Dlaczego elektrownia atomowa ma być na Kaszubach?

Data: 2011-03-28 15:59:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Dlaczego elektrownia atomowa ma być na Kaszubach?

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d9083ac$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
Według mnie to proste - po wprowadzeniu tzw. Europy Regionów od Polski odłączy się Śląsk (już teraz mają na to ochotę), a za chwilę - "Pomorze wróci do macierzy" zgodnie z marzeniami p. Steinbach. No i elektrownia wpadnie w cudze ręce. Czarny scenariusz?
Podobny zrealizowano w 1938 r. w Czechosłowacji - zabrano i m wszystkie umocnienia i część przemysłu po pierwszej "korekcie granic" po układzie monachijskim.

Polska też uszczknęła kawalek w porozumieniu z Hitlerem.

Dlaczego elektrownia atomowa ma być na Kaszubach?