Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?

Data: 2017-12-06 07:55:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
W dniu środa, 6 grudnia 2017 10:40:34 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Między innymi dlatego, żeby Ziobro i Macierewicz zostali znowu ministrami. Czego oczekiwałem?

Zapewne sztyletników i żandarmów wieszających.
Nie ta epoka, panie Jacku.

Data: 2017-12-06 08:31:43
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
Pan to masz fantazję...
Ale nie ukrywam tego, że oczekiwałem czegoś takiego, jak polski odpowiednik więzienia Guantanamo, do którego powinno się jak najszybciej zgarniać wszystkich sowieckich oficerów ubranych w polskie mundury. Wtedy wiele ważnych rzeczy byśmy się dowiedzieli, dla niektórych byłyby to bardzo niemiłe prawdy, dlatego rozumiem, że nie każdy byłby entuzjastą takiej instytucji.
Proszę zważyć na to, że w WTC zginęło cztery tysiące ludzi. W Polsce mordy i wywózki trwały latami, a cztery tysiące to był jeden pociąg towarowy.

Data: 2017-12-06 08:43:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 6 grudnia 2017 17:31:44 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:

Proszę zważyć na to, że w WTC zginęło cztery tysiące ludzi. W Polsce mordy i wywózki trwały latami

ZTCW to wywózki skończyły się po śmierci Stalina definitywnie.
Co do mordów, to w większości również. Sporadycznie zdarzały się owszem i później.
Ile to lat muszą mieć ci, co wywozili całymi pociągami? Chyba w wieku Baumana
albo coś około tego...

Data: 2017-12-06 08:49:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 6 grudnia 2017 17:43:29 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Ile to lat muszą mieć ci, co wywozili całymi pociągami? Chyba w wieku Baumana

PS. Ci, którzy od czerwca 1956 ośmielali się używać terroru byli zmuszani
do oddawania władzy pragmatykom i to w atmosferze skandalu.
W takiej wojnie polsko-jaruzelskiej to ofiary można niemal na palcach policzyć.
Najwięcej w Wujku zginęło, bo z kilkunastu. Też niedobrze, ale to już się
powinno robić indywidualnie, a nie zbiorowo.

Data: 2017-12-06 10:08:21
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
Skonczyly-nieskonczyly, co to ma do rzeczy? Powinniśmy ścigać to sku*wysyństwo dla zasady, tak jak Żydzi ścigają hitlerowców. Inaczej nie przetrwamy jako naród, tylko jako bydło hodowlane w kolejnym eksperymencie socjotechnicznym.

Data: 2017-12-06 10:16:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 6 grudnia 2017 19:08:23 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
[...]

Chodzi mi o  cezurę 1956, od której z partii ubywało zbrodniarzy, a wchodzili tam
karierowicze i biurwy. Najmłodsi to nawet urodzeni po zakończeniu terroru.

Data: 2017-12-06 12:22:19
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
Polskie Guantanamo nie powinno być ośrodkiem historycznym zajmującym się ustalaniem cezur pomiędzy epokami. To powinien być areszt śledczy kontrwywiadu wojskowego służący celom pragmatycznym, takim jak ściganie pozostałości po służbach sowieckich rezydujących w Polsce, a także przewerbowywanie na stronę SKW oficerów uwikłanych w obcy wywiad (także weryfikacją ludzi już przewerbowanych).
Tego rodzaju działania wymagają mnóstwa informacji, a do tego potrzebny jest areszt wydobywczy. Takie miejsce powinno zatrudniać wybitnych specjalistów od psychologii i psychiatrii, aby nie dopuścić do patologii zarówno ze strony aresztantów jak i pilnujących ich strażników. J

Data: 2017-12-06 12:31:59
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
Nie chodzi tu o oceny moralne. Chodzi o to, że komunizm tym bardziej rezygnował z aparatu represji im bardziej stawał się toksyczny.
Podam przykład autocenzury, która jest bardziej szkodliwa dla ludzkiego umysłu niż formalna cenzura. W drugim przypadku człowiek boi się czynnika zewnętrznego, w tym pierwszym boi się własnych myśli.

Data: 2017-12-06 21:33:50
Autor: u2
W dniu 06.12.2017 o 21:31, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Nie chodzi tu o oceny moralne. Chodzi o to, że komunizm tym bardziej rezygnował z aparatu represji im bardziej stawał się toksyczny.

ciemniaku-białasku kiedy się urodziłeś ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-12-07 12:03:01
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 21:33 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

W końcu dziewietnastego wieku.

--
stevep

Data: 2017-12-07 12:01:13
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 17:31 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]
Znacznie grozniejsi są ci ubrani we wszelkie polskie mundury i symbole,  ale myślący po sowiecku co jest dość powszechne w PiS-ie.

--
stevep

Data: 2017-12-07 12:50:25
Autor: Totalna Opozycja
Dlaczego NIE głosowałem na Prawo i Sprawiedliwość?

Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

Ten gatunek to Natione Polonus Gente Ruthenus.

CL

Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?