Dlaczego g艂ucho wsz臋dzie, cicho wsz臋d zie ?

Data: 2010-06-29 13:09:35
Autor: jadrys
Dlaczego g艂ucho wsz臋dzie, cicho wsz臋d zie ?
W dniu 2010-06-29 10:57, Marek pisze:
Dlaczego polscy politycy "spu艣cili zas艂on臋 milczenia" nad faktem i偶 rz膮d wyda艂 oko艂o 200 koncesji na poszukiwania "gazu 艂ubkowego" nie organizuj膮c ANI JEDNEGO PRZETARGU!!!. Op艂aty za koncesje moim zdaniem s膮 dziwnie niskie bo, wynios艂y 200 z艂/kilometr kwadratowy. Nic nie m贸wi膮 politycy, milcz膮 r贸wnie偶 wszystkie media, nie jest to zastanawiaj膮ce.

O liczbie koncesji i op艂atach m贸wi艂 jeden z go艣ci zaproszonych do audycji EKG (radio Tok FM)

Dlatego, poniewa偶 polscy politycy bardzo nie lubi膮 m贸wi膰 o faktach. Mydlenie oczu i lanie wody najlepiej im wychodzi.. i zawracanie Polakom g艂owy ma艂o istotnymi du**elami w stylu wybor贸w prezydenckich. Kogo normalnego do ci臋偶kiej cholery obchodzi kt贸ry zostanie Prezydentem?? Przecie偶 to jest temat zast臋pczy do sytuacji w jakiej  znalaz艂a si臋 Polska.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-06-29 04:15:00
Autor: Antenka
Dlaczego g硊cho wsz阣zie, cicho wsz阣zie ?
On 29 Cze, 13:09, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-06-29 10:57, Marek pisze:

> Dlaczego polscy politycy "spu禼ili zas硂n milczenia" nad faktem i
> rz眃 wyda oko硂 200 koncesji na poszukiwania "gazu 硊bkowego" nie
> organizuj眂 ANI JEDNEGO PRZETARGU!!!. Op砤ty za koncesje moim zdaniem
> s dziwnie niskie bo, wynios硑 200 z/kilometr kwadratowy. Nic nie
> m體i politycy, milcz r體nie wszystkie media, nie jest to
> zastanawiaj眂e.

> O liczbie koncesji i op砤tach m體i jeden z go禼i zaproszonych do
> audycji EKG (radio Tok FM)

Dlatego, poniewa polscy politycy bardzo nie lubi m體i o faktach.
Mydlenie oczu i lanie wody najlepiej im wychodzi.. i zawracanie Polakom
g硂wy ma硂 istotnymi du**elami w stylu wybor體 prezydenckich. Kogo
normalnego do ci昕kiej cholery obchodzi kt髍y zostanie Prezydentem??
Przecie to jest temat zast阷czy do sytuacji w jakiej 爖nalaz砤 si Polska.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt髍 nale縴 walczy..
Instaluj眂 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Teraz ograbi nas do reszty - tym razem z kopalin,  skurczybyki! :-E

Antenka

Data: 2010-06-29 13:23:07
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 13:15, Antenka pisze:
[...]

Przecie to jest temat zast阷czy do sytuacji w jakiej  znalaz砤 si Polska.

Teraz ograbi nas do reszty - tym razem z kopalin,  skurczybyki! :-E

Antenka

No niestety, - Polska jest rozgrabiana a t硊m bezmy秎nych baran體 si ekscytuje do kogo b阣zie m體i "Panie Prezydencie" :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-06-29 04:40:36
Autor: Antenka
Dlaczego g硊cho wsz阣zie, cicho wsz阣zie ?
No niestety, - Polska jest rozgrabiana a t um bezmy lnych baran w si ekscytuje do kogo b dzie m wi "Panie Prezydencie" :-( <

:-((

Pozdrawiam :-) <

I ja Ciebie pozdrawiam m.s.K.z.n.j.H. ;-)

Antenka :-*

Data: 2010-06-29 19:33:06
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 13:40, Antenka pisze:
[...]

K.艢. M. Z.  艁 :-*

--
jadry艣

Data: 2010-06-29 13:59:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Dlaczego g硊cho wsz阣zie, cicho wsz阣zie ?

U縴tkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:927b9a14-ac2e-49b5-a025-933685efdf84d37g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Instaluj眂 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Teraz ograbi nas do reszty - tym razem z kopalin,  skurczybyki! :-E

Po pierwsze - gdzie s te kopaliny?
Po drugie - kto nas ograbi i z czego?

Data: 2010-06-29 19:36:24
Autor: jadrys
[...]

Pod powierzchni ziemi, na terytorium RP.

Kto? Texaco, Exxon i inne jankeskie firmy.  - Z gazu ziemnego.