Dlaczego hesk zakłada gacie tyłem do przodu?

Data: 2010-06-25 20:25:07
Autor: rAzor
Dlaczego hesk zakłada gacie tyłem do przodu?
Bo dziewczyny lubi± br±z.
:-P
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-25 20:32:08
Autor: raff
Dlaczego hesk zakłada gacie tyłem do pr zodu?
W dniu 2010-06-25 20:25, rAzor pisze:
Bo dziewczyny lubiÄ… brÄ…z.
:-P

Gorzej ze on zaklada te gacie na spodnie wierzchnie...

R.

Data: 2010-06-25 14:47:25
Autor: Antenka
On 25 Cze, 20:32, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-06-25 20:25, rAzor pisze:

Gorzej ze on zaklada te gacie na spodnie wierzchnie...<

Raffik nie wiesz, czy udajesz? :D Wtedy roporek ma od dupy strony
i ....:D

Antenka

P.s. To jest taki tajny kod u pedryli :D

Data: 2010-06-26 07:55:19
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwo¶c\)
Dlaczego hesk zakłada gacie tyłem do przodu?

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Wtedy roporek ma od dupy strony
i ....:D

P.s. To jest taki tajny kod u pedryli :D

Powiadasz trans, że rozpoznaj± się po tym gdzie maj± "roporki"?

Przemysław Warzywny

--

Ja, Jarosław Kaczyński kandydat na prezydenta RP, na wiecu wyborczym w
Lublinie rozpowszechniłem informację, że Bronisław Komorowski chce, aby

 - tak brzmi sprostowanie które prezes PiS musi zamie¶cić w TVP1 i TVN.

Data: 2010-06-26 08:30:10
Autor: 'he®sk'
Dlaczego hesk zakłada gacie tyłem do przodu?
On Sat, 26 Jun 2010 07:55:19 +0200, "Jarek \(lewo i sprawiedliwo¶c\)"
<Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote:

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Wtedy roporek ma od dupy strony
> i ....:D

> P.s. To jest taki tajny kod u pedryli :D

Powiadasz trans, ĹĽe rozpoznajÄ… siÄ™ po tym gdzie majÄ… "roporki"?

Przemysław Warzywny

 nie wiedzialem, ze pisowska dzicz siedzi u mnie w muszli klozetowej.
 coz za przyjemnosc sie dowiedziec, ze codziennie osrywam im durne  lysiejace lby. konusy intelektualne. --

 HeSk

Data: 2010-06-26 08:30:10
Autor: 'he®sk'
Dlaczego hesk zakłada gacie tyłem do przodu?
 nie wiem kto jest autorem tej rewelacji. mam tych durni w kf.
 jedno jest pewne - ten zboczek musial mnie podgladac w kiblu.
 przyjemnie jest wiedziec, ze durniowi nasralem na leb ;o).

 --

 HeSk

Data: 2010-06-26 23:57:08
Autor: Antenka
Dlaczego hesk zakłada gacie tyłem do przodu?

Powiadasz trans, e rozpoznaj si po tym gdzie maj "roporki"?<

Nie wtr±caj się kapu¶ciany gł±bie, jak doro¶li prowadz± poważn±
dyskusję. IdĽ do piaskownicy i uważaj, zeby¶ nie wdepn±ł w GóWno. Fuj!

Antenka

P.s. Aha! Gacie nosi się na dupie,a nie na kapu¶cianym łbie, mały
kretynie. Mama ci nie powiedziała? No tak, przecież ona nosi pas od
pończoch na makówce i udaje, że to opaska do włosów. Zwariowane
towarzystwo...

Data: 2010-06-27 09:35:06
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwo¶c\)
Dlaczego hesk zakłada gacie tyłem do przodu?

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Nie wtr±caj się kapu¶ciany gł±bie, jak doro¶li prowadz± poważn±
dyskusję. ..

O "roporkach"?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-27 12:13:11
Autor: 'he®sk'
Dlaczego hesk zakłada gacie tyłem do przodu?
On Sun, 27 Jun 2010 09:35:06 +0200, "Jarek \(lewo i sprawiedliwo¶c\)"
<Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote:

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Nie wtrącaj się kapuściany głąbie, jak dorośli prowadzą poważną
dyskusjÄ™. ..

O "roporkach"?

Przemysław Warzywny

 ci durnie wciaz chca by srac im na lby? z przyjemnoscia ;o)))

 ktory z nich jest autorem tego watku? raff, awe, cytryna czy razor?
 zakompleksione cherlaki intelektualne...

--

 HeSk

Data: 2010-06-27 13:07:37
Autor: rAzor
<BroĹ„my RP przed pisem@..pl>  wrote:

UĹĽytkownik "KaĹ‚tenka"<sweet.blue_eyes@wp.pl>  napisaĹ‚

[...]

Przy tobie, nawet Kawecki okazuje się być wykształconym, chociaż ledwie budowlankę skończył jako betoniarz.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-27 11:39:12
Autor: rAzor
Użytkownik Antenka napisał:

[...]

:-))))))))))))))))))))))))))))
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-25 23:19:19
Autor: Piotr
Dlaczego hesk zakłada gacie tyłem do przodu?
Dnia Fri, 25 Jun 2010 20:25:07 +0200, rAzor napisał(a):

Bo dziewczyny lubi± br±z.

Kałecki mu się rozsmarował?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Dlaczego hesk zakłada gacie tyłem do przodu?