak kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2019-03-29 09:19:22 | |
Autor: J.F. | |
Dlaczego diesel kręci się wolniej niĽli benzyna? | |
Dnia Fri, 29 Mar 2019 09:09:53 +0100, Mirek Ptak napisał(a):
W dniu 2019-03-28 o 22:39, J.F. pisze: I myslisz, ze to przez te 3 mm nie moze 4000 rpm przekroczyc ? Jak tam pamietam, ze ktos tlumaczyl ze po prostu ON sie wolniej spala. A moze tez wolniej paruje ? J. |
|
Data: 2019-03-29 10:10:20 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Dlaczego diesel kręci się wolniej niĽli benzyna? | |
W dniu 2019-03-29 o 09:19, J.F. pisze:
I myslisz, ze to przez te 3 mm nie moze 4000 rpm przekroczyc ? Swój wpływ przy 4krpm na pewno jaki¶ ma.
Wszystko to plus większe masy jak zostało już napisane. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2019-03-29 11:43:10 | |
Autor: J.F. | |
Dlaczego diesel kręci się wolniej niĽli benzyna? | |
Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:q7knds$nms$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2019-03-29 o 09:19, J.F. pisze: I myslisz, ze to przez te 3 mm nie moze 4000 rpm przekroczyc ?Swój wpływ przy 4krpm na pewno jaki¶ ma. Ale miedzy 4k a 6k roznica jest spora, a miedzy 92 a 95 jakas niewielka :-) Mysle, ze znalazlbym beznyniaka ze skokiem 95mm, wymiary firmy roznie dobieraly, czasem kwestia mody ... Jak tam pamietam, ze ktos tlumaczyl ze po prostu ON sie wolniej spala.Wszystko to plus większe masy jak zostało już napisane. Czy takie wieksze ... jesli ta benzynka ma wieksza moc, to moment wychodzi podobny, wiec i wytrzymalosc elementow silnika jakas podobna powinna wyjsc ... J. |
|
Data: 2019-03-29 09:11:08 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Dlaczego diesel kręci się wolniej niĽli benzyna? | |
W dniu 2019-03-28 o 22:39, J.F. pisze:
Dnia Thu, 28 Mar 2019 22:20:54 +0100, ToMasz napisał(a): jeszcze to 2.0TDI: inline four-cylinder (R4/I4) Turbocharged Direct Injection (TDI) turbodiesel; 1,968 cubic centimetres (120.1 cu in);bore x stroke: 81.0 by 95.5 millimetres (3.19 in × 3.76 in), stroke ratio: 0.85:1 -- Mirek Ptak kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |