Dlaczego golfy gti są takie tanie?

Data: 2009-05-06 15:27:04
Autor: Kub@
Dlaczego golfy gti są takie tanie?
Stoi taki np.
http://moto.allegro.pl/item626834369_gti_dsg_100_bezwypadkowy_200km_idea
l_pilnie.html

Ta konkretna sztuka obiła mi się o oczy prawie rok temu w ogłoszeniach, więc albo już tyle stoi i ma jakis feler, że nikt nie wziął, albo ktoś kto kupił szybko się pozbywa.
Generalnie GTI nie kupują stare matrony do przewozu grubej dupy i pieska tylko zazwyczaj kolesie którzy katują sprzęt i może stąd jest ta kwestia nieskiej ceny.

Kub@

Data: 2009-05-06 18:25:53
Autor: V-Tec
Kub@ pisze:
[...]