Dlaczego jakis kretyn....

Data: 2014-06-09 22:51:21
Autor: A.L.
Dlaczego jakis kretyn....
Pzreprawzam, ale dawno po Polsce samochodem nie jezdzilem, wiec pytam

Jade 5 kmh szybciej niz dozwolona pradkosc. A tu jakis kretyn, metr za
mna, blyska swiarlami i trabi jak najety. I tak pzrez dobre 10
kilometrow.

O co mu chodzi? Czy mzoe prosi o pomoc? Benzyna mu sie konczy? Zona
rodzi? Dostal ostrego wyrostka?...

A.L.

Data: 2014-06-09 23:10:30
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:u00dp95geljjffoda9cv8visskfqcre2tg4ax.com...
[...]

Moze o to, ze jechales lewym pasem a prawy pas byl pusty?

To, ze Ty jechales 5km/h szybciej niz dozwolona predkosc
wcale nie znaczy ze ktos nie chce jechac szybciej, lewym pasem.

Ludzie w Ameryce maja tendencje do wyboru dowolnego pasa
jazdy, moze bedac przyzwyczajony do takiej jazdy nie jechales
prawym - tymczasem w Europie przestrzega sie zasady, ze zajmuje
sie pas najblizej prawej krawedzi drogi, chyba ze sie wyprzedza.

Data: 2014-06-10 20:54:12
Autor: A.L.
Dlaczego jakis kretyn....
On Mon, 9 Jun 2014 23:10:30 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

Jecalem prawym. Nie wszedzie w Ameryce jezdi sie lewym. W niektorych
stanach za jazde lewym pasem bez potzreby mozna dostac mandat

Zreszta, droga miala tylko dwa pasy. Jeden w jedna strone, a drugi w
druga. To nei byla autostrada.

A.L.

Data: 2014-06-10 21:22:43
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:3jdfp9p8bhnu3aj4fgf01rfd4708fohiit4ax.com...
Jecalem prawym. [...]
Zreszta, droga miala tylko dwa pasy.
Jeden w jedna strone, a drugi w druga. To nei byla autostrada.

No to jak mogles jechac "prawym" skoro nie bylo lewego?

Cos tu macisz...

Data: 2014-06-10 06:45:06
Autor: Jacek
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 2014-06-10 05:51, A.L. pisze:
Pzreprawzam, ale dawno po Polsce samochodem nie jezdzilem, wiec pytam

Jade 5 kmh szybciej niz dozwolona pradkosc. A tu jakis kretyn, metr za
mna,
Trzeba było zwolnić i puścić przodem, po co się denerwować.
Jacek

Data: 2014-06-10 07:09:46
Autor: Shrek
Dlaczego jakis kretyn....
On 2014-06-10 05:51, A.L. wrote:

O co mu chodzi? Czy mzoe prosi o pomoc? Benzyna mu sie konczy? Zona
rodzi? Dostal ostrego wyrostka?...

Po prostu się spieszy. Za mało danych... Którym pasem i gdzie jechałeś? Bo jeśli lewym na autostradzie to rozumiem jego zdenerwowanie;)

Shrek.

Data: 2014-06-10 07:51:57
Autor: PiteR
Dlaczego jakis kretyn....
na  ** p.m.s **  A.L. pisze tak:

A tu jakis kretyn, metr za mna, blyska swiarlami i trabi jak
najety. I tak pzrez dobre 10 kilometrow.

Pokazałeś mu fakju? Czy pomogło?

--
    Piter

Data: 2014-06-10 20:55:01
Autor: A.L.
Dlaczego jakis kretyn....
On Tue, 10 Jun 2014 07:51:57 +0200, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

na  ** p.m.s **  A.L. pisze tak:

A tu jakis kretyn, metr za mna, blyska swiarlami i trabi jak
najety. I tak pzrez dobre 10 kilometrow.

Pokazałeś mu fakju? Czy pomogło?

nie. Nei pokazalem. Nei jestem zwyczajny. W Ameryce za pokazanie mozna
dostac 3 miesiace aresztu

A.L.

Data: 2014-06-10 21:13:18
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:amdfp99gdchee4veefnm4gvrp23uu6ku2t4ax.com...
On Tue, 10 Jun 2014 07:51:57 +0200, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
Pokazałeś mu fakju? Czy pomogło?

nie. Nei pokazalem. Nei jestem zwyczajny.
W Ameryce za pokazanie mozna dostac 3 miesiace aresztu

O tak? A na jakiej podstawie? Zaciekawiłeś mnie...

Data: 2014-06-11 19:53:03
Autor: PiteR
Dlaczego jakis kretyn....
na  ** p.m.s **  A.L. pisze tak:

Pokazałeś mu fakju? Czy pomogło?

nie. Nei pokazalem. Nei jestem zwyczajny. W Ameryce za pokazanie
mozna dostac 3 miesiace aresztu

W Polsce wszystko można.

--
Piter

golf - nic nie póka nic nie stóka

Data: 2014-06-11 13:09:35
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
"PiteR" <email@fauszywy.pl> wrote in message news:XnsA349CA45F204elektroniklocalhost.net...
na  ** p.m.s **  A.L. pisze tak:

Pokazałeś mu fakju? Czy pomogło?

nie. Nei pokazalem. Nei jestem zwyczajny. W Ameryce za pokazanie
mozna dostac 3 miesiace aresztu

W Polsce wszystko można.

te 3 miesiące aresztu to bajki tylko.

Data: 2014-06-11 20:21:50
Autor: PiteR
Dlaczego jakis kretyn....
na  ** p.m.s **  Pszemol pisze tak:

W Polsce wszystko można.

te 3 miesiące aresztu to bajki tylko.

żartuje tylko :) Sam też nie pokazuje fakju. Odkąd jeżdzę cięższymi służbowymi wyrobiłem sobie nawyk zjeżdzania na prawy pas po skręcie w lewo jak najszybciej się da, jednakowoż dla niektórych debili narwanych nawet to jest za długo i próbują mnie po prawej.

Potem i tak olsztyńska czerwona fala uczy ich pokory.

Data: 2014-06-12 08:57:26
Autor: AZ
Dlaczego jakis kretyn....

na  ** p.m.s **  A.L. pisze tak:

[...]

A nie czasem ostrzegawczy strzal w tyl glowy? W tej waszej Ameryce?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-06-12 07:09:34
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....

na  ** p.m.s **  A.L. pisze tak:

[...]

Generalnie to chyba Ci co pokazują fakju są godni tych co wymachują
bronią na postrach - i jedni i drudzy powinni się nieco wyluzować
i z jazdy po drodze nie robić jakiejś wojenki z ustawianiem tempomatu
na 100 czy też utrudnianiem komuś wyprzedzania inaczej...
To, że ktoś jedzie od Ciebie szybciej niz znaczy że ma dłuższego! ;-)

Take it easy!

Data: 2014-06-10 08:37:00
Autor: Jarek S.
Dlaczego jakis kretyn....

Uzytkownik "A.L." <alewando@aol.com> napisal w wiadomosci news:u00dp95geljjffoda9cv8visskfqcre2tg4ax.com...
[...]

Moze po prostu nie jechales prawym pasem ?

Data: 2014-06-10 20:56:08
Autor: A.L.
Dlaczego jakis kretyn....
On Tue, 10 Jun 2014 08:37:00 +0200, "Jarek S."
<pracawgazecie@gazeta.pl> wrote:

[...]

tal byl tylko prawy pas. To byla zwyczajna droga. Po jednym pasie w
kazda strone.

Ale nie rozumiem pytania. I co z tego z jechalbym lewym pasem? A.L.

Data: 2014-06-10 21:14:52
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:undfp9dbqpaiu8kfqc994qpi73r3ovkchj4ax.com...
tal byl tylko prawy pas. To byla zwyczajna droga.
Po jednym pasie w kazda strone.

Ale nie rozumiem pytania. I co z tego z jechalbym lewym pasem?

No wlasnie - wtedy mialby powód przypomniec Ci, ze nie jestes
sam na drodze i powinienes zagladac do lusterka wstecznego.

Migania nie ma sensu brac zbytnio do siebie - to raczej jedyna
metoda aby jadac za kims spiacym, zagapionym, zwrócic na
siebie uwage (bez trabienia, oczywiscie...)

Data: 2014-06-10 08:56:54
Autor: collie
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 10.06.14 5:51, A.L. pisze:

[...]

Na bank jeździsz lewym pasem, nie wyprzedzając w tym czasie kogoś na prawym
pasie, czy nie mając zamiaru skręcać w lewo niebawem a nie za 10 km - ot, po
prostu uważasz, że jak są wymalowane pasy, to masz wolny wybór. To, że dawno
w kraju nie byłeś, nie zwalnia Cię przed jeżdżeniem zgodnie z przepisami.
A ten z tyłu, trąbiąc i błyskając światłami, chciał Ci tylko o tym przypomnieć.

--
collie

Data: 2014-06-10 08:59:08
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 10.06.2014 08:56, collie pisze:
W dniu 10.06.14 5:51, A.L. pisze:

[...]

Posługując się dokładnie taką samą metoda dedukcji jak ty można stwierdzić, żeś pijak i złodziej ;->

Data: 2014-06-10 09:56:20
Autor: collie
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 10.06.14 8:59, Andrzej Lawa pisze:

Posługując się dokładnie taką samą metoda dedukcji jak ty można stwierdzić, żeś
pijak i złodziej ;->

Gdy Twoja znajomość tematu ogranicza się tylko do "teoretycznej dedukcji" przed
monitorem, bo nie jesteś użyszkodnikiem polskich dróg i doświadczenia z tym
związanego nie masz, to jesteś w stanie napisać na p.m.s każdy bzdet.

--
collie

Data: 2014-06-10 11:02:11
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 10.06.2014 09:56, collie pisze:
[...]

Ach, czyli zdradziłeś przyczyny twoich bredni. Skoro już znasz swój problem, to może nad nim popracuj, hmm?

Data: 2014-06-10 12:27:13
Autor: collie
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 10.06.14 11:02, Andrzej Lawa pisze:

Ach, czyli zdradziłeś przyczyny twoich bredni. Skoro już znasz swój problem, to
może nad nim popracuj, hmm?

Teraz już wiem, skąd te powszechne opinie o Tobie na newsach,
sieroto po Arnoldzie Buzdyganie.

--
collie

Data: 2014-06-10 13:36:15
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 10.06.2014 12:27, collie pisze:
[...]

Do budy, psie, do budy.

Data: 2014-06-10 20:56:45
Autor: A.L.
Dlaczego jakis kretyn....
On Tue, 10 Jun 2014 08:56:54 +0200, collie <collie2@vp.pl> wrote:

W dniu 10.06.14 5:51, A.L. pisze:

[...]

A skad wiesz? Tam nie bylo leego pasa

A.L.

Data: 2014-06-11 09:18:45
Autor: dddddddd
Dlaczego jakis kretyn....

W dniu 10.06.14 5:51, A.L. pisze:

[...]

w takim razie może faktycznie żona mu rodziła? bo ja na zwykłych drogach takich sytuacji nie spotykam

Łukasz

Data: 2014-06-10 11:19:16
Autor: J.F.
Dlaczego jakis kretyn....
UĹźytkownik "A.L."  napisał w wiadomości
[...]

a) tu jest Europa a nie Ameryka, tu nalezy jezdzic prawym pasem, lewym tylko krotko w celu wyprzedzania

b) cos ci sie dymilo z samochodu, albo zapomniales na stacji telefonu, albo ciagnales uwiazanego psa.

J.

Data: 2014-06-10 11:34:31
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 10.06.2014 11:19, J.F. pisze:
[...]

Ech, ty i twoja "znajomość" przepisów... W USA (i w Kanadzie) organizacja ruchu jest taka sama jak w kontynentalnej Europie.

Dodatkowo trochę marwti mnie, że (wg. twojej powyższej wypowiedzi) w lewo skręcasz z prawego pasa...

ATSD - czy inicjator wątku gdziekolwiek wspomniał o liczbie pasów ruchu? Może jakiś drobny druczek?

Data: 2014-06-10 13:07:05
Autor: J.F.
Dlaczego jakis kretyn....
UĹźytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomości
[...]

Moze i taka sama, ale tam ci szeryf mandat wlepi za czesta zmiane pasow.
A w Niemczech za jazde lewym pasem.

ATSD - czy inicjator wątku gdziekolwiek wspomniał o liczbie pasów ruchu? Może jakiś drobny druczek?

Nie. Ale musial sie jakos narazic temu z tylu, bo bez powodu by nie migal :-)
No chyba ze przed policja ostrzegal :-)

J.

Data: 2014-06-10 13:34:42
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 10.06.2014 13:07, J.F. pisze:

[...]

Także jeśli prawy zajęty wolniejszymi? Ciekawe, opowiedz coś jeszcze ;->

ATSD - czy inicjator wątku gdziekolwiek wspomniał o liczbie pasów
ruchu? Może jakiś drobny druczek?

Nie. Ale musial sie jakos narazic temu z tylu, bo bez powodu by nie
migal :-)

AleĹź naraził się - miał czelność być  NA JEGO DRODZE.

Dlaczego oczekujesz racjonalizmu od debili siedzących na zderzaku? Toż to niedorozwinięte, zakompleksione gnojki, które będą cię popędzać nawet jeśli na najbliższym skrzyżowaniu właśnie zapaliło się czerwone.

Data: 2014-06-10 18:17:37
Autor: dddddddd
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 2014-06-10 13:34, Andrzej Lawa pisze:
[...]

tak samo zakompleksione jak i ty...
Wczoraj jechałem A4, łącznie zrobiłem ok. 500km, jakiś pajac wyprzedzał cały czas tych na prawym - bo jechali wolniej (sam jechał 80-110km/h), ale jak była luka to nie zjeżdżał. Następny po nim chyba czekał na jego zderzaku aż tamten zjedzie (ale prawym go nie wyprzedził), kolejny tuż na zderzaku, ale wkurwiony bo dwóch na raz gorzej wyprzedzić, ja jakieś 10 aut dalej. Wytrzymałem ze 20km za nimi, zacząłem wyprzedzać prawym po dwa auta jak widziałem między przed nimi lukę w którą się zmieszczę. Nie wiem co było dalej, pajaca wyprzedziłem i pojechałem. Nawet nie miałem jak mu zamrugać, bo jak dojechałem do pierwszego w kolejce to miałem lukę na prawym pasie do wyprzedzania więc pojechałem (a jaki jest sens mrugać tym z tyłu)
Z doświadczenia na A4 mogę też powiedzieć, że albo trzeba dość szybko się zbliżać (oczywiście tak żeby wyhamować), albo siąść na chwilę na zderzaku, bo inaczej ten przede mną stwierdza "skoro zostawił taki odstęp, to wyprzedza tak jak i ja, więc po co mam zjeżdżać na prawy"

Łukasz

Data: 2014-06-11 00:00:48
Autor: mastalerz
Dlaczego jakis kretyn....
Dnia 2014-06-10, o godz. 18:17:37
dddddddd <fejk@email.com> napisał(a):

[...]

No nie wiem. Ja zawsze wyprzedzam dynamicznie i zjeĹźdĹźam na prawo od razu,
ale jak mi jakiś neurotyk siada na zderzaku, chociaż widzi, że jeszcze nie
skończyłem wyprzedzać, to raczej załączam tempomat na 100.

Siłą i groźbą, to sobie może żonę wychowywać.

Na A4 taki pokopany styl jazdy z miganiem i siadaniem na zderzaku,
najczęściej występuje u ludzi z podkarpacia. Nie wiem czy pierwszy raz na
dwupasmĂłwce, czy co...

A co do tego co piszesz "skoro zostawił taki odstęp, to wyprzedza tak jak
i ja, więc po co mam zjeżdżać na prawy", to rzeczywiście tak sobie czasem
ludzie myślą, ale wtedy zamiast zachowywać się jak zjeb, można w
ostateczności włączyć lewy kierunek. Pomaga i raczej nie jest takie
napastliwe jak styl podkarpacki.

Data: 2014-06-10 18:25:58
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
"mastalerz" <mastalerz@mail.mx> wrote in message news:20140611000048.2bc25f85mail.mx...
Na A4 taki pokopany styl jazdy z miganiem i siadaniem na zderzaku,
najczęściej występuje u ludzi z podkarpacia. Nie wiem czy pierwszy
raz na dwupasmĂłwce, czy co...

dziwne, że mi się nie zdarza - często Ci ktoś z tyłu miga?

można w ostateczności włączyć lewy kierunek.
Pomaga i raczej nie jest takie napastliwe jak styl podkarpacki.

najbardziej pomaga patrzenie w lusterko i zjeĹźdzanie na prawy pas jak wolny.

Data: 2014-06-11 01:32:16
Autor: mastalerz
Dlaczego jakis kretyn....
Dnia 2014-06-10, o godz. 18:25:58
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> [...]
> raz na dwupasmĂłwce, czy co...

dziwne, że mi się nie zdarza - często Ci ktoś z tyłu miga?

Rzadko.

> można w ostateczności włączyć lewy kierunek.
> Pomaga i raczej nie jest takie napastliwe jak styl podkarpacki.

najbardziej pomaga patrzenie w lusterko i zjeĹźdzanie na prawy pas jak
wolny.

Przeczytaj co napisałem jeszcze raz i się zastanów.

Data: 2014-06-10 19:34:22
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
"mastalerz" <mastalerz@mail.mx> wrote in message news:20140611013216.2b09f421mail.mx...
> [...]

> raz na dwupasmĂłwce, czy co...

dziwne, że mi się nie zdarza - często Ci ktoś z tyłu miga?

Chyba jednak często, skoro uważasz to za normalny styl jazdy na A4
i nawet robisz statystyki na temat tego skąd są ludzie co migają... :-)

> [...]

wolny.

Przeczytaj co napisałem jeszcze raz i się zastanów.

Raczej Ty się zastanów, bo widać z tego co opisałeś że to Ty stanowisz
problem na drodze dla tych co muszą Ci migać abyś ich zauważył
bo inaczej do lusterek nie zaglądasz jak przepisy nakazują...

Data: 2014-06-11 02:53:30
Autor: mastalerz
Dlaczego jakis kretyn....
Dnia 2014-06-10, o godz. 19:34:22
[...]

Napisałem "chociaż widzi, że jeszcze nie skończyłem wyprzedzać". Raczej
jednak Ty się zastanów.

Data: 2014-06-10 21:18:52
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
"mastalerz" <mastalerz@mail.mx> wrote in message news:20140611025330.45def9d4mail.mx...
Dnia 2014-06-10, o godz. 19:34:22
[...]

Pomyliło Ci się już co i gdzie napisałeś :-))

To o zbyt powolnym wracaniu na prawy pas pisałeś przy okazji
Twojej chamskiej i złośliwej metody włączania tempomatu na 100-tkę...

Natomiast propozycję włączania migacza zamiast migania długimi
pisałeś już w ostatnim akapicie, przy okazji zostawiania dużego odstępu.

Data: 2014-06-11 09:38:45
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 11.06.2014 01:25, Pszemol pisze:

najbardziej pomaga patrzenie w lusterko i zjeżdzanie na prawy pas jak
wolny.

Owszem. Jak wolny.

Data: 2014-06-11 09:37:13
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 11.06.2014 00:00, mastalerz pisze:

Siłą i groźbą, to sobie może żonę wychowywać.

No i wszystko jasne - pierdolony korwin czy inny kowboj czacza

Data: 2014-06-11 09:37:46
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 10.06.2014 18:17, dddddddd pisze:
W dniu 2014-06-10 13:34, Andrzej Lawa pisze:
Nie. Ale musial sie jakos narazic temu z tylu, bo bez powodu by nie
migal :-)

Ależ naraził się - miał czelność być  NA JEGO DRODZE.

[...]

.....odezwał się wieczny przedszkolak ddddddddddddddd(upa?).

Data: 2014-06-11 13:26:52
Autor: dddddddd
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 2014-06-11 09:37, Andrzej Lawa pisze:
[...]

jakieś poparcie na swoją tezę, czy po prostu musisz zaistnieć kapeluszu?

Łukasz

Data: 2014-06-11 14:26:38
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 11.06.2014 13:26, dddddddd pisze:
[...]

Stosujesz przedszkolną pseudoargumentację, szczylku.

Data: 2014-06-10 20:59:12
Autor: A.L.
Dlaczego jakis kretyn....
On Tue, 10 Jun 2014 13:07:05 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomości
[...]

Ja mysle ze mu sie narazilem tym ze za wolno jechalem. Zgodnie z
przepisami

A.L.

Data: 2014-06-10 21:21:49
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:audfp9ho72g6s15t0ced28q6lg1p7f6e3h4ax.com...
Ja mysle ze mu sie narazilem tym ze za wolno jechalem.
Zgodnie z przepisami

Z tego co sam pisałeś, nie jechałeś zgodnie z przepisami...

A może pomyliło Ci się, i zamiast napisać "jadę 5kmh szybciej
niż dozwolona prędkość" miałeś napisać "jadę 5kmh wolniej
niż dozwolona prędkość? Bo coś się tu nie zgadza...

Ale jeśli sam uważasz że jechałeś za wolno, to może
powinieneś na dwujezdniowej drodze zjechać ciutkę na
pobocze, aby ułatwić manewr wyprzedzania...

Data: 2014-06-10 21:48:17
Autor: Marek Dyjor
Dlaczego jakis kretyn....
Andrzej Lawa wrote:
Dodatkowo trochę marwti mnie, że (wg. twojej powyższej wypowiedzi) w
lewo skręcasz z prawego pasa...

najgorsze że niektórzy sie muszą ustawić do skrętu w lewo już kilka kilometrów wcześniej.

Data: 2014-06-10 22:15:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dlaczego jakis kretyn....
Hello Marek,

Tuesday, June 10, 2014, 9:48:17 PM, you wrote:

Andrzej Lawa wrote:
Dodatkowo trochę marwti mnie, że (wg. twojej powyższej wypowiedzi) w
lewo skręcasz z prawego pasa...
najgorsze że niektórzy sie muszą ustawić do skrętu w lewo już kilka
kilometrów wcześniej.

Jeśli dobrze kojarzę - bo docierają do mnie tylko ogryzki - była mowa
o 10 minutach?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-11 09:41:20
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 10.06.2014 21:48, Marek Dyjor pisze:
Andrzej Lawa wrote:
Dodatkowo trochę marwti mnie, że (wg. twojej powyższej wypowiedzi) w
lewo skręcasz z prawego pasa...

najgorsze że niektórzy sie muszą ustawić do skrętu w lewo już kilka
kilometrów wcześniej.

No i jak się okazało - był tylko jeden pas.

I co pieski od "bo jechałeś lewym pasem!"? Będzie odszczekiwanie?
(to nie tylko do ciebie)

Data: 2014-06-11 13:30:47
Autor: dddddddd
Dlaczego jakis kretyn....
Andrzej Lawa wrote:
[...]

równie dobrze możesz zapytać dlaczego mi auto na czarno dymi, jak nie podasz więcej faktów to równie dobrze ktoś mógł ci czarną flarę do wydechu wcisnąć :P
A co do autora - albo jechał za nim debil, albo faktycznie miał pilną sytuację, albo sytuacja nie jest taka jak autor wątku przedstawia...
Często ktoś ci na jednopasmówce mruga ? bo ja sobie nie przypominam takiej sytuacji, nawet jak ktoś 50 jedzie poza zabudowanym to takich sytuacji nie widuję...

Łukasz

Data: 2014-06-11 12:47:57
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
"dddddddd" <fejk@email.com> wrote in message news:ln9el8$lh8$1dont-email.me...
[...]

Dokładnie mam takie same przemyślenia...
Nasz Amerykanin jechał lewym pasem 5kmh powyżej zakazu
i wydawało mu się, że nikt szybciej nie ma prawa jechać ani
go na prawy pas spychać a teraz ściemnia i zmienił historię :-)

Data: 2014-06-12 23:08:27
Autor: Gotfryd Smolik news
Dlaczego jakis kretyn....
  Ja w sprawie formalnej:

On Wed, 11 Jun 2014, Pszemol wrote:

Nasz Amerykanin jechał lewym pasem 5kmh powyżej zakazu
i wydawało mu się, że nikt szybciej nie ma prawa jechać

  Ściślej rzecz biorąc, "mieć prawa" to nie ma :>
  Co nie zmienia faktu że nie jest to równoważnik "nie może" ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-06-12 17:51:31
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
"Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> wrote in message news:Pine.WNT.4.64.1406122307030.5120quad...
[...]

Zauważ, że on sam napisał potem, że jechał zgodnie z przepisami,
mimo że wcześniej pisał że jechał 5kmh powyżej limitu prędkości :-)

Data: 2014-06-14 08:16:40
Autor: Cavallino
Dlaczego jakis kretyn....

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1406122307030.5120@quad...
[...]

Nie wiadomo.
Licznik sprawdzony?
Te 5 km/h na pewno zawyża.

Data: 2014-06-14 12:12:32
Autor: A.L.
Dlaczego jakis kretyn....
On Wed, 11 Jun 2014 12:47:57 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

Przeciez, KURWA, pisalem, ze byl tylko jeden pas

A.L.

Data: 2014-06-14 13:06:28
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
wrote:

[...]

Wyluzuj... i tak już za późno ;-)

Data: 2014-06-19 00:13:58
Autor: J.F.
Dlaczego jakis kretyn....
Dnia Sat, 14 Jun 2014 12:12:32 -0500, A.L. napisał(a):
Przeciez, KURWA, pisalem, ze byl tylko jeden pas

Popatrz sobie na to
https://www.youtube.com/watch?v=V87iEfY7H2k

Widzisz tam kogos migajacego ? Wiec pomysl - co zrobiles nie tak jak na filmie :-)

J.

Data: 2014-06-19 07:37:58
Autor: Cavallino
Dlaczego jakis kretyn....

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:zi3tb7a54d2o.cwko3rl78myv.dlg@40tude.net...
[...]

Ale o co chodzi?
Tak bez oglądania 10 minut niczego?

Data: 2014-06-19 08:17:21
Autor: J.F.
Dlaczego jakis kretyn....
Dnia Thu, 19 Jun 2014 07:37:58 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

Nikt nie miga. Zwykla polska droga, zwykla polska jazda i nikt nie
miga. Widac trzeba Amerykanina :-)

J.

Data: 2014-06-19 10:59:14
Autor: Cavallino
Dlaczego jakis kretyn....

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:yx49s50w0bm8.1a41lr8ls2do1$.dlg@40tude.net...
[...]

Ja też nie widziałem żeby ktoś kiedykolwiek komuś migał na jednopasmowej drodze.
Widać trzeba ostro przegiąć, ale patrząc na twórczość AL, jestem w stanie uwierzyć że tego regularnie dokonuje.

Data: 2014-06-21 11:07:55
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:yx49s50w0bm8.1a41lr8ls2do1$.dlg40tude.net...
[...]

Ja zrozumiałem że ktoś ZA NIM migał... i widziałby to w lusterku.
Film nie pokazuje co ten kierowca widzi w lusterku :-))

Data: 2014-06-11 14:27:31
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 11.06.2014 13:30, dddddddd pisze:

Często ktoś ci na jednopasmówce mruga ? bo ja sobie nie przypominam
takiej sytuacji, nawet jak ktoś 50 jedzie poza zabudowanym to takich
sytuacji nie widuję...

Mało jeździsz. Jak to przedszkolak.

Data: 2014-06-11 16:42:31
Autor: dddddddd
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 2014-06-11 14:27, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Widzę że prowadzisz bardzo dojrzałą dyskusję.
Jak już odkręcisz boczne kółka od swojego roweru to pogadamy, tymczasem wracaj na lekcje bo się spóźnisz.

Łukasz

Data: 2014-06-11 21:53:41
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 11.06.2014 16:42, dddddddd pisze:
[...]

O, kolejne potwierdzenie wieku przedszkolnego :)

Wiedz, dzieciaczku, że skoro ty jeździsz jeszcze z takimi kółkami, innych ta przypadłość nie musi dotyczyć.

Data: 2014-06-12 06:58:45
Autor: dddddddd
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 2014-06-11 21:53, Andrzej Lawa pisze:
[...]

kończę z tobą dyskusję, bo ci nauczycielka telefon zabierze

Łukasz

Data: 2014-06-12 14:58:36
Autor: mlodz
Dlaczego jakis kretyn....
Dnia Wed, 11 Jun 2014 13:30:47 +0200, dddddddd napisał(a):

[...]

Jest jeszcze opcja z przyklejeniem się do środka jezdni przy szerokim i pustym poboczu.

Data: 2014-06-12 21:59:59
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 12.06.2014 14:58, mlodz pisze:
[...]

A co ma pobocze do jazdy samochodem, hmm?

Data: 2014-06-12 17:52:07
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
"Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> wrote in message news:lnd0ru$ee2$1node1.news.atman.pl...
[...]

No jak nie wiesz, to duża jest szansa że zobaczysz ludzi migających za sobą.

Data: 2014-06-10 18:21:36
Autor: Pszemol
Dlaczego jakis kretyn....
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5396cd98$0$2371$65785112news.neostrada.pl...
b) cos ci sie dymilo z samochodu, albo zapomniales na stacji telefonu, albo ciagnales uwiazanego psa.

:-)))))))) Albo żonę za szalik przytrzaśnięty drzwiami :-)))

Data: 2014-06-10 20:58:12
Autor: A.L.
Dlaczego jakis kretyn....
On Tue, 10 Jun 2014 11:19:16 +0200, "J.F."

Użytkownik "A.L."  napisał w wiadomości
[...]

Tam nie bylo lewego pasa

b) cos ci sie dymilo z samochodu, albo zapomniales na stacji telefonu, albo ciagnales uwiazanego psa.

Nic sie nei dzialo. Facio mnei wyprzedzil i pojechal dalej. Niczego
nei zapomnialem. Nic mi nie dymilo

A.L.

Data: 2014-06-10 11:20:28
Autor: MichaelDataÂŽ
Dlaczego jakis kretyn....
A.L. wydumał(a) w news:u00dp95geljjffoda9cv8visskfqcre2tg4ax.com :
[...]

W Polsce przestrzega sie przepisĂłw!
Ostrzega Cię, że jedziesz za szybko o 4km/h co jest niezgodne z ostatnimi zmianami.w przepisach. Możesz kogoś zabic :]
--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-10 11:31:16
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 10.06.2014 11:20, MichaelDataÂŽ pisze:
[...]

Coś w tym jest... Może to był anonimowi radiowóz i nie tyle błyskał światłami ile robił zdjęcia? ;->

Data: 2014-06-10 11:35:27
Autor: MichaelDataÂŽ
Dlaczego jakis kretyn....
Andrzej Lawa wydumał(a) w news:ln6j94$vup$1node2.news.atman.pl :
[...]

Yhmm. Zero tolerancji. Pewnie niebawem straci prawko :]
....a mógł jechać zgodnie z przepisami...

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-10 21:00:31
Autor: A.L.
Dlaczego jakis kretyn....
On Tue, 10 Jun 2014 11:20:28 +0200, MichaelDataÂŽ <spam@ognik.com>
wrote:

[...]

Rozumiem. Znaczy, powinienem mu podziekowac?

A.L.

Data: 2014-06-11 20:02:56
Autor: MichaelDataÂŽ
Dlaczego jakis kretyn....
A.L. wydumał(a) w news:01efp9pcv5caonjkgs81abb68r7j7dlami4ax.com :
wrote:
[...]
ostatnimi  zmianami.w przepisach. MoĹźesz kogoś zabic :]
Rozumiem. Znaczy, powinienem mu podziekowac?

Nie, przepuścić. On się spieszy ostrzegać innych, nie tylko Ciebie, nie bądź egoistą :>

W Polsce teĹź mamy swoich "BatmanĂłw" i "SupermenĂłw" :]...ale jaki kraj tacy superbohaterowie :)
--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-10 21:46:43
Autor: Marek Dyjor
Dlaczego jakis kretyn....
A.L. wrote:
[...]

a wystarczylo zjechac z lewego pasa...

Data: 2014-06-10 20:51:26
Autor: A.L.
Dlaczego jakis kretyn....

Jechalem prawym

A.L.

Data: 2014-06-11 09:12:48
Autor: Mirek Ptak
Dlaczego jakis kretyn....
Dnia 2014-06-11 03:51,  *A.L.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Jechalem prawym

W takim razie to był kretyn i nie bardzo jest o czym dalej dyskutować.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-06-11 17:24:52
Autor: Cavallino
Dlaczego jakis kretyn....

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53980170$0$2240$65785112@news.neostrada.pl...
Dnia 2014-06-11 03:51,  *A.L.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Jechalem prawym

W takim razie to był kretyn i nie bardzo jest o czym dalej dyskutować.

Nie doleciało do mnie, czy to było na dwupasmówce?
Bo jak nie, to być może wiadomo co go wkurzyło.....

Data: 2014-06-11 09:03:47
Autor: Przemysłąw Dębski
Dlaczego jakis kretyn....
[...]

To nie na Ciebie, on w ten sposób swojego konia popędzał.

Pozdrawiam

Data: 2014-06-11 15:21:47
Autor: Marcin N
Dlaczego jakis kretyn....
W dniu 2014-06-10 05:51, A.L. pisze:

O co mu chodzi? Czy mzoe prosi o pomoc? Benzyna mu sie konczy? Zona
rodzi? Dostal ostrego wyrostka?...

I to cię śmieszy?
Może faktycznie żona rodziła, dziecko się dusiło, albo jakiś inny WAŻNY powód miał.

Jak cię znam z tej grupy - nie ustąpiłeś, żeby wyrwać chwasta.

--
MN

Dlaczego jakis kretyn....