Data: 2009-04-27 01:21:11 | |
Autor: Dżejm | |
Dlaczego gwinty pedałów są takie jakie są... | |
[...]
Wkurzony wlasciciel nowego roweru z zerwanym gwintem w korbie... Też mnie to spotkało. Ale nie łam się. Mi za kilka złotych w serwisie nagwintowali ponownie i założyli redukcję. I tak jeżdżę od lat. Jedynie przy zmianie pedałów redukcję rozwaliłem i musiałem szukać nowej, więc od razu lepiej zrobić zapas :). pozdro Dż |
|
Data: 2009-04-27 08:45:50 | |
Autor: ikov | |
Dlaczego gwinty pedałów są takie jakie są... | |
Też mnie to spotkało. Ale nie łam się. Mi za kilka złotych w serwisie nagwintowali ponownie i założyli redukcję. Dobrze wiedzieć że jest coś takiego jak możliwość nagwintowania i założenia redukcji do korby. Brat w swojej starej szosie ma zerwany gwint i na razie jeździ tylko z dużą tarczą z przodu, bo małą wygiął - ma skubany siłę w nogach - a małej założyć nie może bo korby nie zdejmie. Wiecie ile taka przyjemność (gwintowanie i redukcja) mogą ~ kosztować? -- http://ikov.bikestats.pl |
|
Data: 2009-04-27 08:59:42 | |
Autor: Rafał VFR | |
Dlaczego gwinty pedałów są takie jakie są... | |
.. Wiecie ile taka przyjemność (gwintowanie i redukcja) mogą ~
kosztować? W Poznaniu u Pawlaka kosztowało kiedyś 25 zł. Wkręcana jest tulejka hilikowlowa (tak sie to chyba pisze i tak sie to chyba nazywa?) Dobry patent. -- Pozdrawiam Rafal VFR GG 85456 http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski |
|
Data: 2009-04-27 11:10:44 | |
Autor: Coaster | |
Dlaczego gwinty pedałów są takie jakie są... | |
Rafał VFR wrote:
. Wiecie ile taka przyjemność (gwintowanie i redukcja) mogą ~ HeliCoil :-) http://www.helicoil.in/helicoil.htm -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|