Dlaczego idziemy na Mszę Świętą

Data: 2009-11-08 15:46:09
Autor: Polok_prawdziwy
Dlaczego idziemy na Mszę Świętą
abc wrote:

Ato niewis tego...!?

- coby łod gzechuw dnia popsedniego siem łocyścić...!!!

Jakty myślis, jak dnia popsedniego nieswojom Marynem molestowołem, a porem
dni wceśniej na modziutkich Ukrainkach pikne psezycia sem wydziwiołem, to
gzechu nimom...!?

Mom...!!
- ito łokrutne gzechy som...!!!

Jedynie, comie łodratować moze, to spowiedź, psyjeńcie HOSTJIPSENOJśWINTSEJ
i łocywistałocywistość, łodpowiednio wielgo PSENOJśWINTSOŁOFIARA, cego
fratrom niezałujem, bo zbawionym nawiecność być chcem....

PS - zrestom...
- nas wioskowy probosc podobnie cyni, aniekiedy to we trujkem (jo, Jontek i
łon) wmojim pensunacie nowe pokojuwki testujemy...

Dlaczego idziemy na Mszę Świętą