Dlaczego helmuty chcieli wyci±ć hiszpańskich plantatorów zielonych ogórków?

Data: 2011-06-04 07:08:21
Autor: Marek
Dlaczego helmuty chcieli wyci±ć hiszpańskich plantatorów zielonych ogórków?
On Jun 1, 7:28 pm, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Helmuty, wychowani na faszystowskiej, goebbelosowskiej propagandzie
( "Pluj, pluj, pluj zawsze co¶ przylgnie" )  usiłowali  fekaliow±
epidemię zrzucić na Hiszpanów. Hiszpanie zapowiedzieli już, że
germańcom nie odpuszcz± i składaj± wielomilionowe pozwy o
odszkodowanie  dla plantatorów ogórków skierowane do władz Hamburga.
Tak trzymać.

Antenka

Slusznie.
Polacy powinni tez pozwac Niemcow do sadu o odszkodowanie, bo ci
opowiadaja naokolo, ze Polacy to lenie,  brudasy i zlodzieje.
Przez to Polska traci na wizerunku i ponosi straty w turystyce.

Ja pozwe Gorali do sadu, bo kiedys sie po oscypkach porzygalem i 2 dni
bylem chory.

Data: 2011-06-04 16:16:22
Autor: u2
W dniu 2011-06-04 16:08, Marek pisze:
Ja pozwe Gorali do sadu, bo kiedys sie po oscypkach porzygalem i 2 dni
bylem chory.

Mi rowniez oscypki nigdy nei smakowaly, pewnie je baca falszywy pedzi z
sikow swojej kozy  :)

Dlaczego helmuty chcieli wyci±ć hiszpańskich plantatorów zielonych ogórków?