Dlaczego głucho wszędzie, cicho wszędzie ?

Data: 2010-06-29 10:57:41
Autor: Marek
Dlaczego głucho wszędzie, cicho wszędzie ?
Dlaczego polscy politycy "spuścili zasłonę milczenia" nad faktem iż rząd wydał około 200 koncesji na poszukiwania "gazu łubkowego" nie organizując ANI JEDNEGO PRZETARGU!!!. Opłaty za koncesje moim zdaniem są dziwnie niskie bo, wyniosły 200 zł/kilometr kwadratowy. Nic nie mówią politycy, milczą również wszystkie media, nie jest to zastanawiające.

O liczbie koncesji i opłatach mówił jeden z gości zaproszonych do audycji EKG (radio Tok FM)

Data: 2010-06-29 05:26:37
Autor: zbig
On 29 Cze, 10:57, Marek <no_s...@free.spam.pl> wrote:
[...]

Koncesje mają to do siebie, że się ustala za nie cenę i chętny płaci
albo nie. Nie słyszalem o jakichkolwiek przetargach na koncesje.

Data: 2010-06-29 13:09:35
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 10:57, Marek pisze:
[...]

Dlatego, poniewaĹź polscy politycy bardzo nie lubią mĂłwić o faktach. Mydlenie oczu i lanie wody najlepiej im wychodzi.. i zawracanie Polakom głowy mało istotnymi du**elami w stylu wyborĂłw prezydenckich. Kogo normalnego do ciężkiej cholery obchodzi ktĂłry zostanie Prezydentem?? PrzecieĹź to jest temat zastępczy do sytuacji w jakiej  znalazła się Polska.

Data: 2010-06-29 04:15:00
Autor: Antenka
On 29 Cze, 13:09, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> zastanawiające.

> O liczbie koncesji i opłatach mówił jeden z gości zaproszonych do

Dlatego, ponieważ polscy politycy bardzo nie lubią mówić o faktach.
Mydlenie oczu i lanie wody najlepiej im wychodzi.. i zawracanie Polakom
głowy mało istotnymi du**elami w stylu wyborów prezydenckich. Kogo
normalnego do ciężkiej cholery obchodzi który zostanie Prezydentem??
Przecież to jest temat zastępczy do sytuacji w jakiej  znalazła się Polska.

Teraz ograbią nas do reszty - tym razem z kopalin,  skurczybyki! :-E

Antenka

Data: 2010-06-29 13:23:07
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 13:15, Antenka pisze:
[...]

No niestety, - Polska jest rozgrabiana a tłum bezmyślnych baranów się ekscytuje do kogo będzie mówił "Panie Prezydencie" :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-06-29 04:40:36
Autor: Antenka
Dlaczego głucho wszędzie, cicho wszędzie ?
No niestety, - Polska jest rozgrabiana a t um bezmy lnych baran w si ekscytuje do kogo b dzie m wi "Panie Prezydencie" :-( <

:-((

Pozdrawiam :-) <

I ja Ciebie pozdrawiam m.s.K.z.n.j.H. ;-)

Antenka :-*

Data: 2010-06-29 19:33:06
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 13:40, Antenka pisze:
[...]

K.Ś. M. Z.  Ł :-*

--
jadryś

Data: 2010-06-29 13:59:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:927b9a14-ac2e-49b5-a025-933685efdf84d37g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Przecież to jest temat zastępczy do sytuacji w jakiej znalazła się Polska.

Teraz ograbią nas do reszty - tym razem z kopalin,  skurczybyki! :-E

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Po pierwsze - gdzie są te kopaliny?
Po drugie - kto nas ograbi i z czego?

Data: 2010-06-29 19:36:24
Autor: jadrys
[...]

Pod powierzchnią ziemi, na terytorium RP.

Kto? Texaco, Exxon i inne jankeskie firmy.  - Z gazu ziemnego.

Data: 2010-06-29 13:39:29
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Marek" <no_spam@free.spam.pl> napisał w wiadomości news:i0cci2$4ba$1news.dialog.net.pl...
Dlaczego polscy politycy "spuścili zasłonę milczenia" nad faktem iż rząd wydał około 200 koncesji na poszukiwania "gazu łubkowego" nie
Bo to koncesja na poszukiwanie - a nie na wydobywanie.
K.

Data: 2010-06-29 14:02:47
Autor: WW
W dniu 2010-06-29 13:39, Krzysztof pisze:

[...]

Prawie zawsze, tak już jest na tym świecie, firma poszukująca dostaje koncesje na wydobycie.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Dlaczego głucho wszędzie, cicho wszędzie ?