Dlaczego dotad nie postawiono wniosku do TS

Data: 2010-11-29 07:56:53
Autor: D. J. MC Donald Musk
Dlaczego dotad nie postawiono wniosku do TS
Tuskowi, klichowi i Sikorskiemu za haniebne zaniedbania w sledztwie?
Kat juz topor ostrzy!

--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2010-11-28 23:51:29
Autor: dexth
Dlaczego dotad nie postawiono wniosku do TS
On 29 Lis, 07:56, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
Tuskowi, klichowi i Sikorskiemu za haniebne zaniedbania w sledztwie?
Kat juz topor ostrzy!
[...............]

Trochę cierpliwości. Amerykanie dzięki staraniom A.Macierewicza i A.
Fotygi już zajęli się sprawą. Niebawem Trybunał Stanu otrzyma
niezbędne materiały potrzebne do skazania winnych mordu.

pozdr dexth

Data: 2010-11-29 09:00:53
Autor: Jingiel
Dlaczego dotad nie postawiono wniosku do TS

Trochę cierpliwości. Amerykanie dzięki staraniom A.Macierewicza i A.
Fotygi już zajęli się sprawą.

tak, tak. Macierewicz i Fotyga wybawcy. Hehhehe, żałosne.

Data: 2010-11-29 09:08:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dlaczego dotad nie postawiono wniosku do TS
poniedziałek, 29 listopada 2010 08:51. carbon entity 'dexth' <dexth@interia.pl>

[...]

I znowu jankesi mieszają się w sprawy Europy?
Yankee go home! sami rozliczymy (lub nie -- - chuj strzelił starą wronę razem z kołnierzem i potokiem!) swoich podejrzanych o przestępstwa.

Data: 2010-11-29 00:13:34
Autor: dexth
<de...@interia.pl>

> Trochę cierpliwości. Amerykanie dzięki staraniom A.Macierewicza i A.
> Fotygi już zajęli się sprawą. Niebawem Trybunał Stanu otrzyma
> niezbędne materiały potrzebne do skazania winnych mordu.
[.......]
[...]
Sami się nie mieszają się, to będzie ich odpowiedz na rozpaczliwą
prośbę o pomoc.

pozdr dexth

Data: 2010-11-29 09:21:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dlaczego dotad nie postawiono wniosku do TS
poniedziałek, 29 listopada 2010 09:13. carbon entity 'dexth' <dexth@interia.pl>

Sami się nie mieszają się, to będzie ich odpowiedz na rozpaczliwą
prośbę o pomoc.

pozdr dexth

Już jeden taki prosił o bratnią pomoc, to mu odpowiedziała caryca Lonia:
"Obywatelu, zrĂłb sobie dobrze sam."

USSA i pierwszy sekretarz tow. Sidi Obama, jest nam rĂłwnie potrzebny.

Data: 2010-11-29 12:32:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
[...]

PS.

Z mroków średniowiecza - krucjata przeciwko Polsce:
http://tinyurl.com/c3dat3

Wolność w USSA - Свобода по-американски:
http://tinyurl.com/258xleh

Data: 2010-11-29 08:03:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dlaczego dotad nie postawiono wniosku do TS
poniedziałek, 29 listopada 2010 07:56. carbon entity 'D. J. MC Donald Musk' <kaszalot@zyrandol.pll.lot>

Tuskowi, klichowi i Sikorskiemu za haniebne zaniedbania w sledztwie?
Kat juz topor ostrzy!

Zapomniałeś, żezgodnie z nowym prawem polskim dostosowanym do przepisów UEdSSR nie ma kata ;) --

Data: 2010-11-29 08:06:28
Autor: Panslavista
"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> wrote in message news:icvj7b$ch3$1news.onet.pl...
[...]

Wystarczy ogłosić aukcję, kto da więcej za ten przywilej...

Data: 2010-11-29 08:09:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dlaczego dotad nie postawiono wniosku do TS
poniedziałek, 29 listopada 2010 08:06. carbon entity 'Panslavista' <prawusek@interia.pl>

Wystarczy ogłosić aukcję, kto da więcej za ten przywilej...

Ech, daj waść spokój... większość młodzieży nie odróżnia Jaruzeli od wuwuzeli ;)

Data: 2010-11-29 08:16:41
Autor: Panslavista

"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> wrote in message news:icvjk1$ch3$3news.onet.pl...
[...]

Głupszej opinii juz dawno nie słyszałem.

Data: 2010-11-29 08:40:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dlaczego dotad nie postawiono wniosku do TS
poniedziałek, 29 listopada 2010 08:16. carbon entity 'Panslavista' <prawusek@interia.pl>

[...]

No jaki procent młodzieży interesuje się polityką? Na wybory w Polsce chodzą przeważnie moherowe PiS-owe babcie i POkemony w wieku średnim. Może dlatego mamy taki chujowy ustrój ;(

Data: 2010-11-29 09:04:23
Autor: Panslavista
"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> wrote in message news:icvlea$jc4$1news.onet.pl...
poniedziałek, 29 listopada 2010 08:16. carbon entity 'Panslavista'

Ja też nie chodzę, dopóki nie będzie wszędzie JOW I zwykła ordynacja większościowa.

Data: 2010-11-29 09:26:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dlaczego dotad nie postawiono wniosku do TS
poniedziałek, 29 listopada 2010 09:04. carbon entity 'Panslavista' <prawusek@interia.pl>

Ja też nie chodzę, dopóki nie będzie wszędzie JOW I zwykła ordynacja
większościowa.

Też marzę. Prędzej jednak nam tu kaktusy wyrosną niż się doczekamy.
Pomijając, Ĺźe przy JOW i zwykłej ordynacji większościowej   d z i s i a j ,
to Platforma wzięłaby całość. PiS już tonie i w zasadzie reprezentuje to samo towarzystwao karierowiczów-solidaruchów. Przy uwzględnieniu tego, kto posiada mendia (Michnik vs. Rydzyk) nie przewiduję większych zmian na mapie politycznej.

Data: 2010-11-29 08:04:48
Autor: Panslavista

"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote in message news:icvirj$gm4$1news.ett.com.ua...
Tuskowi, klichowi i Sikorskiemu za haniebne zaniedbania w sledztwie?

Bo tam same parchy. Potrzebny jest Trybunał Narodowy złożony z Polaków, ale nie prawników, bo ci są zażydzeni.

Data: 2010-11-29 15:39:22
Autor: cirrus
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:icvirj$gm4$1news.ett.com.ua...
Tuskowi, klichowi i Sikorskiemu za haniebne zaniedbania w sledztwie?
Kat juz topor ostrzy!

Nie czekaj kretynie, po co ci śledztwo- kałacha w dłoń i trach.

--
stevep

Dlaczego dotad nie postawiono wniosku do TS