Dlaczego helmuty chcieli wyci±ć hiszpańskich plantatorów zielonych ogórków?

Data: 2011-06-01 10:28:26
Autor: Antenka
Dlaczego helmuty chcieli wyci±ć hiszpańskich plantatorów zielonych ogórków?
Helmuty, wychowani na faszystowskiej, goebbelosowskiej propagandzie
( "Pluj, pluj, pluj zawsze co¶ przylgnie" )  usiłowali  fekaliow±
epidemię zrzucić na Hiszpanów. Hiszpanie zapowiedzieli już, że
germańcom nie odpuszcz± i składaj± wielomilionowe pozwy o
odszkodowanie  dla plantatorów ogórków skierowane do władz Hamburga..
Tak trzymać.

Antenka

Data: 2011-06-01 19:35:44
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

Aniby łoco ich łoskarżom, durnobabo...!?

Data: 2011-06-01 11:40:07
Autor: Antenka
On 1 Cze, 19:35, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
Antenka wrote:

Aniby łoco ich łoskarżom, durnobabo...!?<

Tylko nie babo i nie durno, bo ci te racice z baraniego dupska
powyrywam!

Antenka :-E

Za straty w sprzedaży zielonego ogórka, matole!

Data: 2011-06-01 15:03:44
Autor: Brooks
On Jun 1, 7:40 pm, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

powyrywam!

Antenka :-E

Za straty w sprzedaży zielonego ogórka, matole!

I wiadomo kto popuscil w te ogóry?

Data: 2011-06-01 21:15:43
Autor: Polok_Prawdziwy

Antenka wrote:

[...]

Cheee....!!! cheeee...!!! cheeee...!!!

DURNO¶ BABO, JAK TWUJ KUTAS NABATERYJKI JEZD...!!!

- cytak to łoskarżenie bżmieć bedzie:

"bo niechciały nasych łoguruw kupować i psezto straty momy"...?

Data: 2011-06-01 21:34:37
Autor: jadrys
Dlaczego helmuty chcieli wyciąć hiszpańsk ich plantatorów zielonych ogórków?
W dniu 2011-06-01 21:15, Polok_Prawdziwy pisze:
Antenka wrote:

On 1 Cze, 19:35, Polok_Prawdziwy<Baca_Nowoce...@patryjot.eu>  wrote:
Antenka wrote:
Aniby Ĺ‚oco ich Ĺ‚oskarĹĽom, durnobabo...!?<
Tylko nie babo i nie durno, bo ci te racice z baraniego dupska
powyrywam!

Antenka :-E

Za straty w sprzedaĹĽy zielonego ogĂłrka, matole!
Cheee....!!! cheeee...!!! cheeee...!!!

DURNOĹ› BABO, JAK TWUJ KUTAS NABATERYJKI JEZD...!!!

- cytak to łoskarżenie bżmieć bedzie:

"bo niechciały nasych łoguruw kupować i psezto straty momy"...?

Za wprowadzenie konsumentĂłw w bĹ‚Ä…d i poniesione z tego tytuĹ‚u straty plantatorĂłw... Takimi sĹ‚owami   zaczynaĹ‚ siÄ™ bÄ™dzie pozew.

Data: 2011-06-02 00:19:21
Autor: Polok_Prawdziwy

Antenka wrote:
[...]

Za wprowadzenie konsumentów w bł±d i poniesione z tego tytułu straty
plantatorów... Takimi słowami   zaczynał się będzie pozew.

Nieroz¶miesej mie JAMDRYSIE...!

- ty cheba ciongle wlatach 80-tych tkwis...

Data: 2011-06-02 10:46:27
Autor: jadrys
Dlaczego helmuty chcieli wyciąć hiszpańsk ich plantatorów zielonych ogórków?
W dniu 2011-06-02 00:19, Polok_Prawdziwy pisze:

Za wprowadzenie konsumentów w błąd i poniesione z tego tytułu straty
plantatorĂłw... Takimi sĹ‚owami   zaczynaĹ‚ siÄ™ bÄ™dzie pozew.

Nierozśmiesej mie JAMDRYSIE...!

- ty cheba ciongle wlatach 80-tych tkwis...

PoĹĽyjemy - zobaczymy..

Data: 2011-06-01 20:42:01
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:28, Antenka pisze:
[...]

Po prostu szkopy zazdroszcza Hiszpanom sukcesow w pilce kopanej :)

Data: 2011-06-01 21:17:34
Autor: Polok_Prawdziwy
u2 wrote:

[...]

CHOPYIBABY....!!! JEZD...!!! JEZD...!!!

- GUPIELOCTWO TYSIONCLECIA....!!!

Ałtor:

U2 - znany CIEćPLACOWY I PRAWICEK...

Data: 2011-06-01 22:44:00
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
u2 wrote:

CHOPYIBABY....!!! JEZD...!!! JEZD...!!!

- GUPIELOCTWO TYSIONCLECIA....!!!

Ałtor:

U2 - znany CIEćPLACOWY I PRAWICEK...

=====================

I jeze publicnie komzy wsuwo i tsepie siem...

MH

Data: 2011-06-02 17:06:45
Autor: Polok_Prawdziwy

u2 wrote:

> [...]

U2 - znany CIEćPLACOWY I PRAWICEK...

=====================

I jeze publicnie komzy wsuwo i tsepie siem...

Fakt..., wtym filmie, cogo nakreńciły, totak gruchem sem publicnie targoł, zeaz naboki pryskało...

Data: 2011-06-04 14:46:53
Autor: raff
Dlaczego helmuty chcieli wyci±ć hiszpańskich plantatorów zielonych ogórków?

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4de69107$0$2492$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-06-01 21:17, Polok_Prawdziwy pisze:
 GUPIELOCTWO TYSIONCLECIA....!!!

Ale jak toto szwabsk± kaske bierze i tak szczeka jak mu kaz±, nie ?

R.

Data: 2011-06-04 14:55:16
Autor: Leprechuan
Dlaczego helmuty chcieli wyci±ć hiszpańskich plantatorów zielonych ogórków?

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:isd9g0$355$1news.onet.pl...

[...]

Rafałku, a ty jak± kasę bierzesz?  Nie bierzesz? Szczekasz za darmo?

BomBel

Data: 2011-06-04 17:40:35
Autor: cirrus
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message
W dniu 2011-06-01 21:17, Polok_Prawdziwy pisze:
 GUPIELOCTWO TYSIONCLECIA....!!!
Ale jak toto szwabsk± kaske bierze i tak szczeka jak mu kaz±, nie ?
R.

Zakamuflowana opcja niemiecka.

--
stevep

Data: 2011-06-05 11:39:16
Autor: u2
W dniu 2011-06-04 14:46, raff pisze:

[...]

Zakamuflowana opcja GWniana :)

Data: 2011-06-04 07:08:21
Autor: Marek
On Jun 1, 7:28 pm, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Slusznie.
Polacy powinni tez pozwac Niemcow do sadu o odszkodowanie, bo ci
opowiadaja naokolo, ze Polacy to lenie,  brudasy i zlodzieje.
Przez to Polska traci na wizerunku i ponosi straty w turystyce.

Ja pozwe Gorali do sadu, bo kiedys sie po oscypkach porzygalem i 2 dni
bylem chory.

Data: 2011-06-04 16:16:22
Autor: u2
W dniu 2011-06-04 16:08, Marek pisze:
Ja pozwe Gorali do sadu, bo kiedys sie po oscypkach porzygalem i 2 dni
bylem chory.

Mi rowniez oscypki nigdy nei smakowaly, pewnie je baca falszywy pedzi z
sikow swojej kozy  :)

Data: 2011-06-05 16:51:42
Autor: Jaksa
On Wed, 01 Jun 2011 19:28:26 +0200, Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Helmuty, wychowani na faszystowskiej, goebbelosowskiej propagandzie
( "Pluj, pluj, pluj zawsze coĹ› przylgnie" )  usiĹ‚owali  fekaliowÄ…

No, no, tylko nie faszystowskiej, tylko nie faszystowskiej!

Jaksa

Data: 2011-06-05 21:30:20
Autor: wekon
"Antenka"  wrote in message news:3d7cd705-3828-48ea-aad7-fe9f43880402gh5g2000vbb.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

przypomina mi to zachowanie sowietów ze ¶ledztwem smoleńskim, pijany generał itd. a co będzie póĽniej to się zobaczy. sytuacja pokazuje jak naprawdę te państwa traktuj± słabszych, jak srajta¶mę a odpowiedzialno¶ci brak. i tak dokładnie wygl±dała by "pomoc" sojuszników z unii w razie jakiej¶ agresji.

wekon

Data: 2011-06-06 04:02:21
Autor: cirrus
Dlaczego helmuty chcieli wyci±ć hiszpańskich plantatorów zielonych ogórków?
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4debd94d$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A jak masz zatwardzenie to też ci to Smoleńsk przypomina?

--
stevep

Data: 2011-06-06 09:01:03
Autor: wekon
"cirrus"  wrote in message news:ishcfh$rlv$1news.vectranet.pl...

[...]

jak i się Smoleńsk przypomina to mnie krew zalewa, stefciu

wekon

Dlaczego helmuty chcieli wyci±ć hiszpańskich plantatorów zielonych ogórków?