Dlaczego do Play drozej ?

Data: 2009-04-03 09:20:28
Autor: Jon Don Ton
Dlaczego do Play drozej ?

Dlaczego w taryfach Orange inne (wyzsze) sa stawki do Play ?

Data: 2009-04-03 09:33:47
Autor: Bolek
Dlaczego do Play drozej ?

Dlaczego w taryfach Orange inne (wyzsze) sa stawki do Play ?

Wpisz swoje pytanie do wyszukiwarki Google to dostaniesz odpowiedź.

Bolek

Data: 2009-04-03 09:59:46
Autor: Bebe
Dlaczego do Play drozej ?

Użytkownik "Bolek" <test@test.com> napisał w wiadomości news:gr4e51$j5c$1news2.ipartners.pl...

Dlaczego w taryfach Orange inne (wyzsze) sa stawki do Play ?
> Wpisz swoje pytanie do wyszukiwarki Google to dostaniesz odpowiedź.

skoro nie masz ochoty odpowiadać to może nie odpowiadaj a nie wymądrzaj się!!

Data: 2009-04-03 10:56:09
Autor: spiderpl
Dlaczego do Play drozej ?
W dniu 2009-04-03 09:59, Bebe pisze:
[...]

AZle on ma racje - twoje lenistwo przeraża

Data: 2009-04-03 12:01:45
Autor: Bebe
Dlaczego do Play drozej ?

Użytkownik "spiderpl" <srqafd@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:gr4i2l$je7$1news.interia.pl...
[...]

moje??? pomyśl zanim napiszesz

Data: 2009-04-03 12:05:00
Autor: spiderpl
Dlaczego do Play drozej ?
W dniu 2009-04-03 12:01, Bebe pisze:
[...]

No może nie twoje lenistwo ale Bolek ma racje. Komuś nawet nie chce się tyłka ruszyć żeby wpisać prostą frazę w google. Identyczną sytuacje mam z moim bratem idiotą.

Data: 2009-04-03 12:05:07
Autor: Mane
Dlaczego do Play drozej ?
Bebe pisze:

moje??? pomyśl zanim napiszesz

Pewnie:) powienienes poszukacj odpowiedzi i zamiescic tutaj :D

Data: 2009-04-03 12:21:47
Autor: Bolek
Dlaczego do Play drozej ?

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:gr4n0r$973$2inews.gazeta.pl...
Bebe pisze:

moje??? pomyśl zanim napiszesz

Pewnie:) powienienes poszukacj odpowiedzi i zamiescic tutaj :D

Panowie, karmicie trolla. Ja tam z takimi nie dyskutuję.
Jeśli chodzi o odpowiedź na pytanie zadane w tytule,
to chyba lepiej dać wędkę niż rybę, czyż nie?

Bolek

Data: 2009-04-03 13:38:10
Autor: Bebe
Dlaczego do Play drozej ?

Bebe pisze:

[...]

BOLEK - pomyśl zanim odpiszesz - pytanie zadawł ktoś inny nie ja - i nie wyjeżdzaj mi tu z trolem bo nie patrzysz komu na co odpowiadasz

Data: 2009-04-03 13:37:13
Autor: G Nowak
Dlaczego do Play drozej ?
[...]

1. nie troluj
2. cutyj normalnie

Data: 2009-04-06 12:21:41
Autor: Bebe
Dlaczego do Play drozej ?
1. nie troluj
2. cutyj normalnie

1.pomyśl
2. nie pierd..l

Data: 2009-04-06 17:55:03
Autor: TGor
Dlaczego do Play drozej ?
Bebe pisze:
1. nie troluj
2. cutyj normalnie

1.pomyśl
2. nie pierd..l

Bebe idź stąd, jeśli nie rozumiesz o co chodzi i w dodatku wtrącasz się nie pytany.

TG

Data: 2009-04-06 18:20:56
Autor: Bebe
Dlaczego do Play drozej ?

Użytkownik "TGor" <g_tom@wupe.peel> napisał w wiadomości news:grd8kn$2q0$1inews.gazeta.pl...
Bebe pisze:
[...]

co wy sie tak usraliście na mnie - koleś mnie pomylil na początku tego tasiemca z kimś innym i mi odpowiada a ja próbuje pokazać wam że odpowiadał nie temu co trzeba a wy brniecie dalej w durną dyskusję zaśmiecając temat.

mój wniosek formalny brzmi - odpowiadasz na grupie to popatrz komu i na co odpowiadasz a potem się wymądrzaj!

Data: 2009-04-03 12:33:01
Autor: Tomek
Dlaczego do Play drozej ?
Bebe pisze:
[...]

masz zupełna rację, tu na grupie jest sporo palantów, którzy chcą nauczyć wszystkich jak żyć, należy mieć ich w !@#$ i pytać o wszystko czego się nie wie.
az

Data: 2009-04-03 15:14:33
Autor: Slawek
Dlaczego do Play drozej ?
Tomek pisze:
Bebe pisze:
[...]

Akurat pierwotna odpowiedź była jak najbardziej słuszna i merytoryczna. Znacznie mniej wysiłku wymagałoby takie postępowanie jak zaproponował Bolek. Zresztą nie ma co pitolić po próżnicy wystarczy wpisać tytuł biezącego wątku w google, a wynik wygląda tak:
http://tiny.pl/b3j7

I nikt mi nie wmówi że wpisanie tych 4 słów w google wymaga większego wysiłku niż wysmarowanie posta na grupę. Oburzanie się na to że ktoś zwraca uwagę na tak nielogiczne, żeby nie napisać idiotyczne, postępowanie, jest co najmniej dziwne.

Data: 2009-04-03 15:33:28
Autor: cpt. Nemo
Dlaczego do Play drozej ?

Użytkownik "Jon Don Ton" <jondonton@gmail.com> napisał w wiadomości

Dlaczego w taryfach Orange inne (wyzsze) sa stawki do Play ?

Dla tego ze Play sobie zazyczyl byc najdrozsza w dzwonieniu siecia :)
Ot ma hobby zeby dawac cos swoim klientom, ale chce to dawac z naszych
pieniedzy, wiec my na telefony w Play nie dzwonimy po prostu i tyle :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-03 16:01:34
Autor: Tomek
Dlaczego do Play drozej ?
cpt. Nemo pisze:
[...]

przecież nikt Ci nie każe dzwonić, nie ma takiego przymusu :)

dziwią mnie tylko, nierzetelne reklamy "św. trójcy"
  cyt.... połączenia do wszystkich sieci ( i tu podana jedna stawka  )
, szkoda że nikt tych nierzetelnych reklam jeszcze nie zaskarżył
az

Data: 2009-04-03 16:03:02
Autor: Tomek
Dlaczego do Play drozej ?
Tomek pisze:
cpt. Nemo pisze:
[...]

acha żeby była pełna jasność, używam Tak Taka :)
az

Data: 2009-04-03 19:42:15
Autor: Przemek
Dlaczego do Play drozej ?
Użytkownik "Tomek" <ankra@nie.pl> napisał w wiadomości
, szkoda że nikt tych nierzetelnych reklam jeszcze nie zaskarżył

A gwiazdke i opis pod nią czytał? ;)
Przem

Data: 2009-04-03 21:26:41
Autor: Tomek
Dlaczego do Play drozej ?
Przemek pisze:
Użytkownik "Tomek" <ankra@nie.pl> napisał w wiadomości
, szkoda że nikt tych nierzetelnych reklam jeszcze nie zaskarżył

A gwiazdke i opis pod nią czytał? ;)
Przem
chyba nie wiesz co to jest reklama :)
az

Data: 2009-04-03 16:40:17
Autor: Tomek
Dlaczego do Play drozej ?

http://news.pasjagsm.pl/dlaczego-do-play-jest-drozej-- 2149.html

Data: 2009-04-03 17:36:07
Autor: Kucing
Dlaczego do Play drozej ?
Dnia Fri, 03 Apr 2009 09:20:28 +0200, Jon Don Ton napisał(a):

Dlaczego w taryfach Orange inne (wyzsze) sa stawki do Play ?

Ponieważ kliencie Playa za połączenia przychodzące (1 minuta za 2) dostają
darmowe minuty do WSZYSTKICH sieci, co jest ewenementem w Polsce i sprawia,
że Play jest de facto najlepszą siecią komórkową (w sensie, najlepszy dla
swoich klientów). Wiem to z doświadczenia, jako że większość moich
znajomych ma po kilkanaście godzin (sic!) bonusowych minut zdobytych w
bardziej czy mniej legalny sposób. Klienci innych sieci się wściekają bo za
Play płacą drożej a w dobie przenoszenia numerów tak naprawdę nie wiedzą,
czy dany numer jest w Play czy nie. Alleluja!

--
- Kucing -

Data: 2009-04-05 16:42:51
Autor: jazdzig
Dlaczego do Play drozej ?
Kucing wrote:

Ponieważ kliencie Playa za połączenia przychodzące (1 minuta za 2)
dostają darmowe minuty do WSZYSTKICH sieci, co jest ewenementem w
Polsce

Warunkiem jest, że połączenie nastąpi z urządzeń sieci P4, a nie z urządzeń Plusa. Jeżeli ktoś odbiera w playu rozmowę z btsa plusa, to nie dostaje nic.

--
jazdzig
(wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

Data: 2009-04-05 16:48:00
Autor: Mane
Dlaczego do Play drozej ?
jazdzig pisze:

Warunkiem jest, że połączenie nastąpi z urządzeń sieci P4, a nie z urządzeń Plusa. Jeżeli ktoś odbiera w playu rozmowę z btsa plusa, to nie dostaje nic.

Regulamin nie mowi nic o btsach, tylko o tym ze polaczenie musi byc spoza sieci play.

Data: 2009-04-05 16:55:10
Autor: Czarek
Dlaczego do Play drozej ?
W dniu 2009-04-05 16:42, jazdzig napisał:
Kucing wrote:

[...]

Dobrze się czujesz?
Nigdy nie czytałem regulaminu usług sieci Play ale jestem przekonany, że piszesz głupoty.

--
Cz.

Data: 2009-04-05 22:21:33
Autor: wiatrak
Dlaczego do Play drozej ?

Kucing wrote:

[...]

Jaździg. Pierdzielisz bzdury. Kropka.

wiatrak

Data: 2009-04-05 23:32:57
Autor: zlotowinfo
Dlaczego do Play drozej ?

Kucing wrote:

[...]

konkurencja brzytwy się chwyta...

Data: 2009-04-03 18:09:02
Autor: tomek
Dlaczego do Play drozej ?

Dlaczego w taryfach Orange inne (wyzsze) sa stawki do Play ?

Ponieważ lepiej zarobić na kliencie 75 gr. niż mniej. Dodatkowo pewnie Orange zarabia na rozliczeniach MTR z Playem ale danych brak. W promocyjnym abonamencie Orange "Tylko sim" nie było problemu z ceną minuty 37 gr. do Play.

Dlaczego do Play drozej ?