Dlaczego dosz³o do katastrofy?

Data: 2010-06-02 22:23:34
Autor: boukun
Dlaczego dosz³o do katastrofy?
Dzisaj wyj±tkowo jeden z uczestników soc.culture.polish napisa³ do kupy kilka bardzo rozs±dnych komentarzy. Po co mam wypisywaæ i powtarzaæ podobne swoje, skoro w pe³ni siê zgadzam z opini± przez niego wyra¿on±. A oto trze¼wa ocena tej katastrofy i jej pochodnych  zachowaæ w polityce:

Dalej pan kombinuje bez przeczytania rozmow w kabinie.
Szanowny general Blasik odczytuje punkt po punkcie
procedure LADOWANIA,a  piloci melduja punkt po punkcie
wykonanie.
Wczesniej piloci rozmawiaja, ze jak jeszcze raz zrobia
nalot na lotnisko w celach rekonensansowych, to "sie wscieknie".
Kto?
Kapitan melduje, ze warunki sa takie iz wyladawac sie nie da
Jak sie okazuje mial racje!), na co dostaje odpowiedz, ze
DECYZJI PREZYDENTA JESZCZE NIE MA.

A teraz co innego - z 36 specjalnego pulku skad byli polegli
czlonkowie T-154M - zwalniaja sie wszyscy.
Zasrana prasa polska robi ludziom wode z mozgu, ze chodzi
o emerytury, a rozsadni ludzie wiedza, ze ci chlopcy nie chca
byc nastepnymi do piachu, bo nastepny DYZMA gotuje sie objac
wladze nad nimi.

                  Rozpacz
-- -- -- -- --
W 100% z zapisow wynika, ze polski nawigator podawal
wysokosc OD TERENU, a nie od pasa lotniska.
W 100% zaloga NIE ZAPOZNALA SIE z topografia lotniska
i nie wiedziala o parowie.
Nie napisano tego wprost, ale kontrolerami na tym lotnisku
sa prawdopodobnie zolnierze z czynnej sluzby, a wiec osoby
o malym doswiadczeniu i niezdolne do wydawania rozkazow.
Polski samolot powinien byl dostac kategoryczny ROZKAZ
udania sie na zapasowe lotnisko.
A na samym koncu, - kontrolerzy nie znali polskiej mentalnosci,
mentalnosci typu:
"Moze nie bedzie tragedii..."
-- -- -- -- -- -- -
Nie znam procedur w polskim lotnictwie wojskowym,
mam nadzieje ze zbytnio nie odbiegaja od swiatowych
norm i na miejscu dowodcy statku, gdyby ktos mi
rozkazywal ladowac we mgle, to byl wyjal pistolet
i go zastrzelil.
Jeden zabity wariat przeciwko 95 zabitym niewinnym
ludziom - rachunek chyba prosty?
-- -- -- -- -- -- -- --
Byc moze to nie jest czytelne dla wszystkich.
Tusk zdecydowal sie na upublicznienie rozmowy
w kabinie, bo ta rozmowa wyraznie obciaza Kaczynskiego.
I Kaczynski i Blasik w przeszlosci naciskali na pilotow
wykorzystujac swoje stanowisko.
Dobrze sie stalo.
Moze przynajmniej w samolotach to sie skonczy.
W innych miejscach dalej bedziemy mieli do czynienia
z bezczelnym i cwaniackim wykorzystywaniem stanowiska
do okradania, rabowania, oszukiwania, korumpowania przez
polskich "politykow" majacych od lat dewize - "Po nas, to
chocby potop."
Te same metody ktore byly stosowane przez komunistow,
metody te same, tylko nazwiska sie zmienily.
Absolutnie i zupelnie nie widze sposobu na wyjscie z tego
kryminalnego obledu.
-- -- -- -- -- -- --
Czytam wiele artykulow i wszedzie pytanie, dlaczego
kapitan nie zareagowal na slowa 2 pilota - "odchodzimy",
a samolot nie zwiekszyl wysokosci, a zaczal nawet szybciej
sie obnizac.
Otoz samolot zaczal "odchodzic", zaczal sie wznosic, ale
z uwagi na parow ktory sie konczyl, wysokosc podawana przez
nawigatora dramatycznie malala (innymi slowy dno parowu
zaczelo pedzic w kierunku samolotu).
I to wszystko...
Braklo paru metrow by wyjsc z tego.
                           wk

I to jest ca³a konkluzja tej katastrofy.

boukun

Data: 2010-06-02 14:22:46
Autor: J-23
On 2 Cze, 22:23, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Widziales jaka "komorke" mial sp. pan prezydêt? Nokia 6210, ktora ma
stopien skomplikowania na poziomie trzy-cztero latka, i to niezbyt
rozgarnietego. Czy ktos kto nie jest w stanie nauczyc sie odslugi tzw.
wyzszej technologii moze zrozumiec istote sztuki pilotazu? Czy wie co
to jest sila nosna, i jak to sie dzieje ze samolot wazacy circa 70ton
unosi sie w powietrzu. Ktos kto nie ma nawet prawa jazdy i nie wie jak
sie zatrzymuje samochod, nie powinien decydowac o parametrach
bezpiecznego ladowania. Niestety, sytuacja przerosla tego malego (nie
chodzi o wzrost) czlowieczka, i dupa blada

J-23 itede...

Data: 2010-06-02 23:29:50
Autor: boukun
Dlaczego dosz³o do katastrofy?

U¿ytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:7a000835-e99d-45fb-837d-287a673cc11fm21g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ja tylko raz w ¿yciu lecia³em samolotem i to z przymusu, jak nas asylbewerberów w marcu 1987 roku z Berlina Zachodniego przewozili do RFN do Norymbergii by stamt±d pojechaæ poci±giem do centrali azylanckiej w Zirndorfie. Mam po prostu stracha przed lataniem... Nie ufam nikomu, jak sam nie prowadzê...

A taki ma³y, bezmy¶lny cz³owieczek, jak setki razy kto¶ o jego bezpieczeñstwo dba³ i jego dupê wozi³, to sobie my¶li, ¿e tak bêdzie zawsze i ¿e to tylko zabawa i przyjemno¶æ...

Tak to jest, jak mamy durni za prezydentów...

boukun

Data: 2010-06-02 14:39:05
Autor: J-23
On 2 Cze, 23:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:7a000835-e99d-45fb-837d-287a673cc11fm21g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

zabawa i przyjemno¶æ...

Tak to jest, jak mamy durni za prezydentów...

Rodzine mam rozrzucona po Europie, i cigle latamy samolotami.
Corka, w ramach pracy musi odbywac spotkania w roznych miejscach
swiata.
Ale, cywilne linie lotnicze to jest zupelnie inny standard, niz
przestarzaly z niedouczona zaloga samolot rzadowy.
Dodatkowo z glupim dysponentem na pokladzie

J-.....

Data: 2010-06-02 23:45:18
Autor: boukun
Dlaczego dosz³o do katastrofy?

U¿ytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ca623528-2042-4e0a-aa6a-05e851b9289em33g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

przestarzaly z niedouczona zaloga samolot rzadowy.
Dodatkowo z glupim dysponentem na pokladzie

Tym bardziej, ¿e cywilny samolot nie spieszy siê na polityczn± pokazówkê i nigdy nie bêdzie za wszelk± cenê obiera³ docelowego lotniska na l±dowanie pod naciskiem czasu...

boukun

Data: 2010-06-02 15:01:12
Autor: J-23
On 2 Cze, 23:45, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:ca623528-2042-4e0a-aa6a-05e851b9289em33g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

nie bêdzie za wszelk± cenê obiera³ docelowego lotniska na l±dowanie pod

Czlowieku, to jakas kupa baranow jest. Zlikwidowali szkolenia pilotow,
bo oszczednosci. Nie pozowolili sie im szkolic w Rosji, bo stamtad
mogliby wrocic jako szpiedzy. Samolot lecacy z najwazniejszym polakiem
pilotowany jest przez mlodych niedoswiadczonych pilotow, ktorzy
dodatkowo nie sa ze soba zgrani. Leca na praktycznie nieczynne
lotnisko. Wiedza ze jest mgla, nic nie widac, nie ma mozliwosci
automatycznego naprowadzenia do ladowania, ale mimo to podejmuja sie
wyladowac niejako z zawiazanymi oczami. Nie wyslano swoich (polskich)
kontrolerow lotu na to lotnisko przed przylotem prezydenta. Nie
zabezpieczono planu awaryjnego ladowania na innym lotnisku. Nie
zapewnino odpowiedniej logistyki dot. zmiany planow z powodow
obiektywnych... Duzo by wymieniac. I taka amatorszczyzna zlozona ze
zidiocialych ignorantow rzadzi sredniej wielkosci panstwem
europejskim. Cud ze takie katastrofy zdarzaja sie tylko raz na dwa
lata. Qrwa, i ja mam ich wybierac w nadchodzacych wyborach?

J-.....

Data: 2010-06-03 00:10:59
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Czasami rozumujesz rozs±dnie, ale co tu siê dziwiæ w³adzy, jak naród jest te¿ nie wiele bardziej m±drzejszy i tobie samemu nie brakuje awersji i uprzedzeñ obligatoryjnych wobec Rosji...

boukun

Data: 2010-06-03 09:23:12
Autor: cyc
Dlaczego dosz³o do katastrofy?

U¿ytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:eac39357-4bea-4e64-

[...]

.............<

...i najwazniejsze ! , nieodpowiedzialny dysponent samolotu na pokladzie , ktory uzurpuje sobie prawo zdalnego  z fotela pasazera , sterowania ladowaniem we mgle .

..............<

J-.....

cyc

Data: 2010-06-03 16:42:21
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
a co ma do tego komorka. mam zasade ze wymieniam co 6 lat i nie bawie sie w lapanie gadzetow. jednakze nie sadze abym mial problemy z obsluga najnowszych komorek
awe

Data: 2010-06-03 10:29:37
Autor: J-23
On 3 Cze, 16:42, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

a co ma do tego komorka. mam zasade ze wymieniam co 6 lat i nie bawie sie w
lapanie gadzetow. jednakze nie sadze abym mial problemy z obsluga

rozumiem ze jak chodzi o zdolnosc obslugi bardziej skomplikowanych
urzadzen jestes rownie nieudolny jak zmarly pan prezydent RP. teraz
dalszy ciag zagadnienia, powiedz jak to jest ze ciezszy od powietrza
samolot unosi sie w powietrzu?

J-.....

Data: 2010-06-03 19:33:20
Autor: RedLite
Dlaczego dosz³o do katastrofy?
W dniu 2010-06-03 19:29, J-23 pisze:

[...]

Kurwa, ludzie! Uczta siê ci±æ cytaty

Data: 2010-06-04 08:27:09
Autor: awe
Dlaczego dosz³o do katastrofy?

U¿ytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:145aba8e-1b2e-48c6-ba0c-57f80c61a156f13g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

urzadzen jestes rownie nieudolny jak zmarly pan prezydent RP. teraz
dalszy ciag zagadnienia, powiedz jak to jest ze ciezszy od powietrza

nie umiesz czytac ze zrozumieniem? nie sadze aby najnowsze typy komorek mozna bylo nazwac skomplikowanymi urzadzeniami.
awe

Data: 2010-06-04 00:32:46
Autor: J-23
On 4 Cze, 08:27, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
U¿ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:145aba8e-1b2e-48c6-ba0c-57f80c61a156f13g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

nie umiesz czytac ze zrozumieniem? nie sadze aby najnowsze typy komorek
mozna bylo nazwac skomplikowanymi urzadzeniami.

zalezy dla kogo. panprezydêt nie umial zalozyc sluchawki
mamusia go nie nauczyla, a zona nie przetlumaczyla instrukcji

to wiesz, czy nie wiesz jak lata samolot?

J-.....

Data: 2010-06-04 13:58:19
Autor: awe
Dlaczego dosz³o do katastrofy?

U¿ytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:726fd308-a5bf-49e4-ad48-dca7bc9f9ad4q12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

mamusia go nie nauczyla, a zona nie przetlumaczyla instrukcji

to wiesz, czy nie wiesz jak lata samolot?

-- -- -- -- -- -- -- -
oczywiscie ze wiem, kto by nie wiedzial
awe

Data: 2010-06-04 06:30:24
Autor: J-23
On 4 Cze, 13:58, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
U¿ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:726fd308-a5bf-49e4-ad48-dca7bc9f9ad4q12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

mamusia go nie nauczyla, a zona nie przetlumaczyla instrukcji

to wiesz, czy nie wiesz jak lata samolot?

pan prezydêt co go juz nie ma

Data: 2010-06-02 23:04:25
Autor: awe
Dlaczego dosz³o do katastrofy?
Boukun daj se spokoj z analiza bo masz we lbie nasrane. Nie stac cie na obiektywna analize to nie zawracaj dupy
awe

Data: 2010-06-02 23:08:56
Autor: boukun
Dlaczego dosz³o do katastrofy?

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hu6gq9$3h9$1news.onet.pl...
Boukun daj se spokoj z analiza bo masz we lbie nasrane. Nie stac cie na obiektywna analize to nie zawracaj dupy
awe

Awe, ¿al mi ciebie, naprawdê, bo wiem, ¿e w g³êbi duszy jeste¶ dobry cz³owiek, ale zb³±dzony...

Wycisz siê na jaki¶ okres, bo takie ucinaj±ce wszystko komentarze ci nie s³u¿±...

boukun

Data: 2010-06-03 16:40:02
Autor: awe
Dlaczego dosz³o do katastrofy?

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hu6hei$nr9$1mx1.internetia.pl...

[...]

no ale moglbys sie wysilic na jakas analize a nie ANAL -lize
awe

Data: 2010-06-03 23:32:45
Autor: Piotr
Dlaczego dosz³o do katastrofy?
Dnia Thu, 3 Jun 2010 16:40:02 +0200, awe napisa³(a):

no ale moglbys sie wysilic na jakas analize a nie ANAL -lize

Mówisz, masz! :-)
Kaza³em wa³kunii odszczekaæ co¶ anal'itycznie i odszczeka³.
Przykro mi, ¿e nie staæ go na nic interesuj±cego, ale to przecie¿ troll.
Piotr
--
Czego to wa³kuñstwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-06-03 21:59:16
Autor: Piotr
Dlaczego dosz³o do katastrofy?
Dnia Wed, 2 Jun 2010 23:08:56 +0200, boukun napisa³(a):

Awe, ¿al mi ciebie, naprawdê, bo wiem, ¿e w g³êbi duszy jeste¶ dobry cz³owiek, ale zb³±dzony...

Wycisz siê na jaki¶ okres, bo takie ucinaj±ce wszystko komentarze ci nie s³u¿±...

No, lchoci±gu pan awe sobie ¿yczy, to dawaj anal'izê, z pedalska, a ¿ywo:
-

Data: 2010-06-03 22:43:19
Autor: boukun
Dlaczego dosz³o do katastrofy?

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jjwgp0brqvdh.1t3kgtr2ppxuq$.dlg40tude.net...
[...]

Pedziu flirtuje, czai siê i robi podchody, czuje siê zwabiony, he, he.

Masz bezwstydny, uzale¿niony pedale...

Prosisz siê o pa³ê, to ssij g³upi pedale, ssij!

No proszê, upo¶ledzony umys³owo pedalisko g³upi Piotru¶ ju¿ siê przymila.

A potem psychol bêdzie g³upa r¿n±³, ¿e to ja siê do niego przystawiam.

Brawo, brawo g³upi Piotrusiu, spermy siê na³yka³e¶ i znów chcesz mi laskê
zrobiæ...

No to ssij, ssij pedale...

boukun

Data: 2010-06-02 23:22:08
Autor: Piotr
Dlaczego dosz³o do katastrofy?
Dnia Wed, 2 Jun 2010 23:04:25 +0200, awe napisa³(a):

Boukun daj se spokoj z analiza bo masz we lbie nasrane. Nie stac cie na obiektywna analize to nie zawracaj dupy

Przecie¿ to nie jego, tylko przepastowane. Sam to potrafi tylko piêknie
ujadaæ po pedalsku. I ruchaæ pluszaki marz±c, ¿e to ja... He, he
Piotr