Dlaczego edukatorzy tak się boją nowej ustawy?

Data: 2019-10-19 19:50:59
Autor: z
Dlaczego edukatorzy tak się boją nowej ustawy?
Przecież oni są bezstronni i przekazują tylko wiedzę żeby dzieci wiedziały co to "zły dotyk" Oni nikogo do niczego nie zachęcają.
To PROFESJONALIŚCI ;-)
Skąd ten STRACHHHHHH (modny nastrój ostatnio wśród lewactwa)

Data: 2019-10-19 11:43:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 19 października 2019 19:51:03 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Ja się raczej obawiam, że dzieciaki stracą zamiłowanie do mang i anime, bo bez pomocy tych panów trudno będzie im zrozumieć ich akcje. I gdzie ja będę urabiał agentów wpływu przeciwko Kacapii? ;-D)))

A w ogóle to edukatorzy seksualni prezentując tyle technikaliów i zabezpieczeń raczej ZNIECHĘCAJĄ do realnego seksu. Chyba chcą urobić nastolatków na inceli, otaku a nawet hikikomori.

Data: 2019-10-21 04:10:36
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego edukatorzy tak się boją nowej ustawy?
  -- A w ogóle to edukatorzy seksualni prezentując tyle technikaliów i zabezpieczeń raczej ZNIECHĘCAJĄ do realnego seksu

Albo też zachęcają, bo dzieciaki lubią być przekorne (wiele tu zależy od samego 'edukatora' i jego rzeczywistych intencji).

JB

Data: 2019-10-19 12:27:26
Autor: Bruno Brunowski
Dlaczego edukatorzy tak się boją nowej ustawy?
Gdyż ustawa jest tak mętnie napisana, że każdego można oskarżyć o co się chce.

Ale udowadnianie mętności to będzie domena Lewicy.
KO będzie drążyć aferę Banasia, PSL tradycyjnie i będzie chciał i będzie się bał, a Konfederacja będzie punktować lewicowe skrzywienia w PiS.

--
Bruno

Data: 2019-10-19 20:00:44
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

"Edukacja seksualna"  "może" odbywać się w sposób który _łatwo_ może
zostać zinterpretowany jako zachęcanie do stosunków seksualnych
(bezpiecznego seksu) w wieku poniżej 18 lat, szczególnie łatwo po tym
jak uczennica "zajdzie" [z "edukacją seksualną" też będą "zachodzić"
najwyżej statystycznie rzadziej].

A potem lewusy nie mają jaj powiedzieć wprost o co chodzi.
Lewusy mają nawet sporawo racji ale dopóki nie mają jaj mówić wprost o
co naprawdę chodzi to niech się walą na drzewo.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-10-20 07:15:26
Autor: Runt
W dniu 2019-10-19 o 20:00, A. Filip pisze:
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Dlaczego w tej "edukacji" POmijasz rodziców tych dzieci?

--
Runt

Data: 2019-10-20 14:09:27
Autor: z
W dniu 2019-10-20 o 07:15, Runt pisze:
Dlaczego w tej "edukacji" POmijasz rodziców tych dzieci?

W tej ustawie jest coś o rodzicach co rozmawiają z dziećmi w domu?

Data: 2019-10-21 07:01:38
Autor: Runt
W dniu 2019-10-20 o 14:09, pajac z pisze:
W dniu 2019-10-20 o 07:15, Runt pisze:
Dlaczego w tej "edukacji" POmijasz rodziców tych dzieci?
W tej ustawie jest coś o rodzicach co rozmawiają z dziećmi w domu?
POtrafisz czytac ze zrozumieniem?
Pytanie do filipa było:
Dlaczego w tej "edukacji" POmijasz rodziców tych dzieci?
Czytałeś "ustawę" czy tylko bełkoczesz dla samego bełkotu?--
Runt

Dlaczego edukatorzy tak się boją nowej ustawy?