Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?

Data: 2017-12-06 07:58:09
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Między innymi dlatego, żeby Ziobro i Macierewicz zostali znowu ministrami. Czego oczekiwałem? Mniej więcej tego co jest  - z lekk± przewag± słowa "więcej" (czyli czuję się lekko zawiedziony).
Jacek

Pisiorstwo i tak szarpie nie do¶ć że selektywnie, to jeszcze na pół gwizdka.
Przykładami można sypać godzinami.

W 50% co¶ tam dłubi±, w drugich 50% widać unikanie pewnych tematów.
Ogólna ocena w skali 5 stopniowej wychodzi 3-- .

Data: 2017-12-06 08:37:20
Autor: jacekbialy80
Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?
Póki nie wyczyszcz± s±dów, nie zrobi± nic. Piłsudski wsadzał do Berezy, bez s±du, ale wielu warto¶ciowych ludzi tam wykończył.

Data: 2017-12-07 11:52:17
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 17:37 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Póki nie wyczyszcz± s±dów, nie zrobi± nic. Piłsudski wsadzał do Berezy,  bez s±du, ale wielu warto¶ciowych ludzi tam wykończył.

Chyba jak nie wyczyszcz± wszystkiego, proponuje, żeby zaczeli od butów,  najlepiej językiem własnym bo z obcymi kiepsko.

--
stevep

Dlaczego głosowałem na Prawo i Sprawiedliwoś ć?