Dlaczego do Play drozej ?

Data: 2009-04-03 09:33:47
Autor: Bolek
Dlaczego do Play drozej ?

Dlaczego w taryfach Orange inne (wyzsze) sa stawki do Play ?

Wpisz swoje pytanie do wyszukiwarki Google to dostaniesz odpowiedź.

Bolek

Data: 2009-04-03 09:59:46
Autor: Bebe
Dlaczego do Play drozej ?

Użytkownik "Bolek" <test@test.com> napisał w wiadomości news:gr4e51$j5c$1news2.ipartners.pl...

Dlaczego w taryfach Orange inne (wyzsze) sa stawki do Play ?
> Wpisz swoje pytanie do wyszukiwarki Google to dostaniesz odpowiedź.

skoro nie masz ochoty odpowiadać to może nie odpowiadaj a nie wymądrzaj się!!

Data: 2009-04-03 10:56:09
Autor: spiderpl
Dlaczego do Play drozej ?
W dniu 2009-04-03 09:59, Bebe pisze:
[...]

AZle on ma racje - twoje lenistwo przeraża

Data: 2009-04-03 12:01:45
Autor: Bebe
Dlaczego do Play drozej ?

Użytkownik "spiderpl" <srqafd@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:gr4i2l$je7$1news.interia.pl...
[...]

moje??? pomyśl zanim napiszesz

Data: 2009-04-03 12:05:00
Autor: spiderpl
Dlaczego do Play drozej ?
W dniu 2009-04-03 12:01, Bebe pisze:
[...]

No może nie twoje lenistwo ale Bolek ma racje. Komuś nawet nie chce się tyłka ruszyć żeby wpisać prostą frazę w google. Identyczną sytuacje mam z moim bratem idiotą.

Data: 2009-04-03 12:05:07
Autor: Mane
Dlaczego do Play drozej ?
Bebe pisze:

moje??? pomyśl zanim napiszesz

Pewnie:) powienienes poszukacj odpowiedzi i zamiescic tutaj :D

Data: 2009-04-03 12:21:47
Autor: Bolek
Dlaczego do Play drozej ?

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:gr4n0r$973$2inews.gazeta.pl...
Bebe pisze:

moje??? pomyśl zanim napiszesz

Pewnie:) powienienes poszukacj odpowiedzi i zamiescic tutaj :D

Panowie, karmicie trolla. Ja tam z takimi nie dyskutuję.
Jeśli chodzi o odpowiedź na pytanie zadane w tytule,
to chyba lepiej dać wędkę niż rybę, czyż nie?

Bolek

Data: 2009-04-03 13:38:10
Autor: Bebe
Dlaczego do Play drozej ?

Bebe pisze:

[...]

BOLEK - pomyśl zanim odpiszesz - pytanie zadawł ktoś inny nie ja - i nie wyjeżdzaj mi tu z trolem bo nie patrzysz komu na co odpowiadasz

Data: 2009-04-03 13:37:13
Autor: G Nowak
Dlaczego do Play drozej ?
[...]

1. nie troluj
2. cutyj normalnie

Data: 2009-04-06 12:21:41
Autor: Bebe
Dlaczego do Play drozej ?
1. nie troluj
2. cutyj normalnie

1.pomyśl
2. nie pierd..l

Data: 2009-04-06 17:55:03
Autor: TGor
Dlaczego do Play drozej ?
Bebe pisze:
1. nie troluj
2. cutyj normalnie

1.pomyśl
2. nie pierd..l

Bebe idź stąd, jeśli nie rozumiesz o co chodzi i w dodatku wtrącasz się nie pytany.

TG

Data: 2009-04-06 18:20:56
Autor: Bebe
Dlaczego do Play drozej ?

Użytkownik "TGor" <g_tom@wupe.peel> napisał w wiadomości news:grd8kn$2q0$1inews.gazeta.pl...
Bebe pisze:
[...]

co wy sie tak usraliście na mnie - koleś mnie pomylil na początku tego tasiemca z kimś innym i mi odpowiada a ja próbuje pokazać wam że odpowiadał nie temu co trzeba a wy brniecie dalej w durną dyskusję zaśmiecając temat.

mój wniosek formalny brzmi - odpowiadasz na grupie to popatrz komu i na co odpowiadasz a potem się wymądrzaj!

Data: 2009-04-03 12:33:01
Autor: Tomek
Dlaczego do Play drozej ?
Bebe pisze:
[...]

masz zupełna rację, tu na grupie jest sporo palantów, którzy chcą nauczyć wszystkich jak żyć, należy mieć ich w !@#$ i pytać o wszystko czego się nie wie.
az

Data: 2009-04-03 15:14:33
Autor: Slawek
Dlaczego do Play drozej ?
Tomek pisze:
Bebe pisze:
[...]

Akurat pierwotna odpowiedź była jak najbardziej słuszna i merytoryczna. Znacznie mniej wysiłku wymagałoby takie postępowanie jak zaproponował Bolek. Zresztą nie ma co pitolić po próżnicy wystarczy wpisać tytuł biezącego wątku w google, a wynik wygląda tak:
http://tiny.pl/b3j7

I nikt mi nie wmówi że wpisanie tych 4 słów w google wymaga większego wysiłku niż wysmarowanie posta na grupę. Oburzanie się na to że ktoś zwraca uwagę na tak nielogiczne, żeby nie napisać idiotyczne, postępowanie, jest co najmniej dziwne.

Dlaczego do Play drozej ?