Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwość?

Data: 2017-12-06 01:40:33
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwość?
Między innymi dlatego, żeby Ziobro i Macierewicz zostali znowu ministrami. Czego oczekiwałem? Mniej więcej tego co jest  - z lekk± przewag± słowa "więcej" (czyli czuję się lekko zawiedziony).
Jacek

Data: 2017-12-06 01:55:26
Autor: japanizer

http://www.sokzburaka.pl//user_open/cachefbpics/1452015088365848_2032305260336825.png

Data: 2017-12-06 03:15:43
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
Mnie to również nie przeszkadza. Czy to ważne, jakiego koloru jest kot? Być może ważne, ale najważniejsze, żeby myszy łapał!

Data: 2017-12-06 03:17:44
Autor: japanizer
On Wednesday, December 6, 2017 at 8:15:44 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Mnie to również nie przeszkadza. Czy to ważne, jakiego koloru jest kot? Być może ważne, ale najważniejsze, żeby myszy łapał!

Zgadza się, towarzyszu.

PS. pozdrów tatę z ZOMO. Jak tam jego nowa fucha w PiS?

Data: 2017-12-06 05:11:56
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
Mój tato nie żyje, a zomolków i ubeków najwięcej na wasze kodomickie marsze przychodzi. Czy to nie dla komuszych uposażeń zrobili¶cie w zeszłym roku ten pucz?
Wy bronicie czerwonego etosu i czerwonej historii. PiS wykorzystuje jednostki przeciw temu etosowi i przeciw skutkom tej historii. Dla mnie to się nazywa szansa na naprawienie krzywd, u was to się nazywa zdrada (co doprowadza was do szału, ale to nie mój problem).

Data: 2017-12-06 05:50:42
Autor: japanizer
On Wednesday, December 6, 2017 at 10:11:57 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Jaki kot jest, każdy widzi. Rzucili dla tłumów ochłapy w postaci "odbierzemy emerytury esbekom". A w kierownictwie PiS cała plejada działaczy PZPR. Oni o emerytury oczywi¶cie nie musz± się martwić. To się nazywa "targowica".

Data: 2017-12-06 08:15:02
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
Chyba nie zaprzeczysz, że za uczciw± pracę dla wolnej Polski emerytura się należy niezależnie od tego, czy kto¶ był w PZPR?

Data: 2017-12-06 08:01:57
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Zgadza się, towarzyszu.

PS. pozdrów tatę z ZOMO. Jak tam jego nowa fucha w PiS?

Oj pajdaczku, że¶ta zrównali TW Karola co pobierał big kaskę w usd
z solidarno¶ciowym Dud± co odbywał obowi±zkow± służbę, dlatego wiarygodno¶ć Wam spada:) Że¶ta wybielali Boniego spowiedzi± w GWnie, a oczerniali TW Wolfganga.

Data: 2017-12-06 08:06:10
Autor: japanizer
On Thursday, December 7, 2017 at 1:01:58 AM UTC+9, Irytujacy Irygator vel Karbonylek wrote:
> [...]

z solidarno¶ciowym Dud± co odbywał obowi±zkow± służbę, dlatego wiarygodno¶ć Wam spada:)

Kto to TW Karol?

IPN opublikowało sporo papierów, więc chyba tam jest, tak często o nim wspominasz? To kto¶ z kierownictwa PiS?

Data: 2017-12-06 08:26:29
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
[...]

Pudło:)
https://wzzw.wordpress.com/2015/07/16/%E2%96%A0%E2%96%A0-jerzy-buzek-tw-karol/

Data: 2017-12-06 12:02:11
Autor: japanizer
On Thursday, December 7, 2017 at 1:26:30 AM UTC+9, Irytujacy Irygator vel Karbonylek wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Kto to TW Karol?

Pudło:)
https://wzzw.wordpress.com/2015/07/16/%E2%96%A0%E2%96%A0-jerzy-buzek-tw-karol/

A to ciekawe, bo IPN twierdzi cokolwiek inaczej:

http://ipn.gov.pl/pl/form/r67926760409,Teczka-personalna-tajnego-wspolpracownika-TW-ps-Karol-Dagniewski-Waclaw-s-Kazimi.html

  Teczka personalna tajnego współpracownika TW ps. ,,Karol" Dagniewski Wacław s.   Kazimierza ur. 04.08.1946 r.

My¶lisz, że Buzek zmienił datę urodzenia, ojca i imię z Wacław na Józek?

Bo ja my¶lę, że jeste¶ po prostu trepem.

Data: 2017-12-06 14:18:09
Autor: stevep
W dniu 2017-12-06 o 12:15, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Mnie to również nie przeszkadza. Czy to ważne, jakiego koloru jest kot? Być może ważne, ale najważniejsze, żeby myszy łapał!

Jaki jest koń każdy widzi.

--
stevep

Data: 2017-12-06 07:29:24
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
Naprawdę Stefan? O tym też w "Wyborczej" przeczytałe¶?

Data: 2017-12-06 16:34:13
Autor: A. Filip
Dlaczego gĹ‚osowaĹ‚emťŁëk "ş×üA*nµ˙­¬"yŮb€ąô¸ó˝Ĺ
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
W dniu 2017-12-06 o 12:15, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Mnie to również nie przeszkadza. Czy to ważne, jakiego koloru jest
kot? Być może ważne, ale najważniejsze, żeby myszy łapał!

Jaki jest koń każdy widzi.

Jaki jest ¶wiat każdy widzi (*inaczej*) :-)

Data: 2017-12-07 08:22:59
Autor: Totalna Opozycja
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwo¶ć?

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomo¶ci news:anfi+x4hx2xy1sf-hc63@wp.eu...

Ty widzisz tak jak ci każe Nowogrodzka.

CL

Data: 2017-12-07 08:51:37
Autor: A. Filip
"Totalna Opozycja" <ciemny._lud@kupi.to> pisze:
[...]

Dlaczego s±dzisz innych po sobie?

Data: 2017-12-07 12:50:35
Autor: Totalna Opozycja
Dlaczego NIE głosowałem na Prawo i Sprawiedliwo¶ć?

"Totalna Opozycja" <ciemny._lud@kupi.to> pisze:
Ty widzisz tak jak ci każe Nowogrodzka.

CL

Dlaczego s±dzisz innych po sobie?

Nie b±dĽ taki mkarwan czy jak mu tam było! Jeste¶ PiS-owskim pajacem
pociaganym za sznurki z Nowogrodzkiej.

CL

Data: 2017-12-07 12:13:52
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 08:22 Totalna Opozycja <ciemny._lud@kupi.to> pisze:

[...]

A cóżby zrobił bez przekazu dnia?

--
stevep

Data: 2017-12-06 07:55:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu ¶roda, 6 grudnia 2017 10:40:34 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Między innymi dlatego, żeby Ziobro i Macierewicz zostali znowu ministrami. Czego oczekiwałem?

Zapewne sztyletników i żandarmów wieszaj±cych.
Nie ta epoka, panie Jacku.

Data: 2017-12-06 08:31:43
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
Pan to masz fantazję...
Ale nie ukrywam tego, że oczekiwałem czego¶ takiego, jak polski odpowiednik więzienia Guantanamo, do którego powinno się jak najszybciej zgarniać wszystkich sowieckich oficerów ubranych w polskie mundury. Wtedy wiele ważnych rzeczy by¶my się dowiedzieli, dla niektórych byłyby to bardzo niemiłe prawdy, dlatego rozumiem, że nie każdy byłby entuzjast± takiej instytucji.
Proszę zważyć na to, że w WTC zginęło cztery tysi±ce ludzi. W Polsce mordy i wywózki trwały latami, a cztery tysi±ce to był jeden poci±g towarowy.

Data: 2017-12-06 08:43:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu ¶roda, 6 grudnia 2017 17:31:44 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:

Proszę zważyć na to, że w WTC zginęło cztery tysi±ce ludzi. W Polsce mordy i wywózki trwały latami

ZTCW to wywózki skończyły się po ¶mierci Stalina definitywnie.
Co do mordów, to w większo¶ci również. Sporadycznie zdarzały się owszem i póĽniej.
Ile to lat musz± mieć ci, co wywozili całymi poci±gami? Chyba w wieku Baumana
albo co¶ około tego...

Data: 2017-12-06 08:49:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu ¶roda, 6 grudnia 2017 17:43:29 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Ile to lat musz± mieć ci, co wywozili całymi poci±gami? Chyba w wieku Baumana

PS. Ci, którzy od czerwca 1956 o¶mielali się używać terroru byli zmuszani
do oddawania władzy pragmatykom i to w atmosferze skandalu.
W takiej wojnie polsko-jaruzelskiej to ofiary można niemal na palcach policzyć.
Najwięcej w Wujku zginęło, bo z kilkunastu. Też niedobrze, ale to już się
powinno robić indywidualnie, a nie zbiorowo.

Data: 2017-12-06 10:08:21
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
Skonczyly-nieskonczyly, co to ma do rzeczy? Powinni¶my ¶cigać to sku*wysyństwo dla zasady, tak jak Żydzi ¶cigaj± hitlerowców. Inaczej nie przetrwamy jako naród, tylko jako bydło hodowlane w kolejnym eksperymencie socjotechnicznym.

Data: 2017-12-06 10:16:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu ¶roda, 6 grudnia 2017 19:08:23 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
[...]

Chodzi mi o  cezurę 1956, od której z partii ubywało zbrodniarzy, a wchodzili tam
karierowicze i biurwy. Najmłodsi to nawet urodzeni po zakończeniu terroru.

Data: 2017-12-06 12:22:19
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
Polskie Guantanamo nie powinno być o¶rodkiem historycznym zajmuj±cym się ustalaniem cezur pomiędzy epokami. To powinien być areszt ¶ledczy kontrwywiadu wojskowego służ±cy celom pragmatycznym, takim jak ¶ciganie pozostało¶ci po służbach sowieckich rezyduj±cych w Polsce, a także przewerbowywanie na stronę SKW oficerów uwikłanych w obcy wywiad (także weryfikacj± ludzi już przewerbowanych).
Tego rodzaju działania wymagaj± mnóstwa informacji, a do tego potrzebny jest areszt wydobywczy. Takie miejsce powinno zatrudniać wybitnych specjalistów od psychologii i psychiatrii, aby nie dopu¶cić do patologii zarówno ze strony aresztantów jak i pilnuj±cych ich strażników. J

Data: 2017-12-06 12:31:59
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
Nie chodzi tu o oceny moralne. Chodzi o to, że komunizm tym bardziej rezygnował z aparatu represji im bardziej stawał się toksyczny.
Podam przykład autocenzury, która jest bardziej szkodliwa dla ludzkiego umysłu niż formalna cenzura. W drugim przypadku człowiek boi się czynnika zewnętrznego, w tym pierwszym boi się własnych my¶li.

Data: 2017-12-06 21:33:50
Autor: u2
W dniu 06.12.2017 o 21:31, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Nie chodzi tu o oceny moralne. Chodzi o to, że komunizm tym bardziej rezygnował z aparatu represji im bardziej stawał się toksyczny.

ciemniaku-białasku kiedy się urodziłe¶ ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-12-07 12:03:01
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 21:33 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

W końcu dziewietnastego wieku.

--
stevep

Data: 2017-12-07 12:01:13
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 17:31 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]
Znacznie grozniejsi s± ci ubrani we wszelkie polskie mundury i symbole,  ale my¶l±cy po sowiecku co jest do¶ć powszechne w PiS-ie.

--
stevep

Data: 2017-12-07 12:50:25
Autor: Totalna Opozycja
Dlaczego NIE głosowałem na Prawo i Sprawiedliwo¶ć?

Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Ten gatunek to Natione Polonus Gente Ruthenus.

CL

Data: 2017-12-06 07:58:09
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
[...]

Pisiorstwo i tak szarpie nie do¶ć że selektywnie, to jeszcze na pół gwizdka.
Przykładami można sypać godzinami.

W 50% co¶ tam dłubi±, w drugich 50% widać unikanie pewnych tematów.
Ogólna ocena w skali 5 stopniowej wychodzi 3-- .

Data: 2017-12-06 08:37:20
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
Póki nie wyczyszcz± s±dów, nie zrobi± nic. Piłsudski wsadzał do Berezy, bez s±du, ale wielu warto¶ciowych ludzi tam wykończył.

Data: 2017-12-07 11:52:17
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 17:37 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Póki nie wyczyszcz± s±dów, nie zrobi± nic. Piłsudski wsadzał do Berezy,  bez s±du, ale wielu warto¶ciowych ludzi tam wykończył.

Chyba jak nie wyczyszcz± wszystkiego, proponuje, żeby zaczeli od butów,  najlepiej językiem własnym bo z obcymi kiepsko.

--
stevep

Data: 2017-12-06 14:17:17
Autor: stevep
W dniu 2017-12-06 o 10:40, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Między innymi moje kondolencje za"trafn± decyzje".

--
stevep

Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwość?