Dlaczego, dlaczego nikt juz takich nie robi?! :(

Data: 2011-11-21 14:41:38
Autor: J.F
Dlaczego, dlaczego nikt juz takich nie robi?! :(
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1ikiy0waw5a62.ef1qhcnzjw0l$.dlg@40tude.net...
Dlaczego nikt nie produkuje juz samochodow, ktore sa tak klasycznie piekne
i tak wspaniale, z przepychem wykonczone i komfortowe...?
http://allegro.pl/1974-chevrolet-monte-carlo-landau-i1932807683.html
Dlaczego ich miejsce zajely podobne do siebie, pseudoeleganckie, obłe i
nijakie pudla pozbawione polotu i oryginalnosci?
Ach, okrutny swiecie :(

przyszedl rok 1973, Arabowie oglosili embargo na rope i era takich samochodow sie skonczyla :-)

Zawsze tez mozna wytlumaczyc niechecia do wiejskiego tuningu - samochod czy choinka to jest, ze sie tak blyszczy :-)

Akurat ten jest w miare normalny jak na dzisiejsze czasy - nie wiem czym tu sie podniecac :-)

(Nie moja aukcja, ja bym go w zyciu nie sprzedal)

Za to mozesz sobie kupic :-)

J.

Dlaczego, dlaczego nikt juz takich nie robi?! :(